האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

פוני עם מצנפת

שש הדמויות הראשיות מהפוני הקטן שלי: חברות היא קסם מוצאות חפץ קסום מהעולם של הארי פוטר.



כותב: Inevitable
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 512
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, הפוני הקטן שלי: חברות היא קסם - זאנר: קרוסאובר - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 19.02.2020 המלץ! המלץ! ID : 10719
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הערות הכותבת: מצטערת אם זה לא הכי טוב שלי אבל אני קצת חלודה. השתמשתי בשמות של הדמויות באנגלית ולא בגרסה המדובבת, מצטערת אם אתם לא רגילים לזה.

הפוני הקטן שלי שייך להסברו וDHX והארי פוטר שייך לג'יי קיי רולינג. דיסקורד, אני מתנצלת על כך שלא קיבלתי את המיון שלך.



"טווילייט? טווילייט ספרקל?" קראה סוסת הפוני הלבנה בעודה מסתובבת בפוניוויל, רעמתה וזנבה הסגולים מבהיקים לאור השמש.

"כן, רריטי?" ענתה טווילייט כשהגיחה מאחד הרחובות, נושאת קניות בסלים על גבה.

"טווילייט. קרה משהו לא טבעי שהייתי שמחה שתחקרי אותו," אמרה לה רריטי בארשת מודאגת.

"מה קרה?" שאלה טווילייט וקימטה את מצחה.

"ובכן, הייתי עסוקה ברישומים של כמה רעיונות עיצוב נפלאים ממש שעלו בדעתי, כשלפתע הופיע מולי בהבזק של קסם כובע שבהחלט לא עיצבתי," סיפרה רריטי.

"אולי חד קרן כלשהו בטעות העביר אותו אליך," הציעה טווילייט, "באיזה צבע היה הקסם?"

"אדום, צהוב, כחול וירוק," ענתה רריטי, "ייתכן שכל הצבעים האלה הגיעו מחד קרן אחד?"

"מאוד לא סביר," השיבה טווילייט, "מצד שני, מאוד לא סביר שארבעה פונים שיגרו אליך כובע בטעות! כדאי שאני אעיף מבט."

השתיים החלו לדהור לכיוון הבוטיק של רריטי.

"הי, ממה אתן בורחות?" שאלה ריינבו דאש והתעופפה מעליהן.

"כובע הופיע באופן מסתורי בבוטיק של רריטי," ענתה טווילייט.

ריינבו גילגלה עיניים.

"משעמם," היא רטנה, "זה לא היה יכול להיות משהו יותר מגניב, כמו חרב או קמיע?"

"אני לא בוחרת איזה חפץ מופיע אצלי בלי הסבר הגיוני!" מחתה רריטי.

"כדאי שזה כובע עם כוחות מיוחדים," אמרה ריינבו.

"אני לא הייתי חובשת אותו סתם ככה," ייעצה טווילייט, "אולי הוא מקולל!"

"את אומרת ששלחו לי כובע מקולל?!"

"מי שלח לרריטי כובע מקולל?" שאלה אפלג'ק, שבמקרה עברה ליד הבוטיק.

"כ-כ- כובע מקולל?" נחרדה פלטרשי, שעמדה ליד הדלת וחיכתה שהבוטיק יפתח.

"אנחנו עוד לא יודעות שום דבר בוודאות, אבל אני כאן כדי לברר את זה," הכריזה טווילייט.

הקבוצה נכנסה פנימה, ועקבה אחרי רריטי שהובילה אותן לשולחן שלה, שם נחה מצנפת שחורה ומרופטת.

"וואו, רריטי. רואים שלא עיצבת את זה," הגיבה אפלג'ק.

"תודה רבה," ענתה רריטי.

טווילייט פסעה בזהירות קדימה.

"אווווווווווווו, כובע נחמד!" קראה בעליזות פינקי פאי שהופיעה משום מקום.

"פינקי, לא!" השאר קראו בדרמטיות כשהיא חבשה את הכובע על ראשה.

להקלתם, פינקי פאי לא נבלעה בתוך הכובע, עיניה לא הבזיקו באדום מרושע והיא לא התחילה לצרוח.

"היהיהי!" היא צחקה, "המצנפת הזאת אמרה לי שהנטיה הראשונה שלה היא לשבץ אותי בהפלפאף אבל יש לי פוטנציאל גם לרייבנקלו! מה זה בכלל הפלפאף?"

"הכובע הזה מדבר אליך?" שאלה ריינבו והרימה גבה.

"אהההה, המצנפת אמרה לי שהתפקיד שלה זה לחלק אנשים לארבעה בתים!"

פינקי סיפרה להן, "גריפינדור שזה הבית של האריה והאומץ, הפלפאף שזה הבית של הגירית וטוב הלב, רייבנקלו שזה הבית של העיט*

והחכמה וסלית'רין שזה הבית של הנחש והשאפתנות! נראה לי שאני מעדיפה את הפלפאף. זה נשמע כיף!"

"הפלפאף!" קראה המצנפת.

"עכשיו תורך!" קראה פינקי בעליזות וחבשה את המצנפת על ראשה של פלטרשי, שצייצה בבהלה.

"פלטרשי! את בסדר?" שאלה טווילייט בדאגה.

"נראה לי שכן," פלטרשי לחשה, "תסלחי לי מצנפת, אבל אני לא חושבת שאני מתאימה לגריפינדור. בבקשה אל תכעסי עלי!"

"הפלפאף!" קראה המצנפת עוד פעם.

פינקי פאי הסתערה על פלטרשי בחיבוק. "אנחנו באותו בית!" היא צרחה בשמחה.

"טוב, נראה שזה לא מסוכן. אני סקרנית לדעת מה היא תגיד לי!" אמרה טווילייט.

"רייבנקלו!" קראה המצנפת מעט אחרי שהיא חבשה אותה.

"טוב, אני בהחלט יכולה להעריך חכמה ולימודים," הסכימה טווילייט, "רוצה לנסות גם, רריטי?"

רריטי עיקמה את חוטמה. "מצטערת, אבל אני פשוט לא מוכנה לחבוש את הדבר הזה."

"אם את מפחדת אני אשים," אמרה ריינבו דאש, חטפה את המצנפת והניחה על ראשה.

כולן הביטו בה בציפייה.

"נו, תחליטי כבר!" קראה ריינבו דאש אחרי כמעט חמש דקות של התלבטויות, "היא לא יודעת אם לשים אותי בגריפינדור או בסלית'רין. שיהיה סלית'רין, זה נשמע מגניב יותר."

"סלית'רין!" קראה המצנפת וריינבו העבירה אותה לאפלג'ק, שנאלצה להוריד את כובע הבוקרים שלה לרגע.

"גריפינדור!" המצנפת קראה מיד.

"איפה ההחלטיות הזאת היתה כשמיינת אותי?" שאלה ריינבו את הכובע. משלא קיבלה תשובה, היא הניחה את המצנפת על ראשה של רריטי, שהשתנקה מגועל.

"סלית'רין!" הכריזה המצנפת לאחר כמה שניות ואז נעלמה בהבזק של קסם אדום, צהוב, כחול וירוק.

"טוב, בשביל מה זה היה?" תהתה אפלג'ק.

"דה! כדי שנוכל ללבוש את אלה!" ענתה פינקי פאי וחילקה לכולן עניבות: לעצמה ולפלטרשי בצהוב ושחור, לריינבו ורריטי בירוק וכסף, לאפלג'ק באדום וזהב ולטווילייט ספרקל בכחול וארד.

*אני יודעת שבספרים כתוב נשר אבל זה למעשה תרגום שגוי של eagle

תגובות

נחמד נחמד · 20.02.2020 · פורסם על ידי :Dolphin
אבל היית זוכה ביותר חרמשים אם זה היה מרגיש יותר כמו פאנפיק ופחות כמו תסריט.
חוץ, פוניוויל.
טוויליט: בלה.
רריטי: בלה בלה.
פינקי: בלה בלה בלה.
זה באמת אחד מהפחות טובים שלך.

מדהים!! · 16.02.2021 · פורסם על ידי :soft panda girl
אם לומר בכנות הפוני הקטן שלי זה לא רע ונחמד לדעת אבל בעונה 4 פרק 11 הראו לקטע קצר את קרן קסם בגריפינדור

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007