האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד


HPortal מרכין ראשו לזכר ששת המיליונים

מממנים


חייו ושקריו של אלבוס פוטר

זהו הפאנפיק הראשון שלי, בו אתאר את החיים של אלבוס פוטר עם טוויסט קטן שמשנה את כל העלילה המוכרת



כותב: tachgamer
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 9584
5 כוכבים (4.8) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: הארי/ג'יני הרמיוני/רון אלבוס/ג'יין פרסי/פנלופה - פורסם ב: 30.11.2019 - עודכן: 03.10.2020 המלץ! המלץ! ID : 10629
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 3- הרוצח

 

פרסי היה מהיר.

הוא שלף את שרביטו וצעק: "פרוטגו" שניה לפני שהקללה פגעה בחזהו, והדף את הקללה. אלבוס הרגיש כאילו נשמתו נעתקת ממנו וחוזרת אליו, וכך נראה גם אביו, שלושת המבוגרים הוציאו את שרביטיהם והתכוננו לתקוף, כאשר הם שמעו לפתע: "קרושיו!" ואחריו צרחת פחד, ומצאו את ג'יימס שוכב הלום בכניסה לפרוזדור, עם חתך ענק על פניו. הפעם ג'יני הייתה הזריזה ביותר, ותוך שניות הפצע התאחה וג'יימס נראה טוב יותר. הארי הלך לכיוון המקום שממנו באה הקללה, אך לא ראה אף אחד מלבד לילי שישבה בחדרה ובחנה עותקים של קבוצות קווידיץ' ברחבי העולם, וחשד החל להתנקר בלבו, הוא הלך אל חדרו של ג'יימס, שם ישבו ג'יני, אלבוס ופרסי סביב ג'יימס וניהלו שיחה להוטה. הארי אמר:" אני צריך לדבר עם ג'יימס. בדחיפות.", ג'יני, שנראתה מבוהלת לא פחות ממנו, אמרה:" זה יצטרך לחכות, הוא חטף קרושיאטוס ישר בפנים". "זה דחוף", אמר הארי בתקיפות, "זה קשור לוולד-, כלומר, לאתם-יודעים-מי". הארי נמנע מלהגיד את השם למרות שהוסר הטאבו, מכיוון שלילי ואלבוס היו נלחצים בכל פעם שהיה מדבר על זה, ג'יימס, שניסה להיראות אמיץ, היה תמיד אומר: "הוא מת, זה מה שחשוב" כדי להסתיר את החלחלה והפחד שחש כאשר נאמר שמו.

פרסי וג'יני נראו חיוורים מתמיד, ואלבוס תהה מה כל כך מפחיד בזה שקוסם ניסה להרוג את פרסי, הרי הוא לא הצליח, נכון? מה שהטריד אותו יותר הייתה הנבואה, הוא קרא שוב את כל המילים ולא הבין מה פשרן. הוא התחיל בשורה הראשונה: "היום הזה קרב ובא, בו הוא יבחר בין הטוב לרע", מה הכוונה ב: בין הטוב לרע? אולי זה קשור לאתה-יודע-מי, אמר לו קול בראשו, אולי בכלל אתה זה שיצטרך לבחור, ותבחר ברע? או שהכוונה היא לבתים בהוגוורטס ואתה תצא בסלית'רין? או שזה קשור למי שניסה להרוג את פרסי, או שזה קשור ל- "מספיק!" אלבוס אמר בקול מבלי שהתכוון, וגרם להארי, ג'יני, פרסי ואפילו ג'יימס להסתכל אליו במבטים שואלים. "לא משנה" הוא אמר ויצא מהחדר.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אני יודעת שזה קצת מאוחר · 07.11.2023 · פורסם על ידי :אין. שמות. פנויים.
לפחות יחסית למתי שהפאנפיק יצא, אבל רק רציתי להגיד שזה פאנפיק מקסים והכל, אבל קללת אבדה קדברה אי אפשר לחסום, בטח שלא בעזרת פורטגו. פרופסור מודי מלמד אותם את זה בשנה הרביעית. אין שום דבר שיכול לעצור קללת אבדה קדברה. הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה להתחמק ולקוות לטוב. ואם הקללה פוגעת בך, אתה מת. וזה סופי. אז זה מאוד יפה, פשוט הקטע שפרסי חסם את הקללה בעזרת פרוטגו קצת הציק לי.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007