האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!
טריוויה צ'אט

החיים שאחרי המוות



כותב: RaDBoy
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6330
4 כוכבים (3.571) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות.פנטזיה, רומן. - שיפ: הרמיוני / דראקו, יתכן ויהיו עוד בהמשך. - פורסם ב: 15.08.2008 - עודכן: 09.02.2013 המלץ! המלץ! ID : 104
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש
תודה רבה לשירן, הבטאית שלי D: תגיבו בבקשה, הפיק הנורמאלי הראשון שלי. קריאה מהנה^^"

אווירת האבל לא פסחה על שום מקום בעולם הקוסמים: מהיערות הירוקים ועד לפסגות ההרים הגבוהים.
נדמה היה שגם שם, במקומות אלו, הרגישו את האבל הקשה שהכה אתמול בעם הקוסמים - מילדים ועד מבוגרים, ממוגלגים שעתידים להירצח במוקדם או במאוחר ועד לטהורי הדם, הוותיקים שביניהם.
הארי פוטר. כך קראו לאותו הנער שחור השיער, בעל העיניים הירוקות. היו כאלה שהזהירו, היו אחדים שאמרו שגורלו יהיה זהה לגורל הוריו, אבל איש לא העלה בדעתו שדבר כזה באמת יכול להתרחש.
על מצבתו הלבנה כשלג התנוסס משפט אחד, שהיה יכול להסביר הכל. משפט כל כך קצר, שהפך באותו היום למוטו של רבים אחרים, סמל למאבק הגדול והחשוב מכולם - המאבק ברוצח הנער, רוצח הוריו, ורוצח סנדקו.
על מצבת השיש הלבנה נחרט בעצב המשפט 'הילד שנשאר בחיים'.
שתי המצבות הלבנות, האחת גדולה יותר והאחת קטנה יותר, עמדו דוממות בקרבת האגם הגדול, בשטח בית הספר הוגוורטס.

***

"לא!" היא צרחה ברגע שגופו של הנער פגע ברצפת השיש הקשה של הוגוורטס.
זה לא יכול לקרות. זה לא יכול לקרות לה. זה לא יכול לקרות לעולם הקוסמים שכל כך צריך אותו - ולמה עכשיו?!
הרמיוני שחזרה את אותו הרגע שוב ושוב. את הסילון האור הירוק שפגע בגופו של הנער, את שאגת הניצחון של הרוצח הנתעב, ואת גופו הרך של הנער שנפל על רצפת השיש הקרה.
כעת, כל שנותר לה הוא לבכות. לבכות אל הכרית, כי איש כבר לא יקשיב לה. היא יבבה ויבבה, התמונות הנוראיות מאתמול לא הפסיקו לרצד בראשה.
"הרמיוני," נכנס לפתע דראקו לחדר.
"אמרתי לך לעזוב אותי לבד." היא רק המשיכה לבכות אל הכרית, שהייתה כבר ספוגת דמעות.
"אבל הרמיו-"
"תעזוב אותי לבד!" היא קטעה אותו.
הנער צהוב השיער יצא מהחדר, הבעה של חוסר סיפוק על פניו.
בעוד מספר שעות היא תצטרך להיפרד מהארי בפעם האחרונה. היא לעולם לא תראה את צלקת הברק שלו, היא לעולם תראה שוב את זוג עיניו הירוקות, שמסתתרות מאחורי עדשות המשקפיים המבריקות של עיניו. היא לעולם לא תשמע שוב את קולו, או תעזור לו כשיחדור למוחו של וולדמורט.
היא רצתה לספר לו, היא רצתה לספר לו עליה ועל דראקו, אך היא חששה שלא תוכל לעמוד בפני תגובתו. היא חששה שלא תצליח לספר לו, כי חברתו הנאמנה יוצאת כבר חודשים עם יריבו, אוכל מוות לשעבר - דראקו מאלפוי. אולם, עכשיו זה כבר מאוחר יותר. אותו נער שחור שיער, בעל העיניים הירוקות וצלקת הברק, אותו הילד שנשאר בחיים, איננו עוד.
שעון הזכוכית בעל המחוגים האדומים שניצב בחדר הורה על השעה שתיים בצהריים.
כנגד רצונה, הרמיוני התנתקה מהכרית הרטובה ויצאה לכיוון המסדרון. דראקו ישב באותה העת בסלון, ממתין לרגע בו היא תצא סוף-סוף מחדרה.
"הם כבר כאן?" היא שאלה אותו. ניכר היה בפניה, שהשקיעה מאמצים כדי להפסיק לבכות.
"יש בחוץ שני הילאים כמו שמקגונגל הבטיחה, אבל המשלחת להוגוורטס עדיין לא הגיעה." הוא השיב לאחר שתיקה קצרה.
"איך את מרגישה?" הוא הוסיף. היא הסתכלה עליו, ושתקה.
לאחר דקה ארוכה שעמדה בציפייה, היא התיישבה על הכורסא הקרובה אליה.
"ברור לך שאתה לא מתקרב אלי ליד כולם, אף אחד לא אמור לדעת עלינו עדיין." היא אמרה לו, והוא הפנה את מבטו אליה.
הוא לא ענה, הרמיוני לקחה את זה בתור תשובה חיובית.
"אני תוהה מ-" היא התחילה שנית.
"מה הארי היה אומר על זה?" הוא שאל עוד לפני שהפסיקה לסיים את המשפט.
"כן," הודתה.
דראקו התייאש, הוא וכל אדם שפוי ידע בדיוק מה הייתה יכולה להיות דעתו של הארי בעניין.
"ומה ההורים שלי היו אומרים אילו ידעו? או גרוע יותר, דודתי, בל-"
"אל תקרא לה בלה!" צווחה הרמיוני, מרוגזת מעצם המחשבה שדראקו ממשיך לקרוא לדודתו בכינוי חיבה.
לאחר כמה רגעים שנראו כנצח, נשמעה דפיקה חרישית על הדלת. ניכר היה, שגם האיש שדופק בדלת מתייסר מעצם מהאבדה הנוראה.
דראקו והרמיוני, כמו כאחד, התקדמו לעבר הדלת.
"תישארי חזקה..." לחש לה דראקו, ונעלם.
הרמיוני פתחה את הדלת, וזוג זרועות גדולות במיוחד משכו אותה אל גוף גדול לא פחות. דמעה גדולה זלגה מעינו של רובאוס האגריד והגיעה אל קרקפתה של הרמיוני.
"האגריד," היא התייפחה בעצב.
השניים בכו זה על כתפו של זה מספר רגעים, ואז יצאו לדרך. על הכביש בסמוך לביתה של הרמיוני ניצב טנדר לבן ומוגלגי. קשה היה לשניהם להידחס לתוכו יחד, אבל לבסוף הם הצליחו, ויצאו לעבר הווגורטס.
הנסיעה הייתה ארוכה, אך עברה בדממה, מלבד פרץ בכי חלוש מצד הרמיוני.
"האגריד..." התחילה הרמיוני לומר, כבמחצית הדרך.
האגריד הפנה את ראשו החצי-ענק לעבר הרמיוני.
"זה בקשר אלי, אלי ואל דראקו," היא התחילה.
"מה איתו?" ירק האגריד. מאז אותו המקרה שבו ניסה דראקו לרצוח את דמבלדור, האגריד לא מוכן לשמוע עליו.
"לא משנה." התחרטה לבסוף הרמיוני.
אלמלא הרכב המוגלגי לא היה עוצר, האגריד לבטח היה מתעקש שהרמיוני תסביר לו מה בדיוק קרה בינה לבין דראקו.
"מה קרה?!" שאלה הרמיוני בפאניקה גלויה.
"בטח הדלק..." מלמל האגריד, שמשום מה נראה רגוע, יחסית למצב המסוכן שבו השניים היו נתונים.
פתאום, תווי פניו של האגריד התחילו לשנות את צורתם בקצב מסחרר. שיניו התחדדו, ושערו הפך לדליל יותר ויותר. תוך מספר רגעים, דקה לכל היותר, נראה פנריר גרייבק במקומו של האגריד.

הפרק הבא
תגובות

מקסים ^^ · · פורסם על ידי :Visions Of Johanna
מבוטא היטב, כתוב בצורה זורמת ומותחת.
מצפה להמשך O:

תגובה תגובתית ביותר · · פורסם על ידי :Revolver
את האמת זה פיק טוב, חוץ מהמשפט האחרון שהיה צריך לנסח אחרת >>
אני לרצות המשך D=

תודה D: · · פורסם על ידי :RaDBoy (כותב הפאנפיק)
תודה לכן^^

מדהים D: · · פורסם על ידי :A.B
מגניב אבל אני קצת התבלבלתי אז לקח לי הרבה מאוד זמן להבין שהארי לא בחיים שם XD

אהבתי D: · · פורסם על ידי :FairyCat
יהיה המשך? נורא אהבתי כנ"ל אליי גם אני התבלבתי

כן · · פורסם על ידי :RaDBoy (כותב הפאנפיק)
יהיה המשך ^_^

נחמד · · פורסם על ידי :SaGi67
אני לא כל כך מבין..
אבל קראתי עד הסוף אז..
מחכה להמשך ^^

^^ · · פורסם על ידי :RaDBoy (כותב הפאנפיק)
תודה D:

מתי זה קורה? · · פורסם על ידי :deathly hallow
למה רון לא מוזכר?

יפה · · פורסם על ידי :סופרן
גם אני התבלבלתי,ובאמת צריך לשנות את המשפט האחרון אבל יפה!

לאאאאא!!!!!!!!!!הארי!!לא!! · · פורסם על ידי :XנוריתושX
יפה אהבתי מחכה להמשך..
מסכנה הרמיוני....=\

תודה (: · · פורסם על ידי :RaDBoy (כותב הפאנפיק)
תודה לכולם, המשך בקרוב

** · · פורסם על ידי :RaDBoy (כותב הפאנפיק)
שכחתי לציין, לכל אלה שרוצים המשך, תירשמו ל"עידכוני הפאנפיק" בסוף הפאנפיק יש קישור. אם תרשו זה ישלח לכם ה"פ אוטומתית כשיש פרק חדש.

מדהים! · · פורסם על ידי :adidoosh
הפאנפיק הזה הוא כל כך יפה שאין מילים...
אני ממש מצפה להמשך.........................

וואו. · · פורסם על ידי :Lielonet
ירין, לא ידעתי שאתה כותב יפה כל כך, לא ידעתי שאתה כותב.
זה ממש ממש יפה [:

טנקס^^ · · פורסם על ידי :RaDBoy (כותב הפאנפיק)
תודה (:
פרק במוצ"ש או משהו בסגנון מלוו

ואיי!! איזה מדהים · · פורסם על ידי :ayeletm0v
את\ה כותב ממש יפההההה.......!!!!!!!!!

מדהים!! · · פורסם על ידי :אליסיה הרודפת
זה ממש יפה וגם כתוב טוב!
היתלבלבתי אבל בסוף הבנתי את העלילה!
אבל למה את הארי???!!!!

מקסים · · פורסם על ידי :Summer
מתי המשך ? O:

ממש ממש יפה! · 26.09.2010 · פורסם על ידי :lollipop
מותח ומעניין.

יפה-! · 09.11.2010 · פורסם על ידי :Burning Red
הרמיוני ומלפואי?!?
קול!!!!
אבל למה הארי מת :(
????????????????????????
ממש טוב...!

ווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווו !!!!!!!!!!!!!!!!! · 25.02.2011 · פורסם על ידי :Cold As The Ice
איזה פאנפיק מדהיםםםםםםם !!!!!!!!!!!!!! אחד הטובים ביותר שקראתי !!!!!! לרגע כמעט שבכיתי בהתחלהה!!
ובסוף !!! ווואווו הסוף היה ממש מצמרר !!!!!!!!!!!!!! תמשיךך !!! בבקשה !!!!!!!!!!!!!!!

מצמרר במיוחד. מה עם המשך?? · 28.04.2011 · פורסם על ידי :Tumelo

ממש טוב · 22.06.2011 · פורסם על ידי :נב שמש
זה היה ממש טוב, יש המשך?...

וואו · 07.01.2012 · פורסם על ידי :Miss Manson
אחלה פרק ראשון!

למה הרגת את הארייייייייייי?!?!?!?!?!?! · 29.10.2012 · פורסם על ידי :ליאלוש
אני מתה על הפיק ועל הכתיבה שלו, אבל למה להרוג את הארי?! אי אפשר אחר כך איכשהו להחזיר אותו לחיים כמו שקרה בספר? בבקשה? ובכל זאת הפיק חמדמד ביותר!

100מם · 05.12.2012 · פורסם על ידי :lilipoter531
המשך דחוףףףףףףף
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

כל הכבוד! · 12.08.2014 · פורסם על ידי :ג'יני ווטסון
הפיק מאוד יפה יצירתי, עצוב ומיוחד.
המשפט האחרון לא התאים יכולת לשנות אותו וזה היה מוסיף מאוד לפיק.
בנוסף העצב מוסיף עניין אך עם זאת הוא הרגיש מידי בוגדני , עצוב וטרגדי בעיקר למעריצי הארי פוטר.
נהניתי מהקריאה מקווה שלא נעלבת מההערות שלי ושתתייחס אליהן,
בהצלחה,
ג'יני ווטסון.
נ.ב :
אני יודעת שווטסון זה שם המשפחה לא של בוני אלא של אמה אבל אין שמות משתמשים פנויים...

ביישן · 14.07.2015 · פורסם על ידי :האריגקסוןפרסיפוטר
אנחנו כותבים יותר דומה משחשבתי...
רק שאני ביישן ולא רוצה לפרסם את היצירות שלי...
כזה אני, כותב למגירה.
הפיק שלך כתוב טוב קצר וחזק ויש לו טוויסט טוב!

נ"ב: אולי אפרסם פעם את היצירות שלי אם יהיה לי אומץ

שם · 14.07.2015 · פורסם על ידי :האריגקסוןפרסיפוטר
השם לא מתאים כל כך לטקסט

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007