האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

קוסם בלח"י

נער קוסם יהודי נשלח למשימה על ידי הלח''י לרגל בשבילם ויש כמה דילמות שקורים בדרך.
תיכנסו, תיגבו, תדרגו ותמליצו.



כותב: ג'ני כהן
הגולש כתב 18 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5141
5 כוכבים (4.571) 14 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח נראלי - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 28.06.2020 - עודכן: 27.08.2021 המלץ! המלץ! ID : 11226
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

רק כדי להבהיר יצחק הוא דמות שהמצאתי ואין שום קשר לרבין או שמיר.


"מה? אני קוסם? קוסם!" יצחק הביט שעמדה בפתח הדלת מחכה שהוא יזמין אותה פנימה. "כן אתה קוסם אדון כהן, וזה יהיה נחמד אם תזמין אותי פנימה." אמרה האישה ששמה מרוונה.

"אדון כהן! שמעתם?! יצי שלנו הוא אדון איזה מציאה!!" מאחורי כתפו של יצחק נשמעה צעקתו של אחיו הגדול, יעקב.

"איפה הורייך?" שאלה אותו מרוונה כאשר היא מתבוננת בבית העלוב והמתפרק של משפחת כהן. "לא כאן." ענה יצחק ולא פירט. "יעקב הוא האחראי עכשיו, הוא הכי גדול."

"טוב אז מפני שאתה עומד להתחיל ללמוד בהוגוורטס אז אתה צריך מעכשיו לקרוא לי פרופסור מקונגל.." "להתחיל ללמוד בבית ספר אנגלי! אני נראה לך פסיכי!" צעק עליה יצחק בזעם תוך כדי שהוא קוטע את דבריה.

"אתה רשום כאזרח אנגלי לכן אתה הולך לבית הספר באנגליה." אמרה פרופסור מקונגל בקור רוח. "יש באפשרותך לבחור לא להגיע לביתת ספר אבל שתתדע שזה הפסד רציני." 

"אפשר כמה ימים להחליט?" אמר יצחק בחשש ומיד לאחר מכן הוסיף " פרופסור מקונגל" פרופסור מקונגל הביטה בו זמן רב עד שהנהנה לאות אישור ויצא מהבית. "אגיע עוד יומיים" אמרה והתרחקה ונעלמה מעבר לפינה.

"נו? מה אתה זומם?" שאל אותו יעקב כאשר היה ברור שפרופסור מקונגל עזבה את המקום. "אני לא יודע. אני חייב לפגוש את אחד המפקדים בלח"י שאפשר לסמוך עליו." יעקב הביט בו ולפתע פרץ בצחוק.

"אתה לא מי יודע מה שלשמור סודות, אה? טוב אז יש לך מזל שיש לך אח כמוני ושאריה ושמחה לא נמצאים בבית." יעקוב המתין כדי לראות את תגובתו של אחיו. "טוב.. תקשיב. מה שקורה כאן לא יוצא מכאן. ברור?" הוא לא חיכה לתשובה ומיד התחיל לדבר שוב. "זה סוד שרק מעטים בלח"י יודעים עליו. אני הסוד יצחק. אני. אני כמוך קוסם. לא הלכתי לבית ספר הזה. אימנתי את עצמי לבד. אני דיי טוב אם לומר את האמת. זה למה אני הלוחם הכי טוב. זה למה אני סוד."

יצחק בהה בו. אח שלי קוסם? אח שלי! 

"אז מה אתה חושב שאני צריך לעשות? לאמן את עצמי?" אמר יצחק בפה יבש.

"חס וחלילה! אתה עומד ללכת ולספק לנו מידע. לרגל."


טוב זה היה פרק קצרצר אבל זה סוג של פרק מעבר..

בבקשה תכתבו תגובות ות.ב

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ממש טוב · 21.07.2020 · פורסם על ידי :השם שקראו לי
פרק טוב.

תודה · 21.07.2020 · פורסם על ידי :ג'ני כהן (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007