האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הוגוורטס תולדות

סיפורים מכל תולדות הוגוורטס



כותב: Kimimiki
הגולש כתב 20 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1658
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות, מתח, הומור - שיפ: --- - פורסם ב: 29.02.2020 - עודכן: 11.03.2020 המלץ! המלץ! ID : 10729
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הוגוורטס תולדות 

פרק 1 - סלאזר

 

"איפה טריביליון?", סלאזר סליתרין חצה את המסדרון המואר בלפידים, "למה הוא לא הביא דרקון לשמור על השער הראשי לבית הספר?"

"לא יודע, אדון, אני גם לא הבנתי", זקן מקומט ולבוש גלימה מלוכלכת ניסה להדביק את הקצב של סלאזר, "גם אם יותר לי לשאול, למה אדוני רוצה דרקון בשע..."
"הממ..." סלאזר שלח בו מבט והזקן השתתק. "שים לב איך אתה מדבר אלי, גרמוט".

" כן אדון. אנ..."

"ששש..."

הם התחילו לעלות במדרגות לכיוון קומת הכניסה. צעדיהם טופפו ויצרו הד עמום בטירה הריקה. גרמוט הזקן הסתבך בגלימתו כשטיפס ורץ כדי להדביק את סלאזר.
"תקשיב לי גרמוט," פנה אליו סליתרין בקול מונוטוני, "תמצא את טריבליון, ותאמר לו שאם אין דרקון עד מחר בשקיעה.. אהמ... פשוט תאמר לו שאמרתי שיהיה דרקון עד מחר בשקיעה, הוא יבין את השאר".
הם הגיעו לקצה המדרגות ונכנסו לאולם הכניסה. שלושה מנקות מכוסות ראש עבדו בצד השני של החדר. דרך הדלת הראשית פועלים הכניסו תמונות ענק עטופות נייר והתחילו להעלות אותם כדי לתלות על יד המדרגות, ואור ניצנוץ שמש הבוקר הקלה, שהאירה חלקית את האולם דרך החלונות, האירה את הפועלים לסירוגין. סלאזר לא אהב את האווירה הזאת.
מכיוון המדרגות היורדות מהמגדלים פסע לכיוונם קוסם לבוש גלימה מפרוות דוב. הוא ניגש אל סלאזר וקד קידה.
"סלאזר אדון".
"כן, טריבליון... ראיתי שלא עשית את מה שאמרתי", עיני סלאזר הירוקות-כהות דלקו.
"יש סיבה, אדון שהתעכבתי עם הדרקון", אמר טריבליון, וקד שוב. גלימת הדוב שלו נראתה מרשימה בכל קידה והבליטה את כתפיו השריריות. עם זאת, הוא רעד קמעה כשסלאזר תקע בו מבט. "אדון, לא יכולתי. גריפינדור מנע ממני, אתה יודע, אני לא יכול לעבוד כנגד המנהל".
סלאזר שלח מבט מלא עצבים במעלה המדרגות.
הוא רצה שיהיה דרקון שישמור על שער הטירה. זאת צריכה להיות תדמית בית הספר. גודריק לא ישנה זאת.

 

הוגוורטס תולדות - עמוד 13:

"
...השמועות חלוקות בשאלה כמה זמן סלאזר סליתרין לימד בבית הספר, אך ידוע ונגלה לעין שהיה שם לפחות לזמן קצר והטביע במקום את חותמו. החוקר פינקליקס ווכר הגדיר זאת במשפט המפורסם - "גם לי נראה שסליתרין היה פה..."
בית ספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות שהוקם, ככל הנראה, בין השנים 990-994 לספירה, הוקם על ידי ארבעת המייסדים המפורסמים, ולא עבר זמן רב וסלאזר סליתרין עזב את בית הספר על רקע סיכוכים בנושא טוהר הדם של התלמידים.
יש כמה מקומות ששרדו וידועים בתור שאריות ממעשי סלזאר, ויתכן שתיתקלו בהם אם תפתחו בטעות דלת לא נכונה. חלקם אפלים ביותר וגם לא לגמרי ברורים, אני לדוגמא, בצעירותי, ראיתי במו עיני איך תלמידים נפלו הפוך ממגדל האסטרונומיה כש..." (המשך בפרק 2 - המאורה)

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007