האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

טליסמן

חמש דמויות נלחמות לחיים ולמוות. מי מהן תישאר בחיים? מי תגיע ראשונה לכתר הציווי?
*מבוסס על משחק הלוח "טליסמן"



כותב: George Weasley
הגולש כתב 34 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 835
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: טליסמן!! - זאנר: הרפתקאות - שיפ: עוד לא בטוח כרגע - פורסם ב: 25.02.2019 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 10326
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

עוד לפני שאני מתחיל לכתוב, אני רוצה לומר תודה לשיר - חתול הצ'שר, שקיבלתי את הרעיון מהפאנפיק (המדהים, יש לציין) שלה - "האי הנעלם". וכמובן, קיבלתי ממנה אישור לכתוב אותו.

אולי הבנתם ואולי לא - הפאנפיק מבוסס על המשחק "טליסמן". מומלץ להכיר את המשחק לפני הקריאה, אך זה לא חובה. בכל אופן, ויתור זכויות לממציא המשחק, וקריאה נעימה!

 


 

 

המכשף שוטט לו בבית-הקברות. הוא כל-כך רצה להגיע לכתר הציווי. הוא הסתכל על שני לחשי הקסם שהיו ברשותו: היפנוזה ו... "עיוות זמן". הוא החליט לעוות את הזמן, וכך לתת לעצמו את האפשרות ללכת שלושה תורות במקום אחד. הוא התחיל ללכת, עד שהגיע לבית-המרזח. "אתה יכול לזרוק קובייה," קרא מישהו, "ולקבל דברים שווים. אבל אתה יכול גם להפסיד לא מעט. רוצה לנסות את מזלך?"

 

"אני אשמח," קרא המכשף. "יש לי הרבה מזל בזמן האחרון. בום, יצא לי שש! מה אני מקבל?" אומנם המכשף לא סיפר לאף אחד שהוא כישף את הקוביות, אך לא היה זה משנה כל-כך.

 

"הספן מציע להעלות אותך למחוז האמצעי בתור הבא! האם אתה מעוניין?" שאל האיש המוזר.

 

"מובן שאני מעוניין! זה רק יקרב אותי לכתר הציווי!" קרא המכשף. הוא כבר כל-כך רצה להגיע לכתר הציווי ולשלוט בכל הארץ. זה היה... החלום שלו. אבל היו הרבה מתחרים. הלוחם, מגדת-העתידות, אפילו הגנב. "חכה!" הוא קרא. "אני רואה פה את הלוחם... אני אתקוף אותך, לוחם!" הוא הוסיף. "אומנם יש לך עוצמה רבה, אך אני יכול בקלות להביס אותך בקרב מוחות." הם התחילו להילחם. המכשף היה חזק הרבה יותר בקרב מוחות, ולכן ניצח את הלוחם - שאיבד מיד נשמה, ונשארו לו אך ורק שלוש - בקלות. לאחר-מכן, המשיך לו לתור השני שלו, הודות ללחש "עיוות הזמן" שהטיל. הוא הגיע לחורשה, ופגש שם קוסם. "אני קוסם חביב. אני נשאר כאן במשך כל המשחק! חוץ מאם תהרוס אותי, כמובן. בכל אופן, אני אתן לחש קסם לכל שחקן טוב שיגיע אלי! האם אתה שחקן טוב?" שאל הקוסם.

 

"אני, טוב?!" צחקק המכשף. "פגשת פעם בחייך מכשף טוב, קוסם טיפשון?"

 

"למען האמת, פגשתי כל-כך הרבה מכשפים שאני לא זוכ-" הוא התחיל לומר, אך אז גילה שהמכשף עזב ממזמן.

 

באותו הזמן המשיך המכשף לנוע, והגיע בטעות ליער. הוא פגש שם שדון רשע עם הרבה עוצמה. הם נאלצו להילחם, ולבסוף הקרב נגמר בתיקו. עבר תורו של המכשף.

 

באותו הזמן, הלוחם כעס. בגלל המכשף הרשע, הוא נאלץ לאבד נשמה, ולהיות במצב הגרוע ביותר בין כל השחקנים. לכן, החליט להתנקם במכשף. הגיע הזמן שהוא יבין שהוא צריך לשלם על מעשיו. אם רק יצליח להגיע אל המכשף, הוא יוכל לתקוף אותו בקרב אמיתי. הלוחם היה עוצמתי במיוחד בקרב - הוא הרי היה לוחם. היתה לו עוצמה רבה, יותר מכל אחד אחר במשחק. הוא הלך, ופתאום פגש מכשפה. "אני הופכת אותך לקרפדה לשלושה תורים!" קראה המכשפה. "בתור מכשפה, יש לך עוצמה אחת ומיומנות אחת, ואתה הולך רק משבצת אחת בכל פעם. אני נשארת כאן למשך כל המשחק!" הלוחם היה עצוב. עכשיו הוא במצב הכי גרוע בכל רחבי הארץ.

 

בינתיים, הסתובבה מגדת-העתידות בכנסייה. היא החליטה ללכת משם, בגלל שלא היה לה ממש מה לעשות שם. היה לה לחש קסם אחד, בו חשבה להשתמש על יצור אחר - "אל נוע". כך היא יכולה למנוע ממנו לזוז למשך תור אחד. היא התחילה ללכת, והגיעה לעיר. "מלפפונים, עגבניות!" קראו המוכרים בדוכן הירקות. היא לא היתה צריכה אוכל. היא רצתה להיות עוצמתית יותר, חזקה יותר, לקבל מיומנות. "את יכולה לזרוק קובייה ולקבל דברים שווים!" קרא מישהו בשמחה. "אבל את יכולה גם להפוך לקרפדה, אם יצא לך אחת בהטלת הקובייה. את רוצה לנסות את מזלך?"

 

"אני רוצה לנסות את מזלי." מגדת העתידות קראה. היא זרקה את הקובייה, ויצא לה ארבע! "מה אני מקבלת?" היא תהתה. "רגע, תן לי לנחש. אני מקבלת... עוצמה!"

 

"נכון מאד!" קרא האיש ונתן לה עוצמה.

 

הטרול שוטט לו בסלעים. הוא לא היה חזק במיוחד, וגם לא חכם. פתאום הוא הצליח לטפס על הסלעים ולצאת משם, וכך קיבל עוצמה נוספת.

 

כל בני-הארץ הסתובבו וניסו להגיע לכתר הציווי ראשונים. הם היו מוכנים להרוג כדי להגיע לשם. כולם רצו את אותו הדבר - ואם הוא יגיע לידיים הלא נכונות, כל העולם בסכנה. בעצם, לא משנה לאילו ידיים הוא מגיע - כולם בסכנה. כי כתר הציווי הורג אנשים - לא מחיה אותם.

 

אבל מה שלא ידעו כולם, זה שבינתיים הסתובבה לה דמות מסתורית, לא ידועה, וניסתה למנוע מכולם מלהגיע לשם. כי אם מישהו אחד - כל אחד - יצליח למצוא את כתר הציווי, גורל כל העולם נמצא בסכנה. והדמות הזו, היתה מוכנה להרוג כדי להציל את העולם, לא כדי להגיע לכתר הציווי.

 


כפי שבטח שמתם לב, הוספתי דמות נחמדה שמנסה למנוע מכולם להגיע לכתר הציווי. נראה לי שזה יכול להיות הרבה יותר נחמד ככה, כי אחרי הכל, כתר הציווי נועד כדי לגרום לאנשים לאבד את נשמתם. הדמות הזו היא בעצם דמות טובה, שמנסה להציל את כולם.

 

תודה לכל מי שקרא עד לפה. אתם מוזמנים להשאיר תגובה או שתיים וגם להירשם אם אתם רוצים.

 

(:

תגובות

וואו! · 03.03.2019 · פורסם על ידי :Dolphin
הפאנפיק הזה מתיש ברמה שלא האמנתי שהיא בכלל אפשרית!
הדמויות יבשות.
הכתיבה נמרחת.
אני שונא כל מילה.
מה זה המשחק הטיפשי הזה בכלל?

ועכשיו לתגובה האמיתית:
וואו!
גדלתי על המשחק טליסמן.
אני מת על זה, למרות שכבר אנחנו לא משחקים בזה יותר במשפחה.
אני באמת לא הבנתי אף פעם את הקטע של כתר הציווי.
אני מת על הפאנפיק שלך!
דירגתי, המלצתי ונרשמתי לעדכוני הפאנפיק.

🤩🤩🤩 · 15.07.2021 · פורסם על ידי :Hawkeye
אני גם לא הבנתי את הקטע של כתר הציווי אבל וואו זה המשחק האהוב עליי בעולםם! (למרות שאף אחד לא רוצה לשחק איתי כמעט...)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007