האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

משחקי הרעב



כותב: ארבל
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 12347
3 כוכבים (2.818) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: משחקי הרעב - זאנר: רומן - שיפ: פיטה וקטניס - פורסם ב: 24.08.2010 - עודכן: 03.09.2012 המלץ! המלץ! ID : 1130
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"פיטה!!!!" צעקתי ברחובות המחוז שלנו-מחוז 12-המחוז העני ביותר מבין 12 מחוזות המרכיבים את פאנם-מה שהיה פעם ארה"ב.טוב לסיפור:
"פיטה!!!"קראתי שוב.בן האופה הרזה נראה רץ ברחובות הצרים הוא הגיע מתנשף וחסר נשימה "מה קרה?"שאל בבהלה "כלום" עניתי "אני צריכה לדבר איתך."הובלתי או עד הגבול ושם משכתי אותו אל מאחורי אחד העצים ונישקתי אותו.זו לא הייתה נשיקה רגילה ככה גם במשחקים לא התנשקנו.זו הייתה...איך אומרים?נשיקת אמת?בדיוק כזאת.
ניתקתי עצמי ממנו ולחשתי "אני אוהבת אותך" הוא חייך "באמת?"שאל, "בלי שום קשר למשחקים?"חייך.
"לא.שום קשר."קבעתי."אני אוהב אותך"לחש לי.פתאום שמענו קול מוכר להחריד אומר "אז...ככה זה נגמר הה קטניס?" זה היה גייל,שותפי לצייד וחברי הטוב ביותר,בלי להחשיב את פיטה.
"לא,גייל חכה."ביקשתי הוא לא התיחס אליי וברח לתוך היער.רצתי אחריו עד שהשגתי אותו ליד הנחל ואמרתי "גייל לא היית צריך לצעוק ככה.אתה יודע מה עברנו,אתה ראית בכל,אחרי כל זה אי אפשר לא להרגיש משהו.גיילאת כמו אח שלי בבקשה תנסה להבין,אני מצטערת." ואז הוא התרומם הסתכל בי בבוז ואמר "לא אני מצטער" והלך ובכל פעם שניסיתי לדבר איתו היה מתחמק ממני.

****************************************
שבוע.שבוע שאני וגייל לא דיברנו.וביינתים בכל המחוז יש שמועות שלקטניס אוורדין יש חבר,בנו של האופה.שחוץ מאחותי,פרים,הוא היה נק' האור היחידה בחיי.גם היינו מטיילים המון-בדכ' ליער ששם התנשקנו המון-כי שם לא ראו אותנו.אבל זה לא הסוף,יום אחד ידו של פיטה נכוותה מאש התנור בעת שהכניס את הלחם.הוא רץ אליי וכשניסו להגיש לו עזרה אמר ש"אף אחד לא יטפל בו חוץ מקטניס." ניסיתי כל שביכולתי אבל בסוף בליית ברירה הוא עבר לטיפול של אימי,שעזרה לו להחלים.

הוא הסתכל עליי בפנים מעוותות מכאב אבל בכל זאת אמר "לא נורא קט,הכל יהיה בסדר,אני אהיה בסדר" עיני התרחבו בפליאה "איך קראת לי?" שאלתי. "קט" הוא ענה במבוכה "אם את לא רוצה אני אקרא לך בשמך הרגיל..." נשקתי לו על פיו בחיוך "לא תמיד תקרא לי כך." הוא חייך והתיישב בכבדות על מנת לנשק אותי שנית.הפסקתי אותובמבוכה "אמא שלי פה,אח"כ כשתחלים,תשלים את כל מה שהחסרת." ראיתי תחינה בעיניו אבל בכל זאת אמרתי בתוקף "שום נשיקות עד שתחלים." הוא נאנח ואמר "לפחות אני כאן בבית שלך,קט,אם תרצי נוכל לישון יחד." הוא עצם את עיניו ראיתי שהרעיון מצא חן בעיניו,וגם בעיני.אז התכופפתי ולחשתי לאוזנו "היום בתשע" את השאר הבין לבד."אני אוהבת אותך" לחשתי.אבל הוא כבר נרדם.

******************************************************

"פיטה" לחשתי לו.נאלצתי לעשות זאת עוד שלוש פעמים עד שהתעורר ופקח את עיניו בישנוניות,כשראה אותי חייך,ואמר "כבר תשע?" "עשר"תיקנתי אותו בחיוך, "אימי נשארה עד מאוחר לכן חיכיתי שתרדם." הוא נצמד אל הקיר והרים את השמיכה,נשכבתי לידו הוא כיסה את שנינו וחיבק אותי."אני אוהבת אותך" לחשתי,אבל הוא שוב נרדם.

ובאמצע הלילה.....

***************************************
וואי נשברה לי היד  אבל דווקא יצא יפה אתם לא חושבים?טוב אם אתם רוצים עוד אז תגיבו שאני אדע להמשיך...לוב יו ארבל

הפרק הבא
תגובות

נחמד · 25.08.2010 · פורסם על ידי :עפריקי
צריך בטא, וגם הפריע לי כשכתבת "נק' האור בחיי" ולא "נקודת האור בחיי" כי זה פשוט נשמע מוזר לכתוב ככה בסיפור ולא באיזה טקסט מידעי...
חסרים תיאורים, השקפות עולם, הכול הולך יותר מדי מהר, וזה הרבה יותר מדי כתוב בתקציר.
הרעיון נחמד, אבל את צריכה להשתפר בהרבה בכתיבה, אלא אם כן תקחי בטא.

יא!!!!!!!!!!!!!! · 26.08.2010 · פורסם על ידי :ומפייר
קראתי ת'ספר זה כלכך יפה!!!!!!!!!11

מצטערת... · 12.10.2010 · פורסם על ידי :sweet
אני מצטערת אם התגובה תפגע בך אבל זאת תגובה בונה-
כמו שעפריקי אמרה, את צריכה בטא וגם להוציא את כל הקיצורים האלה (נק' אור, בדכ' וכו...)
אני מאוד אהבתי את הספר ואני ממש מצטערת להגיד אבל הפיק פשוט הרס את הספר :(
הכול יותר מדי מתומצת!!
תנסי להשתפר,
sweet

סליחה על הביקורת הקשה · 20.12.2010 · פורסם על ידי :cute
מאוד נחמד אבל קצת יותר מדי "האפי אנדינג", כמו שSWEET ועפריקי אמרו יש בעיה עם הכתיבה עצמה אבל לי בעיקר מפריע התוכן.
שומעים את הקיטש ויש לי תחושה שאני רואה את כמעט מלאכים ולא קוראת את משחקי הרעב, מאוד מתומצת ואם תשווי בין הספר הראשון למה שאת כתבת את תראי שסגנון הכתיבה של קולינס שונה לגמרי, היא יותר דרמתית מותחת וסליחה על זה גם מעניינת .
אני לא יודעת מה יהיה בספר השני אולי אפילו את קורבה יותר מההשערות שלי אבל לפי דעתי קולינס לא תתחיל את הספר ב"אני אוהבת אותך " וגם אם כן פיטה לא יסלח כ"כ מהר....

אוקיי.... · 26.12.2010 · פורסם על ידי :ארבל (כותב הפאנפיק)
חכי יש המשך.....פשוט לא כתבתי אותו....אני לא רואה כמעט מלאכים אני שונאת את זה!!!!וכן קראתי משחקי הרעב....וזה פיק שלי אז אני ממציאה....אם לא מעניין אותך את לא חייבת לקרוא!!!!!!קולינס היא סופרת מיומנת אני כולה פעם ראשונה כותבת ספר.....יכול להיות שפיטה יסלח לה מהר אני התחלתי לקרוא את הספר השני אבל באנגלית.....

סורי · 29.01.2011 · פורסם על ידי :cute
לא אמרתי שאת רואה כמעט מלאכים, התכוונתי שהפרק שכתבת נשמע קצת כמו טלנובלה ומזכיר את כמעט מלאכים. אבל יש משהו במה שאת אומרת ואם זאת באמת הפעם הראשונה שלך, מברוק על הכתיבה. היא אמנם חובבנית אבל לפעם ראשונה היא מוצלחת ביותר ואם לא הייתי מקשרת את מה שכתבת למשחקי הרעב יכול להיות שהייתי נהנית לקורא ספר שלם ולא רק שני פרקים שכתבת.
סורי, א נפגעת זה לא היה בכוונה.

נ.ב. איך הספר השני? לא יצא לי לקרוא אותו כי אני כבר קוראת איזה ספר באנגלית, אשמח אם תספרי לי עליו =]]

CUTE

ספר מדהיייים!! · 20.02.2011 · פורסם על ידי :ארבל (כותב הפאנפיק)
אין זה ספר פשוט מושלם!!!!!

ישלי!!! · 03.05.2011 · פורסם על ידי :ארבל (כותב הפאנפיק)
ישלי את הספר השני בעיברית!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007