האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הקוסמים לומדים בזום

כשכולנו כאן סבלנו או נהנינו מהשיעורים המכוונים<br>איך לדעתכם למדו הקוסמים



כותב: מלאך לבן
הגולש כתב 13 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4815
8 כוכבים (7.958) 24 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטרוני - זאנר: פלאפי - שיפ: הרגילים - פורסם ב: 15.06.2020 - עודכן: 01.11.2020 המלץ! המלץ! ID : 11171
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

תודה רבה לרייצ'ל בונז המהממת שביטאה לי את הפרק!!


 נקודת מבט רון:
"רון!" שמעתי מישהו קורא בקול, כנראה אימא, רק היא צועקת ככה.
"כן?" צעקתי לחלל הבית.
"רון, בוא לפה עכשיו!" צעק פרסי.
"בא!" צעקתי בחזרה. מה הוא חושב לעצמו בכלל? הייתי עסוק! (כתבתי מכתב להארי כדי שאימא לא תאמר לי לסדר את החדר)
"רון," קרא פרסי, "בוא כבר!"
בסדר, אז ידעתי שאם מישהו יתחרש מהצעקות אני אצטרך לשלם פיצויים מהכסף שאין לי.
ירדתי במדרגות לחדר של פרסי-שמסיבה כלשהי, אפילו שהוא סך הכל השלישי במשפחה, הוא היחיד מהבנים שיש לו חדר פרטי. (ואם שאלתם לי אין חדר-לי יש מחסן)
"מה אתה רוצה?" שאלתי ונכנסתי לחדר של פרסי שכמובן היה מסודר מהחדר (סליחה, מחסן) שלי.
"רון, יש לך עוד 5 דקות שיעור, לא?" שאל פרסי.
"אה, באמת?" שאלתי בבלבול.
"אל תנסה לשחק את עצמך תמים," אמר פרסי, "אני יודע את סדר היום שלך. עכשיו יש לך שיעור עם בינס, ההסטוריה של הקסם." (לילה טוב)
"ואחר כך יש לכם שיעור אם מקגונגל, ואחר כך דמבלדור ידבר עם כו-"
"טוב, הבנו," אמרתי, "אתה רשמית משועמם."
"אני לא משועמם, אני מאוד עסוק!" ענה פרסי, "אימא אמרה לי לדאוג שאתה וג'יני תעשו את השיעורים שלכם."
"רגע, מה עם פרד וג'ורג'?" שאלתי
"אני חושב שאמא כבר התייאשה מהם." הוא אמר לי ונאנח אנחה גדולה, באופן שראיתי הרבה זקנים נאנחים בו.
נו, באמת, חשבתי, בגלל שלג'ורג' ולפרד אין חברה בשם הרמיוני גריינג'ר ולי יש, (כלומר, כרגע היא חברה שלי אנחנו רבים לפחות פעם בשבוע) זה אומר שאני מאסטר חנון?
"רון, אתה עולה לשיעור?" שאל פרסי
"בסדר, טוב, אני עולה," נאנחתי בהסכמה, לצערי הרב. "איפה המחשב?"
"לא יודע." ענה פרסי, "רוצה שאני אעזור לך לחפש?"
"אה, לא," עניתי. תהיתי למה פרסי כל כך נחמד.
יצאתי מהחדר.
"מישהו יודע איפה המחשב?" שאלתי-צעקתי אל חלל הבית.
"הוא אצלנו!" נשמעה הקריאה מחדרם של פרד וג'ורג'.
עליתי לחדרם.
"שלום, מה העניינים? תגידו, אתם מקשיבים לשיעורים? אני מתעלף."
"אל תתעלף," ענה פרד.
"כן, אם תתעלף אני לא אתפוס אותך," אמר ג'ורג'.
"יודע מה, אם תיפול על הראש, אולי זה יתקן את הצורה המוזרה של הראש שלך." אמר פרד.
"לא, אין תקווה לראש שלו..." אמר ג'ורג'.
"אתם כאלה תאומים מוזרים!" התרגזתי עליהם.
"אתה אומר את זה כאילו זה משהו רע," אמר בשלווה פרד.
"הוא מתגעגע ל'הארי' שלו," אמר ג'ורג'.
"טוב, אם אתם חושבים שזה קול לדבר במתכונת, זה לא. עכשיו אני צריך את המחשב." אמרתי.
"אנחנו צריכים אותו." ענה פרד.
"למה?" שאלתי.
"ככה." ענה ג'ורג'.
רכנתי לעבר המחשב.
"טוב, מטומטמים, אני אגיד לאמא שלא נתתם לי את המחשב כיוון שעקבתם אחרי בנות מוגלגיות באינ... איך שלא קוראים לזה. בסדר?"
"טוב, תינוק!" אמרו והושיטו לי את המחשב.
לקחתי את המחשב למטבח(בחדר שלי אין קליטה) ונכנסתי לשיעור.
רונלד וויזלי! כתבה הרמיוני , למה נכנסת לשיעור עכשיו? עברו כבר 15 דקות!
יודעת מה, כתבתי לה בחזרה, קחי כמה מהאחים שלי ואני בכיף נכנס ראשון לשיעור.
הרמיוני לא ענתה.
"אז תלמידים," נשמע קולו המרדים של פרופסור בינס, "הקנטאורים נכנסו אתנו להסכם שלום חלקי בלבד לפני 500 שנה אני זוכר את היום של ההסכם (וואו הבן-אדם זקן)."
"היי, אח קטן," נכנס ביל, כולו עליז. אפשר להבין גם למה הוא לא חייב ללמוד בזום יש לו סך הכל פגישת עבודה פעם בשבוע(ולא נראה לי שהוא בחיים עלה).
"אז איך הולך?" הוא אמר והתיישב לידי.
השבתי לו "בסדר" קצר.
"אה,זה בינס, הוא משעמם בטירוף, נכון?" צחק ביל.
"אה." אמרתי.
"רון," נכנסה לחדר גם ג'יני. "המחשב השני לא עובד ויש לי שיעור אם סנייפ! הוא יהרוג אותי אם אני לא אהיה שם!"
"טוב, ומה את רוצה ממני?" שאלתי.
"תוכל אולי להביא לי את המחשב? זה שיעור לא כל כך חשוב ולא נראה לי שהפרופסור יודע מי נמצא בשיעור."
"בכיף ג'יני." אמרתי.
סבבה עכשיו יש לי תרוץ להרמיוני למה לא לעלות לשיעור קחי! אמרתי. אני רק יסביר לה כדי שהיא לא תהרוג אותי. (ולא בא לי למות !!!!!!! צ'ארלי חייב לי 10 חרמשים)
עליתי לצ'אט שלי ושל הארי והרמיוני.
אני-אוקיי אני יורד מהשיעור לג'ני יש את סניפ והיא חייבת את המחשב.
הארי- תמסור לה היי(מאחוריי הגב שלי ג'ני הסמיקה. וביל התחיל לזמזם: אהבה יש באוויר......(שיעופו!!!!!!! פליז קצת פרטיות!!!!!!!)
הארי- הלוואי והיה לי אחים, אני תקוע פה אם הדרסלים
אתם מכירים את זה שאתם הולכים להתלונן אבל פתאם מישהו אחר מתלונן וכולם כזה: מסכן, די אני מרחם אליו,
ואתם חושבים: אוףףףףף!!!! לקח לי את תואר המסכנות!!!!!!
זה בדיוק מה שחשבתי.
הרמיוני-אני מזה משתעממת בבית. ההורים שלי רופאי שייניים אז הם עובדים ואני כל היום לבד בבית. כיף לך רון שיש לך אחים!!!!!!
רון, פתאום אמר לי ביל: תגיד לחברים שלך שיפסיקו להתלונן!!!!! ושיגידו תודה שאין להם קורונה!!!! אני מכיר מישהו שהי-רון קטעה אותו ג'ני(לשמחתי...) אני חייבת את המחשב!!!!!!!
אוקיי.
אני-טוב באי אני יורד.
הרמיוני- לא רון!!! תגיד לג'ני שיש לך שיעור חשוב!!!!!!
שיעור מזה חשוב, ג'ני מלמלה מעל הראש שלי.
אני-ג'ני אומרת שהיא מפחדת שסניפ יוריד בגללה נקודות לגריפינדור ואת תצעקי אליה.
הרמיוני-אני יצעק?
אני-היא אומרת שאת תמיד צועקת על אנשים שלו בדיוק כמוך ואת לא מבינה שלא לכולם קל כמוח בלימודים ושלכל אחד יש את הכישרונות שלו!!!!!
הרמיוני-טוב, תאמר לה: שאני לא יצעק עליה ושאני לא חושבת שהיא לא מוכשרת.
רוןןןןןןןן אתה שקרן!!!!!!! צעקה אלי ג'ני.
טוב תרגעי, ג'ני סך הכל עכשיו הרמיוני בחיים לא תצעק על מישהו! אמרתי לה.
אבל רון!!!! היא ענתה למה אתה לא יכולת לומר לה את זה?
ג'ני, אני אומר לה את זה כל יום .משום מה לך היא מקשיבה.
טוב רון אני הולכת אבל הרמיוני כתבה לך שהיא מקליטה לך את השיעור. היא אמרה וחייכה חיוך מרושע. ויצעה מהמטבח.
רון, אמר לי ביל (שכחתי שהוא היה כאן) אחרי הכול, אין על אחים ואחיות!!!!!!! נכון?
תקשיב ביל! עניתי לו: מכיר את המשפט: "חברים זה בחירה אחים זה מזל"
נו? אמר לי ביל.
לי יש מזל רע.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מהמם · 18.06.2020 · פורסם על ידי :אנבת צ'ייס

תודה!!! · 18.06.2020 · פורסם על ידי :מלאך לבן (כותב הפאנפיק)

וואו · 18.06.2020 · פורסם על ידי :זאת אני
פרק מושלם!!
אני כזה "אהבה יש באוויר".... עכשיו שעה זה יתקע לי בגללך
רק עצה לעתיד- לתחום את הדיבורים בגרשיים
וזה מהמם!

בטא · 21.06.2020 · פורסם על ידי :Dove Cameron
ממש אהבתי את הרעיון.
אבל צריך לבטא את הטקסט, זה קצת מפריע.

הי, אני בטא · 25.06.2020 · פורסם על ידי :תינוקצ
הרעיון מקורי ומהמם. רק צריך בטא שיתקן את השגיאות. רוצה עזרה? אני בטא.

ממש יפה! · 25.06.2020 · פורסם על ידי :שוקולד זה החיים
אבל תעבירי בטא, זה קצת מפריע...

ואוווווווווווו · 22.09.2020 · פורסם על ידי :Strange The Dreamer
זה פשוט מדהים!
מעולה!
כל כך נכון!
זה פאנפיק מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
כדאי לך להעביר אותו בעוד מקומות חוץ מבאתר הזה כי הוא פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007