האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!
טריוויה צ'אט

וולדמורט לא מת | פיקצר

לדעתי רולינג השאירה את סיום הסדרה באופן פתוח כך שייתכן שוולדמורט לא באמת מת.
הפיקצר הזה ישכנע אתכם בכך.



a כותב: elyadaro
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3892
4 כוכבים (4.308) 13 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: אין - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 22.08.2010 המלץ! המלץ! ID : 1124
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"אבדה קדברה!", צעק וולדמורט, כשבאותו זמן הארי קרא:
"אקספליארמוס!".
וולדמורט ידע מה עומד לקרות עכשיו: יתרחש פיצוץ, אך הקללות ינוטרלו. הוא התכוון לנצל את ידיעתו בכדי להפתיע את הילד ולגמור איתו את הסיפור, אך במוחו עלה רעיון טוב בהרבה. אמנם זה אומר שהנקמה תצטרך לחכות, אך אם ינהג כך יוכל להרוויח יותר.
הוא זרק את שרביטו גבוה באוויר, מרח על פניו הבעה מופתעת מהולה בפחד, וגרם לגופו ליפול לאחוריו כמת.

***

הם הפרידו אותו מכל שאר הגופות, ונטשו אותו בחדר. זה נותן לו חופש פעילות.
וולדמורט נעמד על רגליו. הוא שלף מכיס גלימתו את השרביט הראשון שהיה לו - זה שקנה אצל אוליבנדרס, לפני שהגיע להוגוורטס. מאז כשלונו של השרביט בעת חזרתו לחיים, סלד ממנו וולדמורט, אך ברירה אחרת לא היתה לו. הוא הטיל על עצמו לחש הנגזה חזק במיוחד, והחזיר את השרביט לכיסו. כעת הוא יכול להתנועע בחופשיות.
הוא יצא מהחדר והסתכל סביבו. הילד! בקושי התאפק מלהרוג אותו.
אני חיב לשמור על פרופיל נמוך! אמר לעצמו, אסור שאף אחד יידע שחזרתי, חוץ ממשרתיי הנאמנים ביותר!
וולדמורט החל עוקב אחרי הארי, רון והרמיוני. בשלב מסויים הארי נפרד מחבריו. וולדמורט המשיך לעקוב אחרי הארי. הוא רצה את מטה המוות. הארי יצא מהטירה, כשוולדמורט אחריו. הוא הלך לכיוון הקבר של דמבלדור.

הארי עצר לפני המציבה. הוא הרגיש לא טוב עם מה שהוא עומד לעשות, אבל זה היה טוב יותר מאשר שמישהו לא ראוי ייקח את השרביט. בצער רב הניף את שרביטו.
המציבה נשברה. הוא הניח את השרביט בין ידיו של דמבלדור.
מה שהזקן הזה עשה בחייו... אף אחד לא מסוגל לכך. דמעות עמדו בעיניו של הארי.
"רפארו", הוא מלמל, והשבר במציבה התאחה. הוא הלך משם באיטיות, שקוע במחשבות נוגות על האיש הנפלא הזה, כמה תרם לעולם.

וולדמורט הסתכל סביבו. אסור שאף אחד יראה אותו.
שום אדם לא נראה בסביבה. כנראה שהם חוגגים, או מתאבלים על המתים.
הוא הניף את שרביטו ושבר את הקבר. טוב שהזקן העלוב הזה כבר מת. הוא היה חכם מדי וחזק מדי בשביל לחיות. וולדמורט הסתכל על הגופה במט נקמני, ולקח את השרביט.
השרביט יהיה שלו ברגע שיהרוג את דראקו המסכן. הילד ההוא, פוטר, לא יודע מה שהוא מדבר. השרביט עדיין שייך לדראקו. בקרוב ידאג לכך שמאלפוי הצעיר ימות, אך כרגע יש דברים בוערים יותר. הוא צריך לעשות לפחות הורקרוקס אחד. אפשר בשביל זה אפילו להרוג מוגל; אף אחד לא ישים לב לכך שעוד מוגל חסר.

תגובות

מסקרן ומעורר מחשבה · 23.08.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
אבל די קצר,אני מניח שאת\ה ממעריצי וולדי למיניהם....חחח

לא, אני לא · 23.08.2010 · פורסם על ידי :elyadaro (כותב הפאנפיק)
a פשוט חשבתי שהיא השאירה את זה פתוח מדי.
כלומר, היא לא כתבה שהקללה חזרה אליו.

לאלאלאלאלא · 24.08.2010 · פורסם על ידי :talush
זה לא יכול להיות פיקצר!!! זה דורש המשך, זה לא יכול להיגמר כך!

נכון · 24.08.2010 · פורסם על ידי :Littlebeatle
צריך להמשיך את זה

נכון! · 24.08.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
זה צריך המשך!

זה חמוד אבל · 24.08.2010 · פורסם על ידי :Lily of the Valley
כשכותבים בשם של הפיקצר "וולדמורט לא מת" ישר יודעים על מה זה הולך להיות.

המשך! · 18.01.2012 · פורסם על ידי :kokokoko
תמשיכי!!!!

אני בכל זאת לא ממשיך... · 18.01.2012 · פורסם על ידי :elyadaro (כותב הפאנפיק)
a מצטער.

יפה מאוד · 22.11.2012 · פורסם על ידי :Pipe Dream
תמשיך ומיד!
זה לא יכול להיות פיקצר!
אני דורשת המשך!

לא לא · 29.01.2013 · פורסם על ידי :הרמיוני2131
בספר כתוב שהקללה של וולדמורט חזרה אליו. והקללה של וולדמורט הייתה אבדה קדברה. וכל ההוקרקרוקסים הושמדו. הוא לא חיי. והכאבים בצלקת של הארי נפסקו. וולדמורט מת. נאדה. הושמד. לא קיים. זה בכלל לא פתוח.

לא מסכים · 01.02.2013 · פורסם על ידי :elyadaro (כותב הפאנפיק)
a נכון, כתוב במפורש שהקללה שלו חזרה עליו - אבל זה לא כתוב בתור מידע שהסופרת מספקת על העלילה, אלא בתור איך שהארי ראה את זה. ונכון שהצלקת לא כאבה, אבל אפשר להגיד שוולדמורט פשוט שמר על פרפיל נמוך...
בכל אופן, אין ספק שעל פי המסופר בצורה הפשוטה וולדמורט מת באופן סופי. ובכל זאת, לדעתי היא ניסתה להשאיר את זה בצורה שיהיה אפשר להלביש על זה בכוח תיאור אחר שלא סותר לגמרי, שבוהוולדמורט לא מת.
זו דעתי, לפחות...

יפה מאוד · 05.03.2013 · פורסם על ידי :האנהמאייר
אבל דורש הההההההההמממממשששששששששךךךךךךךךךךךך

לא נכון! · 02.04.2013 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
ממש בסוף הספר(19 שנים אחר כך...)כתוב שהצלקת שלו עיקצצה.(אחרי כל כך הרבה זמן שהכל היה טוב).אני מסכימה אם זה שרולינג השאירה את זה פתוח מדי.

אממ.. · 11.10.2013 · פורסם על ידי :The Fifth Marauder
המשפט האחרון בספר השביעי הוא:"הצלקת לא כאבה לו 19 שנים. הכל היה טוב."
ומכאן נגזר המשפט שהרבה פוטרהאדים כותבים על היד בתאריכים מסויימים-"all was well."

בקשר לקטע עם פרופיל נמוך-הארי הרגיש את הצלקת גם כשוולדמורט הרגיש משהו.
וולדמורט מת.
זה לא פתוח בכלל, אני לא מבינה איפה אתם מוצאים איזשהו פתח לזה שוולדמורט לא מת.

עמית, · 04.07.2014 · פורסם על ידי :elyadaro (כותב הפאנפיק)
a אני לא יודע אם זה מכוון או לא - אבל בכל אופן, הארי כבר לא אמור להרגיש כלום מוולדמורט.
כל הסיבה שהוא היה קשור לוולדמורט באופן שבו הוא היה קשור, היא - היה בתוכו חלק מהנשמה של וולדמורט.
אבל וולדמורט הרג את החלק הזה, כשהוא ניסה להרוג את הארי ביער (לפני הקרב על הוגוורטס).
ולכן, זה שהצלקת לא כאבה - לא אומר כלום.

את בילבלת אותי >< · 14.08.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
הפאנפיק הזה מעורר המון מחשבות ותיאוריות, וזה דבר כיפי למעריצי הארי פוטר, ואני אפילו בעד לזה שוולדמורט חי, כדי שהסידרה תמשיך להתקיים, אך רולינג אמרה במפורש שהיא סיימה עם הארי פוטר לחלוטין (בלי קשר לחיות הפלא). ככה שלדעתי זו מין תקווה שלעולם לא תהיה, אבל הרעיון עצמו והמחשבה ממש טובים! אהבתי:)

תודה רבה · 15.08.2014 · פורסם על ידי :elyadaro (כותב הפאנפיק)
a יכול להיות שהיא באמת סיימה לגמרי עם הארי פוטר, אבל אני לא בטוח שהיא ידעה מראש שהיא תסיים עם זה.
אבל יכול גם להיות שהיא לא השאירה את זה פתוח בכוונה, אבל ראיתי "פירצה", אז נכנסתי דרכה :)
ובלי קשר, אני בן.

הכל זה יחסי · 15.08.2014 · פורסם על ידי :ניר כהן
זה אפשרי שוולדמורט לא מת כי גם אם הקללה חזרה אליו(וזה רק מנקודת המבט של הארי אז זה מאוד לא בטוח) עדיין רולינג אמרה רק שהקללה חזרה אליו לא שהיא פגעה בו כי וולדמורט יכול היה לזוז קצת ולהתחמק והצלקת לא יכלה לעקצץ כי וולדמורט הרג את החלק שלו שהיה בתוך הארי אז הפאנפיק יכול להיות נכון

חמוד, אבל... · 24.09.2014 · פורסם על ידי :Demons Run
לא נראה לי שוולדמורט היה עושה הכל בחשאי, הוא פשוט היה מנסה שוב להרוג את הארי. וגם אם הוא לקח את שרביט הבכור שוב, זה מראה שהוא לא לומד מהטעויות שלו

תודה על חוות הדעת ^^ · 09.10.2014 · פורסם על ידי :elyadaro (כותב הפאנפיק)
a אני חושב אחרת.
כשהוא חזר לחיים בספר הרביעי הוא עשה הכל כדי להישאר חשאי. וזה אכן הועיל לו, במשך תקופה ארוכה משרד הקסמים התעלם מקיומו ובכך בעצם איפשר לו יד חופשית לדברים רבים. אז אמנם הוא ינסה אמנם להרוג את הארי, אבל בחשאי.
וזה לא נכון שהוא לא לומד מהטעויות שלו - הפעם הוא כובש את השרביט, כי הוא לוקח אותו בכוח. בפעם הקודמת דראקו הוא זה שכבש את השרביט, אבל אם וולדמורט שובר את הקבר בשביל לקחת את השרביט - הוא זה שכובש אותו, ולכן השרביט יהיה נאמן לו.

:) · 20.03.2016 · פורסם על ידי :Paper Towns
יפה!!!!!!!!!!!!!!

אהבתי!!! · 29.09.2019 · פורסם על ידי :דראמיוני פוראבר😘
זה ממש מעניין לחשוב על זה בדרך מחשבה כזאת כי תמיד זה נראה לי ממש מוזר שהקללה של וולדמורט חזרה אליו, אבל להארי לא חזר ה"אקספליארמוס".
למי שאומר שלהארי לא כאבה הצלקת יותר- אני חושבת שהצלקת של הארי כאבה בגלל זה שהוא היה אחד ההורקרוקסים של וולדמורט, וכשוולדמורט ניסה להרוג את הארי ורק ה"חלק ההורקרוקסי" בו מת, החיבור המיוחד בינו ובין וולדמורט נגמר.

אעאעאעאעאעאעאעאע · 20.01.2020 · פורסם על ידי :book
את צודקת!
לדעתי רולינג לא עשתה את זה בכוונה אבל זה קרה
ואין הוכחה שנגמרו לו ההורוקרוקסים

כנ"ל · 16.07.2020 · פורסם על ידי :someday
צודקות.
אם אני הייתי וולדמורט, ככה הייתי מתנהגת.
אבל אני לא וולדמורט, ואני גם לא דומה לו.

לא רע · 01.12.2020 · פורסם על ידי :דמבלדוריני
לא רע אבל זה לא יכול היות פיקצר

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007