האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

העולם השלישי



כותב: shaked2310
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 16562
4 כוכבים (3.632) 19 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה/ רומן - שיפ: הארי/לונה נוויל/ג'יני רון/הרמיוני - פורסם ב: 06.08.2010 - עודכן: 22.08.2010 המלץ! המלץ! ID : 1076
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

זהו פאנפיק ההמשך לפאנפיק "מסע בין עולמות". יש הרבה רמיזות לסיפור ההוא במהלך הפאנפיק ומומלץ לקרוא אותו טרם התחלת הקריאה של פאנפיק זה.

-----------------------------------------------------------------------------

לפני שאני מתחילה בפרק הראשון, בפאנפיקים הקודמים שכתבתי היו פה ושם הערות די פוגעות. כמובן שאני תמיד רוצה לשמוע מה לשפר ולתקן אבל בבקשה תשתדלו לנסח את זה ככה שאני לא ארגיש חרא ובאסה מטורפת...

מקווה שתהנו...

------------------------------------------------------------------------------

"איפה אמרת לשים את המלשינוסקופים?" נשמע קולה של אמנדה מהמחסן.
"הארון השלישי, במדף העליון." השיב פרד מהקופה.
הוא שמח שהוא הציע לאמנדה לעבוד אצלם בחנות, החופש היה העת הכי עמוסה מבחינת כמות הלקוחות ואל אף שהייתה לרוב טרודה בכל כך הרבה דברים ששכחה כמעט מיד מה שביקשו ממנה לעשות, היא הייתה חרוצה, חביבה והספיק חיוך קטן שלה כדי לדאוג שהלקוחות יחזרו גם בעתיד.
נשמע רעש חזק מהמחסן, כמו אלפי סירים המוטחים ברצפה. פרד מיהר לקרוא לג'ורג' להחליפו בקופה ורץ למחסן. הוא מצא את אמנדה יושב על הרצפה ואוחזת ברגלה, המלשינוסקופים היו מפוזרים סביבה והסולם נפל על הרצפה.
"נפלתי מהסולם." מיהרה אמנדה להסביר, "על תדאג, תוריד לי מהמשכורת על המלשינוסקופים השבורים-"
"אל תדאגי, זו הייתה גם ככה סחורה פגומה." קטע אותה פרד ועזר לה לשבת על שרפרף העץ הקטן.
"את בסדר?" שאל בדאגה.
"זה רק חתך קטן." מיהרה אמנדה להשיב, "אבל השרביט שלי במגירה ליד הקופה."
פרד מיהר לשלוף את שרביטו, "מה הלחש?"
"פופאף." השיבה אמנדה, נזכרת בנסיבות הפעם האחרונה ששמעה מישהו משתמש בלחש. זו הייתה מאדאם פומפרי ששיחזרה את אפו של רון לאחר שסבל מנחת זרועו של שיימוס.
פרד טפח על קרסולה בעדינות ומלמל את הלחש, החתך התאחה במהירות.
"תודה." אמרה אמנדה ונעמדה.
"אין בעד מה." השיב פרד והוסיף, "תיזהרי להבא, כי פעם הבאה זה ינוקה מהמשכורת שלך."

 

'זה לא הגיוני.' חשב לעצמו הארי, 'אין סיכוי שהוא הושמד, דמבלדור אמר בפירוש שקיימים שלושה עולמות- זה אומר שיש עוד מיטוקט אחד. אבל איך אני אמצא אותו? איך אני אמצא את העולם הנכון?'
עכשיו, בלי ההכוונה של דמבלדור, הוא לא ידע איך לבצע את המשימה שהוטלה עליו. הוא רק ידע דבר אחד, בקרוב תחזור לונה להוגוורטס. שם היא תהיה מוגנת. הוא לא יוכל להגן עלייה לאחר שיצא למשימתו.

 

"הגיעו ינשופים!" נשמעה קריאתה של הרמיוני. כבר שבועות שהם מחכים לתשובותיהם, האם הם התקבלו לתוכנית ההתמחות של יחידת ההילאים במשרד הקסמים. הארי ורון מיהרו למטבח. על השולחן עמדו שלושה ינשופים, זה הזכיר להארי את השנים האחרונות בהוגוורטס, כאשר חיכו לינשופי בית הספר שיגיעו ועימם תוצאות הבגרויות.
הארי ניגש לינשוף האמצעי והחל לקרוא את הרשום על הקלף.
לכבוד המועמד הארי פוטר,
אנו שמחים להודיעך כי התקבלת לתוכנית ההתמחות של יחידת ההילאים במשרד הקסמים. לימודיך התיאורטיים יחלו בשני לספטמבר, עם פתיחת שנת הלימודים, מטעמי נוחות של המשרד. את לימודיך המעשיים אתה תתחיל כעבור שבועיים.
מחכים לראותך בשורותינו, משרד הקסמים.
על החתום, קורנליוס פאדג'.
"התקבלתי. מה הם כתבו לך?" שאלה הרמיוני את הארי.
"גם אני." השיב הארי.
"אני לא." זרק רון, הפך את הקלף לכדור וזרק לפח.
"אוייש," נאנחה הרמיוני, "אני מצטערת."
"לא נורא." אמר רון, "בכל מקרה לא רציתי את זה עד כדי כך."

 

"קסנדרה?" נשמע קולו המתנשף של אדמוני השיער "בבקשה צאי אליי. אני בצד שלך." אמר והפעם עמד עם שרביטו בהיכון למקרה ותחליט לתקוף.
"מפגש בינינו יסכן אותה." נשמע קול נשי, חמור ותקיף.
"אל תתני לו להרוג גם אותי." התחנן אדום השיער.
"רונלד," אמר קול האישה, "אתה ויתרת על חסותי כשבחרת את הצד שלך במלחמה."
"קסנדרה." התחנן רון "לא הייתה לי אפשרות אחרת. רציתי להציל את המשפחתי."
לפתע זינקה דמות מבין הסלעים, מביטה בו בזעם.
"אני נאלצתי להקריב את המשפחה שלי במלחמה הזו כדי שכפויי טובה כמוך יוכלו לחיות! אתם בוגדי הדם מטרות נפוצות בדיוק כמו הבוצדמים!" צרחה בזעם והחלה הולכת לכיוונו בצעדים מאיימים.
לפתע נשמע קול נפץ חזק והכל החל להתפרק. הארי צפה ברון וויזלי וקסנדרה רייס נופלים אל מותם.
הארי התעורר בבהלה.
הוא כבר חלם את החלום הזה בעבר אך אז הוא לא היה כל כך חזק, מוחשי. הוא יכל לשמוע את זעקותיהם, כשנפלו אל מותם. התחנונים של רון, הזעם של קסנדרה, הכל התעצם ולא הייתה לו תחושה טובה בקשר לזה.

 

 

 

הפרק הבא
תגובות

אהה.. · 06.08.2010 · פורסם על ידי :האריפוטרית ותיקה
שיפ מוזר והפאנפיק נחמד

אוווי D: · 06.08.2010 · פורסם על ידי :~לילי~
זה המשך לסך הכל משחק ומסע בין עולמות ? D= , מחכה למה שיקרה , ליייייק על שלושתם (:

... · 07.08.2010 · פורסם על ידי :shaked2310 (כותב הפאנפיק)
ללילי- כן, זה ההמשך. שמחה שאהבת.
לאריפוטרית- למה מוזר? אני דווקא אהבתי את השילוב של הארי ולונה וג'יני עם נוויל..

ואני לא!!!! · 07.08.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
אויייייייייייייייייייייייייייי פאנפיק ארור ,הורס שיפים טובים ובלתי קאנוני שכמותך!
למה לעזאזל,למה?!עולמות שמולמות זה הורגגגגג אותי!!!

אבל איכשהו · 07.08.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
אני לא יכולה שלא לאהוב את הפיק המדהים הזה,ורק שאני אבין,פרד מתאהב באמנדה?

הם לא יהיו זוג.. · 07.08.2010 · פורסם על ידי :shaked2310 (כותב הפאנפיק)
נראה לי שבשלב מסויים הוא יתחיל להתאהב בה אבל אני רוצה שהיא תישאר לבד.

:) ו-? · 07.08.2010 · פורסם על ידי :ginnyweasley
פאנפיק מהמם!!! (אהבתי גם את השניים האחרים..)תגידו... מה זה שיפ? ופרולוג? ואפילוג?
אני נתקלת במונחים האלו כל הזמן ואין לי מושג מה זה אומר...

לזאת שמעליי... · 07.08.2010 · פורסם על ידי :kineret17
שיפ= זוג, קשר רומנטי בין שתי דמויות שעליו מבוסס הסיפור או לא...
פרולוג=הקדמה לסיפור, רמיזות להמשך
אפילוג= סוף דבר...סיכום לסיפור כולו...
יש יותר הסברים בפורום פאנפיקים...
**********************************************************************
שקד סיפור מהמם מחכה להמשך:)

... · 08.08.2010 · פורסם על ידי :shaked2310 (כותב הפאנפיק)
כיף לשמוע. הבעיה עכשיו שי לי עוד מלא רעיונות להמשך אבל אני מחפשת איך לכתוב אותם.. קיצר- אני תקועה.

אניי ממליצה לך · 08.08.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
לפתוח דף וורד ולכתוב מהנשמה...תמיד זה עובד לי.

:) · 09.08.2010 · פורסם על ידי :ginnyweasley
תודה על ההסבר...

נההה · 15.08.2010 · פורסם על ידי :חיליסינה
יפה מאוד

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007