האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הורים לא מנוסים

אישתו של דראקו מתה בלידה של בנם הראשון, ודראקו שנותר חסר נסיון עם תינוק קטנטן מבקש את עזרתו דווקא של אויבו משכבר הימים, הארי פוטר.<br>



כותב: נבוט
הגולש כתב 20 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6434
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: דרארי, בהמשך - פורסם ב: 29.06.2020 - עודכן: 15.07.2020 המלץ! המלץ! ID : 11230
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"הארי התחת שלך מזמזם" העירה לונה, שישבה על הסלע ליד הארי ובהתה בעצים העבותים.

"זה הטלפון" הסביר הארי "הוא מצלצל." לא היה נראה שלונה שמעה אותו, היא רק המשיכה להביט באופק במבט חולמני.

הארי נפגש עם לונה לעיתים תכופות יותר עכשיו, אחרי שנפרד מאלן, בן זוגו לשעבר, ליד לונה הארי הרגיש בנוח לשתוק, פשוט לשבת ולשתוק, זה עזר לו יותר מכל שיחת נפש עם הרמיוני או ג'יני.

הטלפון המשיך לצלצל באותו צילצול מונוטוני והארי נאלץ להוציא אותו מכיס הג'ינס שלו. על הצג היה מספר לא מזוהה.

הארי הביט על לונה בהתנצלות וענה לשיחה.

"הלו"? הוא שאל

"הארי"? ענה הקול מעבר לקו "זה אתה"?

"כן" ענה הארי וניסה להזכר מאיפה הקול המוכר הזה. "דראקו"? הוא שאל פתאום, כשנזכר מהיכן הקול "דראקו מאלפוי"?

"כן" ענה דראקו מהעבר השני "הארי, אני צריך את עזרתך בדחיפות". הארי זיהה בקולו של דראקו מין עיפות, כאילו הוא לא ישן כמה ימים.

"את עזרתי"? הארי יכל להשבע שזו אחת השיחות המוזרות שקרו לו בחיים.דראקו מאלפיו, אויבו מבית הספר מתקשר אליו ומבקש את עזרתו, אחרי שהוא לא שמע ממנו 5 שנים "הכל בסדר"?

"הארי בבקשה, אני אסביר הכל אחר כך" התחנן דראקו "רק תגיע כמה שיותר מהר למיקום שאני שולח לך". בדיוק באותו הרגע קיבל הארי הודעה ממספר לא מזוהה עם מיקום של רחוב כלשהו.

"אתה תגיע"? שאל דראקו בתקווה.

"אוקי דראקו, אני יוצא לשם" ענה הארי, שהופתע בעצמו מהתשובה שענה. יותר ממה שהיה חשוב לו לעזור לדראקו, סיקרן אותו מה גרם לו להתקשר דווקא אליו ולבקש עזרה.

"לונה"? שאל הארי את הבחורה הבלונדינית שישבה לידו.

"תלך הארי" היא ענתה, והארי הניח ששמעה את השיחה. "אני אשב פה עוד קצת".

הארי הרגיש קצת לא נעים כשעזב אותה שם, בודדה על הסלע, אבל מכיוון שזו היתה לונה ולא מישהי אחרת, הוא הניח שהיא התכוונה באמת כשאמרה לו ללכת.

הוא עלה לדירתו הקטנה כדי לקחת את מפתחות הרכב ואת הז'קט שלו. הוא ליטף את הדוויג ונעל את הדלת בקפיצה לפני שירד בקפיצות גדולות את המדרגות לקומת הכניסה.

הוא הפעיל את הוויז ועידכן את המיקום שדראקו שלח לו.

"אמחנו מוכנים, בא נצא לדרך" בקע קולה של אישה מהטלפון "לא לשכוח לחגור חגורת בטיחות"

הארי החל לנסוע, והיה מופתע לגלות שדירתו של דראקו, לא היתה רחוקה בהרבה משלו, ממש כמה דקות נסיעה.

"בנין מספר 19 קומה 3" הוא קיבל הוגעה נוספת מהמספר של דראקו.

הארי נכנס ללובי של בנין די מפואר. אמנם לא מפואר כמו אחוזת מאלפוי, אבל מספיק בשביל שבן מאלפוי יגור שם.

הארי עלה שלוש קמות במעלית גדולה, ויצא אל מסדרון מרוצף ברצפת שיש בוהקת מניקיון, ריח טוב עמד באוויר.

הארי נשם עמוק ודפק קלות על הדלת החומה."תכנס הארי" הוא שמע את קולו של דראקו מבעד לתדלת. הוא לחץ על הידית ופתח בהיסוס את הדלת.

בניגוד מוחלט לנקייון ששרר בחוץ,הדירה של דראקו היתה הפוכה לגמרי. הרצפה היתה מכוסה בבגדים ובעטיפות ג'אנקפוד, הכיורים היו מלאים עד גדותיהם בכלים, והספות הגדולות שבסלון היו ערומות בחפצים שונים.

ובתוך כל הדבר הזה, עמד דראקו מאלפוי, גבר בשנות ה24 לחייו, רזה מידי ועיגולים שחורים מתחת לעיניו העידו על לילות חסרי שינה, ובזרועותיו, בתוך שמיכה קטנה היה מונח תינות קטנקן, ממש בן כמה ימים וילל בקול מעורר רחמים.

 

 

הפרק הבא
תגובות

יפה! · 03.07.2020 · פורסם על ידי :.The Evil Queen
תמשיך/י !!!!!
נרדמתי

אוי · 03.07.2020 · פורסם על ידי :.The Evil Queen
התכוונתי לכתוב נרשמתי *מביך*

מדהיייייייים!!!! · 03.07.2020 · פורסם על ידי :kirigaya kazuto
מאוד יפה נרשמתי!

תמשיכייי · 03.07.2020 · פורסם על ידי :חנצ׳וקה
נרשמתי אני מחכה לראות מה יקרה בהמשך

יפה מאודדדדדדדד · 15.07.2020 · פורסם על ידי :אלבוס דמבלדור10
מחכה להמשך

חיחי · 15.07.2020 · פורסם על ידי :נבוט (כותב הפאנפיק)
יש המשך. בדיוק סיימתי אותו, אז תקרא ותגיב בסוף, טוב?

יפה · 31.07.2020 · פורסם על ידי :ריקטו סמפרה
רק כמה טעויות.
1. הדוויג מת.
2. על פי הידוע לי, הארי ודראקו נהיו חברים לאחר כל הסיפור.
3. אני מתעלם מזה שהארי היה נשוי לג'יני, כי זה יכול להיות שהוא נשא אותה אחרי (מינימום-תלוי בגיל של ג'יימס סיריוס) שבע שנים מהקרב. ופה, כפי שאני מבין, מדובר על חמש שנים מהקרב.

אבל מאד יפה.
וכתוב טוב.

אהמ..... · 31.07.2020 · פורסם על ידי :נבוט (כותב הפאנפיק)
בפאנפיקים הכותב יכול לשנות את העלילה על פי רצונו, לכן זכותי ללכתוב שהדוויג חיה ושהארי לא נישא לג'יני

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007