האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אנשים עם מוח מאורגן

"לאנשים עם מוח מאורגן המוות נתפש בסך הכל כעוד הרפתקה גדולה"
(דמבלדור להארי, סוף הספר הראשון).
הסיפור של אבן החכמים כפי שלא סופר מעולם...



כותב: וויליאם אגנס
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3200
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר וחיות הפלא - זאנר: פנטזיה. זה בתוך הארי פוטר, לא? - שיפ: ג'(יי)ן 😉 - פורסם ב: 02.04.2020 - עודכן: 06.12.2020 המלץ! המלץ! ID : 10786
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 


כאן אמור להיות ויתור זכויות לרולינג ולמייקל סקוט, אבל האמת היא שרוב הרעיונות בפאנפייק הזה הם שלי, חוץ מהאנשים (אני מרגיש כמו בידל🤪). בכל מקרה, אני מוותר על כל מה שצריך להם.

 

 


 

 אם יהיו מספיק נרשמים, אני אנסה לערוך ולשפר את הפרק הראשון.

 


 

לידידי האלכימאי שלום.


לאחר נסיונות וכשלונות רבים עלה בידי סוף כל סוף למצוא את תמצית החיים.

ברצוני להגשים את חלומי וליצור מכשיר שיחזיר לחיים את אהובתי. כהוקרה על עזרתך, אני רוצה שאתה ופרנל תהיו נוכחים באירוע. על מנת שהמאורע יהיה חסוי ככל האפשר, ישלח אליך פטרונוס עם מיקום.


קדמוס


נ.ב. המכתב ישמיד את עצמו עם סיום הקריאה.


__________________________


ה'עם סיום הקריאה' לא היה כזה מיידי, קדמוס מעולם לא היה טוב בלחשים כאלה.


לטענתו, סם החיים שנתתי לו עזר לו מאוד במציאת המיצוי, ככה גם שני האחים שלו טוענים, כל אחד והמצאתו שלו.


אם הם היו יודעים שאני מפר את ההבטחה לא להיפגש גם עם אחיהם, העזרה להם לא הייתה עוזרת לי, מילותיי האחרונות היו בטח "התאחדו או מותו".


שלושת האחים נפרדו איש לדרכו בשל מריבה שתכליתה לא ידועה. ניסיתי להבין על מה ולמה אבל לא הצלחתי.


שנים לאחר מכן, כשסיפרתי את המעשה לבידל, השמטתי את מלחמת הא(זר)חים הזו, פרט קטן.


מההרפתקה שלי בידל עשה אגדה, שאני לא מוזכר שם 😭.


הוא עיבד את הסיפור ושמר רק את השמות, אם אפשר לקרוא לזה עיבוד.
אם כבר, איבוד.


וכשהוא "איבד" את היפיפיה הנרדמת והפך את זה ל"ליבו השעיר של המכשף". נו, באמת!


הייתהלו גם נטייה להפוך את כולם לטובים, שוביניזם בלעז, ככה מהסיפור על מנלאוס והגרים נולד "מעיין המזל הטוב".


רגע, בטוח שזה שוביניזם? לא משנה, שיהיה.


איפה הייתי? אה, כן.


את הספר של הרב מג, אברהם העברי, פילחתי מהטירה של המלך ארתור בקמלוט.


ממה שהצלחתי להוציא ממרלין, אברהם העברי היה הווה ויהיה האלכימאי הטוב ביותר אי פעם.


טוב, עד שאני הגעתי.


הספר הוא שער אל כל סודות היקום. אבל מה, הספר כתוב בעברית, זאת לא הבעיה, לחש תרגום פשוט פותר את זה, הבעיה העיקרית היא שהספר מרוצף כולו ראשי תיבות. (מה? תגיד את זה שוב? אני כותב גרוע יותר? אבדה קדברה! אני לפחות פותח ר"ת!).


אבל אני יודע איך למצוא דברים; בספר הזוהר יש כרך מוסף שהוא מילון למושגים קבליים, ונחשו מה? גם ר"ת! (בואו נפסיק עם כל ה"לשים-ראשי-תבות-בראשי-תיבות-כדדי-להוכיח-שגם-אני-כותב-גרוע, י"ש (יאללה שיגעתם)) אבל, עוד לא המציאו בתי חב"ד והמקום היחיד שמצאתי את זה היה בספריה בבבל.


כן, אני יודע שאתם מגחכים מתחת לשפם (שמתי לב, תתחדשו) וחושבים שזה קטן עליי, אבל הספרנית 😨, בוא נגיד שבקרב ישיר עם גרינדלוולד הוא היה יוצא עם פחד מספרניות-מוגלגיות-ששמן-אתי.


הצלחתי לפענח רק את הפרק הראשון, וגם זה, עם שלושה חודשים במאסר ספרייה ולנקות את כל האבק מהספרים כשאתי צועקת לי באוזן

 

"שקט! ספרייה!"


הפרק הראשון מסביר איך להכין אליקסיר, סם חיים.


גם למייקל סקוט לא סיפרתי את כל הסיפור, זה קטע כזה אצלי. מייקל הוא סופר טוב, אבל הוא משבש את הסיפורים שלי ככה שאו שיש לו בעיות שמיעה או שהוא מנסה להתחרות בריק ריירדן, הטיפשון.


הוא לא יצליח. אח, אין על ריק.


אז כמו שסיפרתי למייקל, כבר אז רכשתי הרבה אויבים (בצדק), ביניהם דוקטור ג'ון די והקבוצה שקוראת לעצמה "האשמנים הקדמונים".


אבל אני אגיע לפגישה עם קדמוס. אף אחד לא יעצור את ניקולס פלמל האגדי (כן כן, תודו).

הפרק הבא
תגובות

לא הבנתי · 14.05.2020 · פורסם על ידי :Din Djarin
לא הבנתי את העלילה

איך נוצרה אבן החכמים · 17.05.2020 · פורסם על ידי :וויליאם אגנס (כותב הפאנפיק)

ל ניוט סקמנדר וכו' · 28.05.2020 · פורסם על ידי :בבון1
אתה לא הבנת כנראה בגלל שאתה לא מכיר
"הסודות של ניקולס פלאמאל בן האל-מוות"
(ספר מגניב)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007