האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חייו ושקריו של אלבוס פוטר

זהו הפאנפיק הראשון שלי, בו אתאר את החיים של אלבוס פוטר עם טוויסט קטן שמשנה את כל העלילה המוכרת



כותב: tachgamer
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 9552
5 כוכבים (4.8) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: הארי/ג'יני הרמיוני/רון אלבוס/ג'יין פרסי/פנלופה - פורסם ב: 30.11.2019 - עודכן: 03.10.2020 המלץ! המלץ! ID : 10629
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היה זה ערב חמים לקראת סוף אוגוסט, ומשפחת פוטר ישבה בביתה אשר במכתש גודריק ונהינתה מאחד מערבי הקיץ האחרונים. הארי ישב בכורסא בסלון, ועיין בעותק של "הנביא היומי" מאותו היום. לא היה שום דבר מעניין, והוא, מעט מאוכזב, סגר את העיתון והניח אותו לצדו. אשתו, ג'יני, עזרה לבנם האמצעי, אלבוס, לארגן את הציוד לבית הספר, אשר בו אלבוס יתחיל את שנתו הראשונה.לפתע פנה אלבוס אל אמו: "אמא, את חושבת שאני אשובץ בסלית'רין?" שאלה זו חזרה על עצמה כבר מספר פעמים בימים האחרונים, והיה לג'יני חשד שג'יימס הוא הגורם לזה, היא ניסתה להרגיעו ואמרה לו:" אל תדאג אל, אתה יודע, גם אני חשבתי שאשובץ בסלית'רין, וכנראה זורם בי, כמו באחיי, דם גריפינדורי, וכך היה גם אחיך, וחוץ מזה, אם אתה באמת רוצה בזה, אני מאמינה שאתה תצליח". היא חייכה אליו חיוך אימהי, אך הוא השיב רק במבט קודר, וחזר לעסוק בערימת ספריו הגבוהה, אשר נראתה השנה גבוהה במיוחד.

בינתיים, אחיו הגדול, ג'יימס, אשר עמד להתחיל בשנתו השלישית בהוגוורטס, שיחק עם אחותו הקטנה, לילי, בקווידיץ רק ללא הכדורים, הם זרקו אחד לשני תפוחים ברחבי המדשאות שליד ביתם, וצחקו בכל פעם שזה פגע אחד בשני. שלושת הילדים היו עילוי בכל מה שנקשר במטאטאים, והארי לא הופתע כאשר שמע שג'יימס כבר בשנתו השלישית נבחר לקפטן קבוצת הקווידיץ' הצעיר בהיסטוריה של הוגוורטס, ושעד כה גריפינדור לא הפסידו אף לא משחק אחד איתו. שני האחים שיחקו בחדווה, עד שלפתע ג'יימס ראה ראש ג'ינג'י אשר מתקרב אל דלת ביתם, לרגע הוא חשב שזהו רון וויזלי, דודו, אך אז נזכר שהוא ומשפחתו בחופשה ביוון. הוא היה כל כך מרוכז באורח, עד שלפתע הוא קרא קריאת בהלה כאשר התפוח שלילי זרקה פגע לו בדיוק בפנים והפיל אותו מהמטאטא, הוא התרסק בחבטה עזה על הקרקע, והאורח הסתכל עליו, היה לו מבט דומה לשל רון, אבל יותר בוגר ומתנשא, לא היה יכול להיות שזה-"פרסי וויזלי" אמר ג'יימס בביטחון, פרסי הינהן ואמר: "אתם בטח ילדיהם של הארי וג'יני, אתה זה לא ג'יימס?" היה לו קול משוויץ, אבל משום מה, הוא הזכיר את של קולה של אמו, ג'יימס קם על רגליו, התעלם מצחוקה של לילי, ועזר לדודו להיכנס הביתה.

בפנים, הארי בדיוק הוציא שני בקבוקי בירצפת, וכאשר ראה את פרסי, ובעקבותיו את בנו, הוא הפיל את שני הבקבוקים שהיו בידו, ואלו התנפצו על הרצפה. הארי הוציא את שרביטו, אך פרסי הקדים אותו, הוא אמר: "היחזר" והרצפה התנקתה והשאירה את הארי עם שני הבקבוקים כמו חדשים. "טריק שלי" הוא אמר, והארי אמר לו:" תודה, אתה רוצה את זה?" הוא הציע לו בקבוק, ופרסי הנהן בחיוב והתיישב מולו על השולחן, לוגם מהבירצפת."אז..." הארי שאל "למה הגעת לפה?".

פרסי חייך מעין חיוך-לא-חיוך ואמר: "יש לי הצעה".

הפרק הבא
תגובות

וואו · 02.12.2019 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי ⁦:-)⁩
מעניין ומותח מחכה להמשך!
תמשיכ/י לכתוב, את/ה כותב/ת ממש יפה!

tachgamer · 02.12.2019 · פורסם על ידי :tachgamer (כותב הפאנפיק)
תודה!
מתוכנן עוד הרבה מתח בהמשך הסדרה, ואני חושב שכבר מחר או מחרתיים יעלה הפרק הבא.

חמוד · 31.05.2020 · פורסם על ידי :טונקס123
יפה

מהמם · 24.06.2020 · פורסם על ידי :2673288
נראה כאילו גיי קיי רולינג כתבה את זה בעצמה אולי תכתבי מתיישהו ספר משלך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007