האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


קשרים חדשים וישנים

פאנפיק על רון והרמיוני.



כותב: חולת קווידיץ'
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1994
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אני מניחה שדרמה רומנטית... - שיפ: רון/הרמיוני רון/לוונדר הרמיוני/ויקטור ג'יני/הארי מולי/ארתור אנג'לינה/ג'ורג' - פורסם ב: 19.07.2020 - עודכן: 02.03.2022 המלץ! המלץ! ID : 11323
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הרמיוני סגרה את המזוודה המלאה והציבה אותה ליד הדלת. הכל היה מוכן ליציאה. ויקטור נשאר בבולגריה, מכיוון שהיה לו משחק קווידיץ' חשוב מאוד והוא היה צריך להתאמן. הרמיוני לקחה את המזוודה הקטנה, נשקה את ויקטור לשלום והתעתקה למרכז לתחבורת הקסמים הלאומי.

 

      *בינתיים במחילה*

"הארי! אתה יכול בבקשה לבוא להעסיק את הילדים איכשהו? אני  מנסה לסדר הכל לכבוד הרמיוני ואני צריכה קצת שקט!" צעקה ג'יני מהמטבח. "בטח, אני וביל ניקח אותם לשחק קווידיץ' במטע." אמר הארי שירד למטבח. "אבל מי יטפל בג'ורג' וצ'רלי? המצב שלהם חמור בהרבה מהמצב של האחרים." שאל הארי. "אני אטפל בהם" אמרה ג'יני בעייפות. "את בטוחה שאת בסדר, ג'ין? את לוקחת על עצמך המון עבודה בזמן האחרון." אמר הארי בדאגה. "אני בסדר, הארי, באמת." אמרה ג'יני. "אני יכול לבקש מביל להישאר לעזור ל-" "הארי! אמרתי שאני מסתדרת!" צעקה ג'יני. הארי השפיל מבט. הוא לא ידע למה ג'יני כל כך לחוצה, אבל הניח שעכשיו זה לא הזמן המתאים לשאול. הוא יצא לחצר, לקח את ציוד הקווידיץ', קרא לכל הילדים ולביל והם יצאו לכיוון מטע התפוחים, שם הייתה פינה נסתרת שבה יכלו לשחק בלי למשוך צומת לב של מוגלגים. 

 

*כעבור שעתיים*

 

"ג'יני! חזרנו!" צעק הארי. "הארי! בוא מהר!" נשמעה צעקתה של ג'יני מהחדר למעלה. הארי השאיר את הילדים עם ביל ורץ מהר לקומה השנייה. ג'יני הייתה מחוץ לחדר של ג'ורג' וצ'רלי, ונראתה לחוצה נורא. "מה קרה?" התנשף הארי. "ג'ורג' איבד הכרה! אני לא מצליחה להעיר אותו!"'אמרה ג'יני בלחץ. הארי מיהר לתוך החדר וראה את ג'ורג' במצב נורא. הוא היה חיוור מאוד, ושכב בצורה לא טבעית על הספה. הארי ניסה להעיר אותו, אך לא הצליח. הוא שלח במהירות פטרונוס מדבר לקדוש מנגו. הוא  יצא בחזרה אל ג'יני."שלחתי פטרונוס למנגו, הם אמורים לשלוח צוות החייאה שיגיע תוך שלוש דקות." הוא אמר. "רגע, אנג'לינה יודעת מה קרה לג'ורג'?" שאל הארי. "עדיין לא, אני אלך לקרוא לה עכשיו" אמרה ג'יני בחשש. ג'יני ירדה למטה ואחרי כמה שניות אנג'לינה רצה במהירות שיא על החדר. היא נכנסה פנימה, ראתה את ג'ורג' מחוסר הכרה וקרסה על הרצפה. היא צרחה בקול מעורר רחמים את שמו של ג'ורג', בעודה מתייפחת ומתחננת בפניו שיתעורר. צוות ההחייאה הגיע, וג'יני גררה את אנג'לינה מהחדר על מנת לאפשר לצוות לבצע את תפקידו. בינתיים הארי וג'יני (אנג'לינה הסתגרה בחדר שלה ושל ג'ורג' בהתמוטטות עצבים) חיכו מחוץ לדלת. הם שתקו במבוכה מהולה בדאגה עד שחלפה בראשו של הארי מחשבה. "רגע. ג'יני? מולי מודעת לכל מה שקורה כאן?" הוא שאל. "לא." אמרה ג'יני במבוכה. "מה?! לא סיפרת לגברת וויזלי?! זה הבן שלה!" כעס הארי. " היא לא בבית, ודבר כזה לא בדיוק אפשר להסביר בפטרונוס." אמרה ג'יני. באותו רגע יצא צוות ההחייאה מהחדר, כשג'ורג'(שעדיין היה מחוסר הכרה) על אלונקה. " הוא בסדר?" מיהרה ג'יני לשאול. "אם הוא יגיע מהר מספיק לטיפול נמרץ, אז יש לו סיכוי" אמר אחד מאנשי הצוות. הם יצאו במהירות, העלו את האלונקה על משטח שהוחזק בין המטאטאים שלהם והתעופפו במהירות על בית החולים. "אני הולך עכשיו למקום שבו מולי נמצאת." אמר הארי בהחלטיות. הוא יצא לחצר, והתחיל לצאת ממנה כשפתאום נשמע קול פקיעה, והרמיוני הופיעה באמצע החצר. 


תגובות?




הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשךך · 19.08.2020 · פורסם על ידי :אלבוס דמבלדור10
יפה מאודדדד
נרשמתי דרגתי והמלצתי

את ממשיכה ? · 16.10.2020 · פורסם על ידי :רונמיוני לשילטון
מלא זמן לא העלת עוד פרק

אני ממשיכה · 17.10.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ' (כותב הפאנפיק)
אני עובדת על זה הפרק החדש יעלה בקרוב

אעאהעאהאעאעאהע · 18.12.2020 · פורסם על ידי :Marlene McKinnon
שלא תעזי להרוג את ג'ורג'.
לאאאאאא
לא מספיק שפרד מת?!?!
חסר לך שתהרגי אותו.

המשך לתגובה הקודמת · 18.12.2020 · פורסם על ידי :Marlene McKinnon
אבל חוצמזה אהבתי(;

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007