האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הוגוורטס- השנים הראשונות

השנים הראשונות של הוגוורטס מנוקדת מבטה של תלמידה



כותב: שוקולד זה העולם הבא
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 496
4 כוכבים (4.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: אולי בהמשך - פורסם ב: 07.07.2020 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 11260
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כל הזכיות שמורות לרולינג וכו' וכו'

את הפאנפיק כתבנו אני וחברה שלי (yiskabar71)


אליזבת בלק התעוררה לקול ציוץ הציפורים מבעד לחלון חדרה שבכיכר גרימולד מספר 12.

היא קמה ממיטתה במהירות נרגשת וחוששת לקראת יומה הראשון בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות שקם זה עתה.

"אלי! תזדרזי, אנחנו לא רוצים שתפספסי את השטיח." קראה אמא סוזן, תוך כדי הכנת כוס שוקו חם לאליזבת. אליזבת התלבשה במהירות, ירדה למטבח בריצה וקראה "אמא למה אני לא יכולה ללכת בובאטון כמו אנה וצ'ארלי?" סוזן נאנחה "אליזבת יקירה-

""אמא! אני שונאת שקוראים לי אליזבת!" רטנה אלי תוך כדי קטיעת אמא

"סליחה יקירה, בכל אופן הסברתי לך את זה אתמול, נכון?" קולה של סוזן היה איטי ושרביטה הצביע על החלב שהתחיל להתקצף "אבל אמא" רטנה אלי "אז מה זה בית ספר חדש שהמנהל שלו זה החבר הזה שלכם?" אלי ידעה שאין בכוחה לשנות את רוע הגזרה ושהכרכרות לבובאטון יצאו אתמול, אך היא בכל זאת ניסתה.

"סלזאר הוא חבר ותיק שלי ושל אביך, ואני בטוחה שבית ספר שמנוהל על ידיו הוא בית ספר מצוין", סוזן אמרה בדיוק מה שאמרה אתמול והגישה לאלי את כוס השוקו, "על ידו ועל ידי הלנה, רוונה וגודריק" את השם האחרון ירק ג'ייקוב בלק בתיעוב עומד בכניסה למטבח עדיין בפיז'מה.

"גודריק לא כזה נורא! הוא קוסם גדול בדיוק כמו סלזאר!" נזפה בו סוזן ושלחה בו מבט מתריע "ולמען הלכלוכים שיש למרלין על השיניים, תתלבש כבר!" גערה בבעלה שהיה באמצע פיהוק פיהוקי במיוחד "ב ב בסדר" פיהק ג'ייקוב ומיהר במעלה המדרגות.

"טוב אני הולכת לארוז" אמרה אלי משלימה עם גורלה, "למען שעוות האוזניים של מרלין, עוד לא ארזת?!" סוזן כבר הייתה עצבנית "אממ לא, ותגידי את לא חושבת שמרלין צריך להתנקות?" אלי אפילו לא נבהלה, אנחה השתחררה מבין שפתיה המהודקות של סוזן "בואי אני יעזור לך".

היא עלתה במדרגות מובילה את אלי אחריה "אמא אני לא צריכה עזרה" לאלי לא היה כח להיות ליד אמא כשהיא עצבנית "את כן." סוזן קבעה עובדה שאין עליה עוררין.

הן נכנסו לחדרה של אלי ולפני שאלי הספיקה לפתוח את דלת הארון הונחה לפניהן מזוודה ארוזה למופת "ואת רוצה להגיד לי שאת לא צריכה עזרה?" סוזן החזירה את שריבטה לכיס הגלימה וניגבה זיעה ממצחה.

הן ירדו למטבח ומבטה של סוזן עבר לשעון "למען הציפורניים הארוכות ברגליים של מרלין, אנחנו עוד נפספס את השטיח! קדימה בואי, עכשיו. ג'ייקוב! קדימה הולכים!" סוזן תפסה ביד אחת את אלי וביד השניה את המזוודה ושעטה לדלת שנפתחה בחבטה, "אני כבר בא!" קולו של ג'ייקוב רעם מלמעלה ושניות אחדות אחר כך הוא עמד לידם, "קדימה זה לא רחוק מפה" הוא עודד אותן, ובאמת כחמש דקות לאחר מכן הם עמדו מול חלון ראווה קטן שניצבו בו שתי בובות ראווה מכוערות "אנחנו להוגוורטס" לחשה סוזן לבובה עם שיער ירוק מזוויע, הבובה הנהנה וסוזן עברה בזכוכית, ג'ייקוב ואלי עברו מיד אחריה.

"קדימה לגג" זרז אביה "עדיף במדרגות" הסביר ג'ייקוב לאלי שפנתה למעליות "המעליות תמיד תקועות פה"

אלי שינתה כיוון והלכה בעקבות סוזן במעלה המדרגות "רק- עוד- שתי קומות" אמר אביה מתנשף, הם המשיכו לטפס במעלה המדרגות, מתנשמים ומתנשפים.

"אתה בטוח שהנסיעה יוצאת מפה?" שאלה אלי כשהגיעו לגג אחרי טיפוס מייגע, "או כן זה בדיוק המקום. הנה השטיח" הצביע אביה על שטיח רצפה רחב שהיה פרוס לכל אורך הגג, "פשוט עולים על זה?" אלי אף פעם לא נסעה בשטיח והיא לא ששה לנסות "כן מתוקה, קדימה לכי ואל תשכחי להנות!" אלי חיבקה את אמא חיבוק ארוך "טוב אז להתראות אלי ותמסרי ד"ש לסאלזר" אמר אביה וחיבק אותה חיבוק דב "ביי אבא ביי אמא" אלי עצרה את דמעותיה שאיימו לפרוץ, זה הפעם הראשונה שהיא עוזבת את הבית ליותר מיומיים.

ילד שנראה בן גילה צד את עיניה היא התקדמה לעברו "אממ היי?" היא שאלה אותו "אתה גם בא להוגוורטס?" הוא הנהן "אני אלי, מי אתה?" היא הסתכלה על עיניו החומות והעמוקות "אוליבר" קולו היה שקט וביישני "אז עושים את זה?" היא שאלה אותו בחיוך, חששותיה כבר התנדפו הלאה  ממנה "עושים" הוא אישר בקול טיפה יותר בטוח בעצמו ממקודם, היא נעמדה על השטיח, אוליבר נעמד לידה "לשטיח להוגוורטס" הם קראו ונבלעו בשטיח. 


תגובות???

תגובות

היי · 08.07.2020 · פורסם על ידי :Dolphin
הפאנפיק מאוד נחמד וגם מצחיק (וואו, מרלין צריך פה איזה טיפול 10000 לול) והרעיון מאוד מקורי ויפה.
הייתי שמח אם הייתי עוברת שורה בסיום משפט, כדי שהפאנפיק יהיה יותר נוח לקריאה.


המשך! · 08.07.2020 · פורסם על ידי :harrypotter111
ממש יפה ורעיון טובב!!
הרגת בקטע עם מרלין😂 רק אם אפשר לדלג שורה כשמישהו אחר מדבר.
(למשל:
סוזן נאנחה, "אליזבת יקירה-"
"אמא! אני שונאת שקוראים לי אליזבת!" רטנה אלי תוך כדי קטיעת אמה.
"סליחה יקירה, בכל אופן..."
וכו')
כדי שיהיה יותר נוח לקרוא...
חוץ מזה מהמם!! פליזזז המשך דחוףףף!!!!

תודה! · 08.07.2020 · פורסם על ידי :שוקולד זה העולם הבא (כותב הפאנפיק)
רק מזכירה שלא רק אני כתבתי את הפאנפיק, כתבתי אותו עם חברה שלי ונשמח אם תכתבו את התגובות ברבים כי אנחנו שתיים ולא אחת (לדוגמא אתן ולא את)
ונסדר את השורות

מהמם · 10.07.2020 · פורסם על ידי :2673288
מחקה להמשך
ואני חושבת שיש קצת יותר מידי משפטים של מרלין
אולי כדי שתורידו כמה

מאודיה אוהבת הארי פוטר, פשוט מהמם! · 10.07.2020 · פורסם על ידי :אוהבת הארי פוטר
הי תקשיבו זה ממש מהמם!!!
אבל כמו מה ש2673288
יש יותר מדי מרלין!
אבל בכללי הכל טוב! אשמח עם תכתבו לי משהו באימל odeyazikri@gmail.com

מושלם הודיה רוונה!!

תודה · 15.07.2020 · פורסם על ידי :yiskabar71
תודה על כל התגבות והערות אנחנו נשתדל להפוך את זה ליותר נוח ובקרוב יצא הפרק השניייייייייייייייייי אנחנו עדיין עובדות עליו

פשוט מושלם · 09.09.2020 · פורסם על ידי :כי גריפינדור זה אנחנו
תקשיבי אין לי מילים פשוט אין לי

הקטע עם מרלין · 15.04.2021 · פורסם על ידי :Ur mom
כל הקטעים ממש הצחיקו אותי אני חייבת להגיד על התגובות של מרלין שלפי דעתי כל הקטע היה שהאמא אוהבת את מרלין..

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007