האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הוגוורטס - המקום הכי בטוח בעולם

דמבלדור מקבל בברכה את תלמידי שנה ראשונה, ונושא נאום אורך בו הוא מסביר למה הוגוורטס זה המקום הבטוח ביותר בעולם.



כותב: Dolphin
הגולש כתב 113 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 972
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 26.06.2019 המלץ! המלץ! ID : 10457
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג, כי אחרי הכל - שנורקקים פחוסי קרן זה החיים!

 


 

 

שלום, אני פרופסור דמלבדור, והיום תלמידי הוגוורטס, אני רוצה להכיר לכם את הטירה שלנו.
שתדעו, הוגוורטס זה המקום הבטוח והמוגן ביותר בעולם כולו.
אתם מוזמנים לחפש עכשיו מקום אחר שיותר מוגן מהוגוורטס – תגידו לי כשתמצאו!
אז בכל מקרה, בואו נתחיל.
צוות המורים שלנו פשוט נהדר.
אף על פי שלא צריך שום תעודת הוראה כדי ללמד בהוגוורטס, אני שוכר את האנשים הכי אמינים ומקצועיים.
את שיעורי גילוי עתידות מלמדת הפרופסור טרלוני, שדרך אגב היא שרלטנית, וסביר להניח שתודיע לך על מותך הקרב.
מחיאות כפיים לפרופסור בינס. כבר מאה שנה הוא בהוראה, למרות שהוא מת לפני חמישים שנה בערך, אבל בכל זאת הוא מסור למקצוע שלו – תולדות השיעמום. אוהו! אהמ... *שיעול*, וואו הגרון שלי ממש בעייתי היום. הקסם... הקסם... בכל מקרה...
למרות שאין להאגריד שום ניסיון בהוראה, והוא אפילו לא גמר ללמוד בהוגוורטס, הוא יהיה המורה לטיפול בחיות הפלא, והוא יעשה ניסויים ממש לא בטוחים בבעלי חיים קסומים – אתם תהיו שפני הניסיונות שלו!
וכמובן, גולת הכותרת שלנו!
את שיעור התגוננות מפני כוחות האופל ילמד השנה מישהו שמחביא מאחורי הטורבן שלו את וולדמורט.
נכון שזה נשמע כיף?
מכיוון שאני לא אידיוט, וכבר קלטתי שהמקצוע הזה מקולל, סידרתי רשימה של מורים להמתנה לשנים הבאות בהוגוורטס.
בינתיים יש לי ברשימה אידיוט שוויצר שלא מבין כלום במקצוע, אבל מוצלח באופן חשוד בקסמי זיכרון.
אחריו בתור מחכים אדם זאב, אוכל מוות במסווה, אישה אלימה ומשוגעת (על חתולים) וכמובן-
פרופסור סנייפ!
ובגלל שיש לנו תקציב ממש טוב, במידה וסנייפ לא ישרוד יותר משנה (דרך אגב, אני סומך על סנייפ בעיניים עצומות, אז שאף אחד לא יטיל בו ספק), נשכור לא אחד, אלא שני אוכלי מוות!
מצד שני, אין לנו מספיק תקציב כדי להחליף את המורה לתולדות הקסם...

אבל מספיק עם הקשקושים על צוות המורים.
בואו נדבר קצת על הטירה עצמה.
לטירה יש הרבה מאוד קומות, שכולן פתוחות בשבילכם לחקירה מעמיקה – הוגוורטס זה מקום כל- כך מרתק.
רק בבקשה אל תלכו לקומה השלישית ואז תפנו שמאלה ותמשיכו במסדרון לדלת מימין, כי אתם בכלל לא תמצאו שם כלב תלת ראשי שמאיים לאכול אתכם וכדאי שאני אפסיק לדבר.
מסתובבות שמועות על מקום שנקרא חדר הסודות, ונחש ענקי ואכזרי שוכן שם, אבל כולם יודעים שזה סתם שטויות – או שלא?
אבל בכל מקרה אתם לא תגיעו למקום המסוכן הזה, אז מה זה משנה.
אם במקרה טיילתם בהוגוורטס ונתקלתם בחדר עם מראה, אז כדאי לכם לא לבהות לנצח במראה הזאת ולגווע ברעב – חה!
על מה אני מדבר?
למה שיקרה דבר כזה הזוי?
אולי היה כדאי שהיינו מוציאים את הראי הזה מהוגוורטס מזמן...
חפצים מסוכנים כמו המראה הזאת לא תוכלו למצוא בהוגוורטס, טוב אולי חוץ מהארונית שמעלימה תלמידים, ושרביט הבכור שאני מחזיק ביד שלי עכשיו, וגם אני די בטוח שחבויים בבית הספר הורקרוקס או שניים, אבל אני אפילו לא קרוב לקצה חוט למציאת אחד מהם...
היי, הארי!
בכל מקרה אם תשקיפו מחלון חדרכם, תוכלו לראות את הנופים המרהיבים.
הרים יפהפיים, עצים מלבלבים...
טוב, חוץ מהערבה המפליקה.
אם תתקרבו לשם אתם תחטפו מכה רצינית.
ואם תסתכלו ימינה, תוכלו לראות את היער האסור.
אסור בשום פנים ואופן להיכנס לשם, למרות שאנחנו נותנים להאגריד להכניס תלמידים ליער האסור בתור חלק מהשיעור,  וגם תשתדלו לא להרגיז את פילץ', השרת שלנו, כי הוא ממש שונא תלמידים ואין לו בעיה לתת לכם משימות שם בתור עונש.

כעת אתן לכם רשימה של אירועים מיוחדים שאנחנו מתכננים להוגוורטס, המקום המוגן והבטוח שבו אתם נמצאים.
אנחנו ערוכים לכל דבר שעלול לקרות.
סתם בתור דוגמא, תלמידי סלית'רין, בגלל שאכפת לי מכם ואני אוהב אתכם, אז אם אי פעם יהיה טרול במרתף, אני אשלח אתכם למעונות הבטוחים שלכם במרתפים.
אבל בואו נדבר גם על האירועים הבטוחים שלנו!
בעוד ארבע שנים אנחנו הולכים לקיים את טורניר הקוסמים המשולש, למרות שפעם האחרונה שהוא התקיים, תלמיד מת.
רק תלמידים מעל גיל שבע עשרה או הארי פוטר יכולים להירשם לטורניר, על ידי הכנסת שמם לגביע האש.
אנחנו לא דואגים שמישהו מבוגר יכניס שם של תלמיד כדי לגרום לו למות בייסורים נוראים – רגע, מי סידרתי שיהיה המורה להתגוננות מפני כוחות האופל באותה שנה?
טוב, מה זה משנה...

ועכשיו, אני לא רוצה לגרום לכם התלמידים לגווע ברעב, אז אני רק אסיים את הנאום שלי במשפט חשוב ומאוד רציני.

קשקושים באלבוש קוקו שפיץ!
דמבלדור אאוט!

 

הסוף!

תגובות

אדיר! · 28.06.2019 · פורסם על ידי :כינוי בעברית
פאנפיק מעולה ולא חף מביקורת על העולם של רולינג. קצת הגהה לא תזיק, אבל עדיין זה פיקצר אדיר, שמעלה אצלי את התהייה איך זה שאין לסגל הוגוורטס בעיה לשלוח תלמידים לעונשים ביער האסור, להחזיק כלב תלת ראשי במסדרונות בית הספר, לתת להם להיות בחדר סגור עם מישהו שמחזיק את וולדמורט בעורף שלו ולתת להם להילחם בדרקונים בגיל 14, אבל הם עדיין חייבים אישור הורים כדי לשלוח את התלמידים לעיירה הידידותית הסמוכה?

קורע! · 01.07.2019 · פורסם על ידי :הארי443
פאנפיק הומוריסטי ושנון מאוד ביחד עם הכתיבה שלך יוצר פאנפיק מצחיק ומעולה בטירוף שכיף לקרוא אותו!
אני אוהב מאוד את סוג הפאנפיקים הזה שלך, ומקווה שתמשיך לכתוב כאלו.

פשוט ישבתי וצחקתי. · 05.07.2019 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
אתה נהדר, וגם הפאנפיק שלך.
תמשיך כך!

הדבר הכי מצחיק שקראתי · 26.08.2019 · פורסם על ידי :האפלפאפית
קורע!
זה בדיוק מה שגם אני חושבת על הוגוורטס!חחח...

😂😂😂😂 · 10.09.2019 · פורסם על ידי :נוב ותיק
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂פשוט כי אין לי משהו אחר להגיד (או לכתוב?!?🤔)

אדיר · 23.01.2020 · פורסם על ידי :book
כל. כך. טוב

מדהים! · 19.05.2020 · פורסם על ידי :לוליפופ5052
הפאנפיק הזה מדהים, ומצליח להעביר ביקורת מאוד נוקבת וקשה בצורה מעניינת והומרוסטית :)
זה באמת מפחיד, כמות הסכנות שהארי וחבריו נחשפים אליו, סכנות שלא אמורות להיות בבית ספר ובעיקר לא "במקום הכי בטוח בעולם" כמו שהוא מכונה על ידי כולם.
אהבתי מאוד :)

נהדר · 26.08.2020 · פורסם על ידי :Know-It-All
הפאנפיק כתוב ממש טוב וממש נהנתי לקרוא!
תמשיך לכתוב!

ח · 08.02.2021 · פורסם על ידי :אני רוב הזמן נשאר אני
כתוב ממש טוב, מצטרף לדעתו של מאיר...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007