האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חדר הסודות נפתח שוב

מה זה קורונה? איך זה משפיע על העולם הקסום? מה זה קורונה באמת?????



כותב: ג'ני כהן
הגולש כתב 18 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2787
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 16.04.2020 - עודכן: 15.05.2020 המלץ! המלץ! ID : 10832
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ממש בהתחלה

כל הדמויות, המקומות, המונחים והרעיונות שמגולמים בעולם בו מתקיים הפאנפיק שלפניכם הם קניינה הרוחני של ג'יי. קיי. רולינג. אין בכוונתי להרוויח מהפאנפיק או מפרסומו כל רווח כלכלי."

הסודות נפתח שוב...

"מזעזע!!"  פלט ראש ממשלת אנגליה בקול. בעת שישב במשרדו.

 סגור בעצמו בשעות ערב מוקדמות בעת שעיין בעיתון המקומי של העיר הבירה לונדון.

"מה יכול להיות כל כך מזעזע כדי לזעזע את ראש ממשלת אנגליה בכודו ובעצמו?" ראש ממשלת אנגליה קפץ.

הקול בקע  מפיו של איש קטן וצפרדעי למראה, חובש פאה ארוכה וכסופה, שדיקיונו היה מצויר בתמונת שמן קטנה ומלוכלכת בפינה הרחוקה של החדר.

"אני לא דיברתי אלייך." אמר מהר ראש הממשלה. הוא לא רצה להסתכל על הדיוקן המעורר בחילה יותר משצריך, ובטח שלא לדבר איתו.

"ברור שלא דברת אלי. כי למה שתדבר אלי אם יש משהו שמזעזע אותך? אני מכיר אותך כמו את כף ידי אדוני ראש הממשלה. אם משהו מזעזע אותך  כנראה זה נורא. אז במה הדבר אדוני ראש הממשלה?!"

"אני אגיד לך רק תרד לי מהגב! – טוב האמת היא שאני לא כל כך יודע...

יש איזה מחלה ווירוס בסין....

היא ,הורגת המונים... הוא משהו חדש אין לה תרופה...

אחוז התמותה גבוהה......covid19"

"כל זה רק מעיתון אחד?!"

"טוב ידעתי על זה מקודם אבל לא חשבתי שזה כל כך נורא. למעשה אף אחד לא חשב שזה כל כך נורא... טוב סיפרתי לך יופי? עכשיו תהיה בשקט אני צריך לחשוב."

"אתה יודע אתה יותר אגרסיבי מהראש ממשלה הקודם. השני היה מעט פחדן אבל הוא היה ישר ונדיב. אתה ממש הפוך. " 

" טוב לא עד כדי כך...." הוסיף מהר כשראה את המבט שהיה לאש הממשלה בעניים.

 

 

האיש הקטן והצפרדעי למראה השתעמם מהמשרד השקט ונעלם לדקיונו האחר הנמצא במשרד אחר .... משרדו של שר הקסמים.

------------------------------------------------------------פלאש--------------------------------------------------------

האיש הצפרדעי מצא את עצמו מתבונן בחלל הריק שמה שהיה לפני כמה רגעים משרדו של שר הקסמים.

'חבל שאף אחד כבר לא יודע מי אני. פעם הייתי חשוב נערץ כל תינוק היה יודע מי אני.' התלונן בליבו האיש הצפרדעי.

'מי היה מאמין שאני דיגו דגאלאדוד שליט המאה ה11 של קהילת הקוסמים יהיה בסופו של דבר כלום סתם איזה איש שדרכו מעבירים מסרים בין מנהיגים שחושבים את עצמם, זה ממש בושה וחרפה.'

דיגו דגאלאדוד היה יותר מדי עסוק בלהתלונן על החיים שלו, או יותר נכון המוות שלו. שלא שם לב להמולה שנשמע ממחוץ לדלת..

'בום!' הדלת נחבטה. שלושה אנשים המנהלים וויכוח רועש במיוחד נכנסו למשרדו של שר הקסמים. דיגו דגאלאדוד קפץ מבהלה ותקע את ראשו במסגרת התמונה ממה ששמע. חדר הסודות נפתח?!אבל הפעם הבליסליק כבר לא נמצא בצנרת, הבליסליק יצא מחומות הוגוורטס? והורג המונים בכל רחבי העולם?! שר הקסמים מתפתר? או שהוא בורח?! דיגו החילט לא לתת לזה להפחיד אותו הרי הוא שליט המאה 11 כלום לא יפחיד אותו. הוא אימץ את אוזניו לשמוע.

"אתה לא יכול לנטוש אותנו לאבגוד כשקהילת הקוסמים, לא- כל העולם!!! אנחנו מאוד מעריכים אותך אבל אנחנו לא מאשרים את פרישתך!"

"אני לא שואל אותכם! בכל מקרה לפני שאני מתפטר אני רוצה לעשות משהו אחרון.... לופין אתה מפוטר!"

"עכשיו אני מתערב אדוני 'השר' אינך יכול להגיש מכתב התפטרות ואז להגיד שאתה רוצה לפטר מישהו כי הוא יצא נגדך! אני כראש הלשכה לדברים שיצאו משליטה מוציא צו מאסר עלייך!"אלבוס פוטר יצא משליטה.

"תרגיע פוטר צעיר קטן אל תשלה את עצמך שאתה כל כך מהולל שאתה יכול להכניס את כבוד השר למאסר!!"

"השר לשעבר התכוונת, אנחנו מאשרים את ההתפטרות שלך" אלבוס פוטר החליף מבט מהיר עם טד לופין כדי לקבל אישור. "אז עם כל הכבוד שהיית שר הקסמים אתה רק רצית כבוד ושכולם ידעו שאתה לא בוגד מלכולך למרות שאתה כן-"

"פוטר אל תערב את העבר להווה עשיתי טעות אני מודה אבל מה שקרה קרה!!"

"טעות! אתה צריך להתנצל, לכפר על הטעות ! לא להתעלם!"

"דיי לופין תפנה לי את המעבר החוצה ותפסיק לחסום את הדלת-" 

"שתק!"

גם אלבוס פוטר וגם טד לופין הרימו את שרביטיהם בעת אחת.

קנופליוס לאבגוד נפל על הריצפה בחבטה רמה.

"אני מניח שנשאיר אתו ככה ואז נפנה אותו לבית החולים על הקדוש מנגו?" טד הרים גמה תוך כדי שהוא מחליף מבטים עם אלבוס. לבסוף משך בכתפיו.

הפרק הבא
תגובות

אשמח אם תגיבו · 16.04.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)

וואו! · 17.04.2020 · פורסם על ידי :הרמיוניוהארילנצח
ממש אהבתי את זה!
צריך להוסיף קצת סימני פיסוק פה ושם, אבל בסך הכל הרעיון ממש טוב והכתיבה מאוד יפה.
זה הפאנפיק הראשון שלך?

תודה · 17.04.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)
זה הפאנפיק הראשון שלי.

זה מהמם. יש לי רק הערה אחת, הבסיליסק מת. · 26.04.2020 · פורסם על ידי :caitlin_fandom

יפה מאוד! · 04.05.2020 · פורסם על ידי :Nothing is Beatle-proof

תודה רבה · 04.05.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)

שלמות · 06.05.2020 · פורסם על ידי :hermione shweky
הפאנפיק שלמותתתתתתתתתתתתתתתתת

תודה:) · 06.05.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)

מהממםם · 10.05.2020 · פורסם על ידי :לונה מנדל

תודה · 10.05.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)

אהבתי · 20.05.2020 · פורסם על ידי :הללנעמי2
אהבתי שקישרת את זה למצב האמיתי

תודה · 20.05.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)

וואו פאתיה!!!!!!!! · 26.04.2021 · פורסם על ידי :Hermione menashe
תקשיבי זה מושלם ברמות שאין כמותם

רק משהו קטן כשכתבת את זה ,זה לא היה מובן לי:

"כל זה רק מעיתון אחד?!"

"טוב ידעתי על זה מקודם אבל לא חשבתי שזה כל כך נורא. למעשה אף אחד לא חשב שזה כל כך נורא... טוב סיפרתי לך יופי? עכשיו תהיה בשקט אני צריך לחשוב."

"אתה יודע אתה יותר אגרסיבי מהראש ממשלה הקודם. השני היה מעט פחדן אבל הוא היה ישר ונדיב. אתה ממש הפוך. "

" טוב לא עד כדי כך...." הוסיף מהר כשראה את המבט שהיה לאש הממשלה בעניים.


לא הבנתי מי עונה מה. אבל חוץ מזה מושלם

תודה😃 · 26.04.2021 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)
אני אסביר לך בפרטי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007