האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

כל האנשים שהיא אי פעם חיבבה

פגיעות סדרתיות בעולם הקוסמים, מערער את חשיבותה של החברות בעייני ילדה אחת.



כותב: Young Royals
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3519
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: לונה / דראקו - פורסם ב: 27.03.2019 - עודכן: 24.04.2019 המלץ! המלץ! ID : 10380
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"קללת הוגוורטס לא שוקטת". כך נכתב בכותרות ענקיות בכל עיתון קוסמים אפשרי.

"הפגיעות ביילדי הוגוורטס ממשיכות. הרעלות, אלימות וקסמים אפלים אשר בהם כושפו הקורבנות. אנחנו נמצא פתרון לבעיה." הבטיח שר הקסמים, באחד הראיונות לנביא היומי. 

אבל למהלך הזה הם לא ציפו. הפגיעות החמירו והעלו שלב. "אנחנו נמצא את הנעדרים במהירות האפשרית" יצא משרד הקסמים בהצהרה זו לאחר החטיפה הראשונה והשניה. וכך גם נאמר שוב אחרי החטיפה השלישית.

פרצופיהם של שני ילדים, תלמידי הוגוורטס, וקוסם שנראה בשנות החמישים לחייו, נמרחו על כל קיר בעיירות הקוסמים, תחת הכותרת: נעדרים.

▪▪▪

שלושה תלמידים בשנתם השישית להוגוורטס, ישבו מסביב האח בחדר המועדון של גריפינדור. האש הפיצה חמימות, ואור נוגה. היה נראה כאילו היא נלחמת בקור ופחד ששרר בחדר מאז העדרותם של לייסי היל, גבריאל מארק וקונספיליוס לאבגוד.

"נראה לכם שיש קשר בינהם?" שאל הארי את רון ואת הרמיוני ששירבטה עם דיו וקסת על קלף. היא כתבה במהירות, וההבעות פניה השתנו מהלם, לפחד, ואפילו היה שם נצנוץ של אושר בעיניה, אולי כי הצליחה לעלות על נוסחה מדעית חדשה, או אולי כי אלו היו שיעורי הבית שגילתה שהם היו יותר ארוכים משחשבה. כששמעה הרמיוני את שאלתו של הארי, היא הרימה את ראשה מהדף. "אני חושבת שהצלחתי להבין את הקשר". היא אמרה בארשת פנים רצינית, היא התקרבה לשניים והראתה להם את שירבוטי הדיו על גבי הקלף. היא חיכתה רגע. "הבנתם עכשיו?" היא שאלה בציפיה. 

הבנים החליפו מבטים הם הסתכלו על הדף המלא בקישקושים ואז הביטו בהרמיוני בהבעת התנצלות.

"אולי הייתי מבין מה התכוונת אם הייתי מבין מה שכתבת" הודה רון. והרמיוני רק נאנחה. 

"אני נראה לי הצלחתי להבין משהו" אמר הארי וכיווץ את גבותיו בריכוז. "אבל... אם הבנתי נכון אז.. זה... זה לא הגיוני" הוא הביט עוד פעם בהרמיוני. 

"מה ידוע לנו על ההתנקשויות עד עכשיו?" שאלה הרמיוני את הבנים.

"אפשר הסבר ישיר?" שאל רון "אין לי כוח לחידונים האלה" הוא רטן.

"הממף" הרמיוני גילגלה עיניים. "אוקיי אז ככה, כל התקופה המוזרה הזאת, התחילה בפגיעות בתלמידים מהוגוורטס. צ'ו צ'אנג, סלינה לואיס, לוקאס דרלינג וכל שאר הילדים שנפגעו" היא אמרה ואז פנתה לרון "כולם מאותו בית, כולם נמצאים ב..." היא חיכתה שרון ישלים אותה.

"רייבנקלו" רון השלים אותה ועל פניו הבעת ניצחון.

"אז רגע, זה אומר שהפוגע, הוא מרייבנקלו" שאל הארי

"מעולה, זה מצמצם לנו את האפשרויות ל300 בערך" רטן רון

"לא, הפוגע מנסה לפגוע במישהו מרייבנקלו. הוא כנראה רוצה לסחוט אותו או לקבל נקמה בדרך ממש קשה: לפגוע בחבריו לבית." אמרה הרמיוני ובקולה נשמע פחד קל.

"אוקיי..." הירהר הארי בקול "לייסי היל - רייבנקלו, אבל גבריאל מארק, הוא בהפאלפף... מה הוא קשור?!" תהה הארי

"וקונספיליוס לאבגוד?" הוסיף רון

"אם החישובים שלי נכונים, אני מניחה שאני יודעת מיהו האדם שמנסים לפגוע בו" היא אמרה בטון רועד.

האש החמימה באח ככל הנראה הפסידה במאבק. אוירה צורמת התנחלה בחדר המועדון. "אם אני צודקת" אמרה הרמיוני. "האדם שכולם נפגעים בגללו, האדם המאויים, האדם, שפוגע די מתוחכם רוצה לפגוע בו, זה.... לונה לאבגוד"

 

 

הפרק הבא
תגובות

נשמע ממש מבטיח · 28.03.2019 · פורסם על ידי :כינוי בעברית
לדעתי השיפ קצת מספיילר לגבי מי הפוגע, אלא אם כן זו הטעיה ואת ממש הולכת להפתיע אותנו.
בכל מקרה, מצפה לראות לאן זה מתפתח :)

מושלם · 08.06.2019 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛
הכותרת כבר אומרת את הכל

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007