האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שמביולוק!

שמביולוק היה פעם גמד רגיל לחלוטין, עד שהוא נפגע מקללה שגרמה לו להגיד רק מילה אחת: שמביולוק!
היום נספר איך זה קרה...



כותב: Dolphin
הגולש כתב 112 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1186
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: גרוויטי פולס - זאנר: עצובי כזה. הפעם לא התחשק לי הומור. - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 08.07.2019 המלץ! המלץ! ID : 10470
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לאלכס הירש, יוצר הסדרה גרוויטי פולס. בעיקרון ביססתי את חלק מהסיפור על הקומיקס המשך של הסדרה: "גרוויטי פולס - האגדות האבודות".

 


 

שמביולוק טייל ביער לבדו.

ההורים שלו, סנורק וגריפל, אמרו לו שלא כדאי לו להתרחק יותר מדי מהבית.
הוא יצא ביום בהיר וצח אל קרני השמש החמות, וחייך.
"איזה יום יפהפה!" אמר שמביולוק. "הפרחים כל-כך צבעוניים. הם עושים פוטוסינתזה מול השמש הנדיבה."
שמביולוק ניחן בחוכמה רבה מאז שהיה קטן.
הוא היה התלמיד הכי מצטיין בכיתת הגמדים.

שמביולוק אהב לחקור את הטבע, והחיות.
היו כל-כך הרבה יצורים קסומים ונהדרים ביער.
הוא הבטיח להוריו שהוא רק יצוד קצת פיות ויחזור הביתה.
אבל לשמביולוק היה משהו חשוב יותר לעשות.
אתמול, הוא ברקים בצבע אדום מופיעים בקצה המרוחק של היער.
הוא היה חייב לבדוק את פשר העניין, לשם המדע של הגמדים.
שמביולוק רצה לפאר את ממלכת הגמדים, ולהעצים אותה.
הוא האמין שהוא יכול לפתח את המדע שלהם בצורה משמעותית, ואפילו לעקוף את בני האדם.

בדרכו בין עצי היער, שמביולוק ראה את השמש עולה לאיטה במרום.
הבית שלו היה מאוד מרוחק.
קבוצות של ציפורים מצווחות חלפה גבוה מעל ראשו.
הוא אחז ברגלו של אייל שדהר בשטח, והחל לנוע בקצב מהיר יותר.
כנראה פני האייל היו מועדות לאותו כיוון בפאתי היער, כי שמביולוק לא היה צריך לתמרן אותו ללכת לשם.
האזור היה במרחק של פחות מחצי קילומטר, כשקרן אור מכווצת פגעה באייל, והוא הפך להיות בגודל של שמביולוק.
"יופי," רטן שמביולוק. "עכשיו הלך לי הטרמפ."
הוא דישדש בעצבנות אל יעדו, נזהר לא להיחשף לקרני האור של הקריסטלים-משני-הגודל.

לאחר חצי שעה מאוד מתישה, הוא החל לשמוע רחש.
מישהו התחבא בין שיחי היער.
שמביולוק הסתכל סביבו.
אף אחד לא היה שם, חוץ מהכלאה בין תמנון לנץ שישב על אחד מענפי העץ הגבוהים בנחת.
האדמה הייתה זרועה בענפים שבורים וחרוכים וכתמי כהים של פחם.
שמביולוק ריחרח את העץ העשן שמולו, שבהחלט נראה כאילו נפגע מברקים וזיעזע את האדמה.

התמנונץ פרש את כנפיו והתעופף משם, תוך שהוא משמיע קולות מוזרים ולא טבעיים.
האייל שמקודם הסיע את שמביולוק על רגלו, דהר לשם.
הוא חזר כעת לצורתו המקורית, כנראה כי פגעה בו קרן מגדילה.
"אז כנראה שרק אתה השמעת את הרחש," צחק שמביולוק. "אין פה שום דבר. כנראה תופעת טבע כלשהי קרתה פה..."
לפתע דמות נמוכת קומה הגיחה מבין העצים.
ריח של עובש ושריפה התגנב לאפו, כשמכשף זקן וגרום התקרב אליו והביט בו כאחוז טירוף.
"אתה," הוא אמר בתקיפות. "לא היית אמור להגיע לפה. אסור לך להיות פה."
האייל המבוהל דילג משם במהירות, ושמביולוק הצטער שהוא לא לקח את ההזדמנות של הטרמפ הזה.
אבל הוא היה כל-כך סקרן לקבל עוד מידע.
והבחירה הזאת גבתה מחיר גבוה מאוד.
"בוא איתי," הא הושיטה את ידו הדקיקה, עטורת הטפרים.
שמביולוק הלך בעקבותיו בתמיהה.
מי זה הזקן הזה?
האם הוא אחראי לברקים שראה אתמול.
הוא הוביל אותו עמוק יותר בין העצים, שעם הזמן נראו במצב גרוע יותר.
יותר סימני פחם וענפים שבורים, ואפילו עצים שלא עמדו בנטל ונפלו על הקרקע.
שמביולוק נכנס אל תוך מערה חשוכה שהמכשף נכנס אליה.
האוויר היה כמעט סמיך, וקשה לנשימה.
לפידים בוערים הצליחו בקושי להאיר את המקום.
המכשף התיישב על כיסא מט ליפול.
הוא שלף מגלימתו קלף.
"אתה..." הוא חזר. "לא היית צריך לבוא לכאן. אני ראיתי בקלפים שאתה עלול להרוס את הכול. הקסם יתפוגג. אתה חייב להפסיק לצוד מידע!"
שמביולוק הביט בה בבילבול.
"לא," הוא אמר. "אני לא מסכים לזה. אני חייב לחלוק מידע עם בני מיני. אנחנו עוד נוכל להיות מעצמה אדירה של גמדים."
"צר לי מאוד," אמר המכשף. "אין כל דרך אחרת."
לפתע הוא תפס בגרונו ועיניו נעצמו.
הגוף שלו רעד, והרעיד גם את שמביולוק.
"מה... מה אתה עושה?" צרח שמביולוק.
לפתע עיניו נפקחו.
הם זהרו באור ירקרק מאיים, והוא אמר בקול רם רצף של מילים לא ברורות: "שמגלכה דשבולו! לדובקו דישמביולאקו!"
הוא הרפה את אחיזתו בבת אחת, ושמביולוק נפל על הרצפה ללא הכרה.

 

...

 

כששמביולוק התעורר, ההורים שלו רכנו אליו בדאגה.
"מה אתה עשית? אמרנו לך לא להתרחק מהבית!" אמרה אימו, גריפל.
"אני מאוד מצטער! אני רק רציתי..." שמביולוק התחיל להגיד.
אבל המילים לא יצאו מהפה שלו.
אתם יודעים מה כן יצא מהפה שלו?
"שמביולוק!"

 

הסוף!

 

תגובות

פאנפיק מעולה! · 09.07.2019 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד והשנורקק פחוס הקרן
אבל בקומיקס "גרוויטי פולס - האגדות האבודות" כתוב שמכשף עשה את זה ולא מכשפה... חוץ מזה הפאנפיק ממש טוב!

טעות שלי. · 09.07.2019 · פורסם על ידי :Dolphin (כותב הפאנפיק)
תיקנתי.

תגובה ראשונה · 10.07.2019 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
עוד לפני שקראתי את הפאנפיק - סנורק?
אבא שלו זה סנורק?
זה אומר שדודה שלו זו סנורקה?
ומאי הקטנה היא בת דודה שלו?
סתם. שם נהדר, צריך לעשות לזה שילוב כל שהוא.
(דיברתי על המומינים, כן?)

תגובה מספר... שתיים! · 10.07.2019 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
טוב, הינה תגובה מאוד מאוד ארוכה.
כמובן שכשכולנו (גרוויטיפאן) התחלנו לקרוא את הספרים של אלכס הירש, אנחנו לא קיבלנו תשובות, אלה רק קיבלנו עוד מידע לא מועיל בכלל. אז, עכשיו שאתה מביא את הסיפור ש.. איך לומר? הוא די ברור? צפוי? ומעלה אותו על הכתב, זה משאיר רושם, כי למרות שכולנו כבר חשבנו על זה מזמן מזמן, אתה זה שכתב את זה.
אז, דבר ראשון, כל הכבוד.
הגיע הזמן.
דבר שני, בדרך כלל אתה מוציא פאנפיקים מצחיקים עם המון חוש הומור, ובתור אחת שמשרשרת איתך ויודעת איך זה כשאתה כותב באמת, בלי צחוקים וכאלו, אלה סיפור רציני, אני חושבת שכשאתה מעלה את הכל על הכתב, זה יוצא נהדר. יש לך כישרון אמיתי, ואולי אתה צריך להשתמש בו לא רק להארי פוטר וגרוויטי פולס, אלה גם על דברים אחרים - אולי גם סיפור משל עצמך.
אני ממליצה לך בחום לנסות לכתוב סיפור שהעולם, הדמויות והרעיונות הם כולם שלך, אתה יכול לעשות את זה.
ודבר אחרון, הרגת אותי מצחוק עם ההתמנונץ. מזכיר מאוד את החתול של קפטן מארוול (אם ראית).

זה מעולה · 28.07.2019 · פורסם על ידי :הארי443
אני מת על פאנפיקים של גרוויטי פולס (ועל הסדרה עצמה), ושמביולוק הוא דמות מצחיקה מאוד שאני רוחש אליה חיבה רבה. אהבתי את זה שהרחבת לגבי הסיפור של שמביולוק בהפיכתו ל...טוב, שמביולוק. אתה כותב מעולה!

אבל מה שקרה זה שהוא דיבר יותר מידי ולכן הוא יכל להגיד רק מילה אחת. · 13.09.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007