האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אוצרות המוות

שקד מגלה שהוא הבן של האח האמצעי, ועליו למצוא את אוצרות המוות, כדי למנוע סכנה עתידית.



כותב: ㅂㅈㄷㄱ쇼ㅕㅑㅐㅔ
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1273
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח, פנטזיה. - שיפ: סתיו/ג'ן - פורסם ב: 20.07.2020 - עודכן: 13.09.2020 המלץ! המלץ! ID : 11326
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

זהו שקד, נעים להכיר.

ועכשיו שקד משועמם.

עד כמה הוא משועמם? עד שהוא רוצה לשכב בלי לעשות כלום, והוא באמת עושה את זה.

הוא חושב על הר שיעורי הבית שמחכים לו בחדר מועדון הפאלפאף.

קולו החדגוני של בינס חדר למחשבותיו: "... שלושת אוצרות המוות ידועים בשם שרביט הבכור, אבן האוב..."

הוא נאנח, אין שום דבר מעניין בשיעור הזה.

"פרקס, פוטר, ופברל..."

שקד ניקה את אוזניו כדי לבדוק האם שמע נכון, האם שמע את שם המשפחה פרקס?

לא היה נראה לו, 'אני כל כך עייף שאני שומע דברים לא נכונים' חשב לעצמו.

"...רבים סוברים כי למשפחת פברל יש צאצאים שלא יודעים זאת כי שם משפחתם שונה. המשפחה הכי מוכרת של האח השלישי היא משפחת פוטר, ועד היום גלימת העילמות עוברת מאח לבן במשפחה. לאח האמצעי יש כמה משפחות שאנשים עדיין מחפשים: גינס, ג'ורג'ין, פלאמה, ופרקס, אך מכייון שמיקומה של אבן האוב לא ידוע, הם לא מקבלים אותה בירושה. יש הסוברים שלמשפחת פברל עוד יש צאצאים של האח הראשון, ויש הטוענים כי הרגו את כולם, בכל מקרה..."

כן! שקד היה בטוח שבינס אמר את שמו! אבל איך הוא יכול להוכיח שזה מה שהוא חושב?

"אה... פרופסור?" שאל שקד והרים את ידו.

פרופסור סינס נראה כמו תמיד מבולבל לגלות שכיתה שלמה של תלמידים נמצאת מולו. "כן אדון מלוביטינה?"

שקד התעלם מזה שבינס התבלבל בשמו.

"מה האנשים רוצים מהצאצאים של משפחת פברל?"

"יש האומרים, שמי שמשלב את אוצרות המוות, לא רק יהיה אדון אלמוות, אלא גם ישלוט בזמן, וכך גם בחלל, ולכן יש כאלה שקוראים להם עוצרות המוות, כי הן יחלוט לעצור את המוות של כל אדם. יש איומים גדולים מאד על כל הקוסמים, ומאז שהארי פוטר נעלם לפני שנה, קשה לשרוד בהם. רוב האנשים מאמינים ששלושת הצאצאים יוכלו לשלוט באוצרות המוות, ולגאול אותם."

"איזה איומים למשל?"

"לדוגמא, פנרייר גרייבק נמצא כעת באזקבאן אבל-" שקד מעולם לא שמע את פרופסור בינס מדבר על ארועים שלא קרו לפני חמישים שנה לפחות, וכשבינס ראה את הבעת ההפתעה על פניו, הוא נעצר לרגע, ומיד המשיך.

"-אבל מחקרים גילו שהמוגלגים הצליחו להשתמש בקסם! כל סופר מוגלגי שכותב ספר, בתנאי שהוא עומד בדרישות המתאימות, בעצם יוצר עולם! המדענים של המוגלגים הצליחו למצוא תרופה לנגיף קורונה שתוקף אותם כעת, אבל הילאים גנבו אותו, כי הוא לא תרופה, אלא דרך להכנס לעולמות הקסומים! התברר לאנשים שפנרייר נולד אדם זאב, אף על פי שהוא יתום, הרבה מאד בטוחים שהוא בעצם מוטציה של מכשפה, או בן של הזאב הרע מכיפה אדומה, או אפילו הזאב הרע בכבודו ובעצמו! אבל אלה רובם לא עובדות שהוכחו, ולכן נחזור לקורות מכתש גוריק..."

"איזה אגדות?" שאל שקד בבילבול.

"אתה לא לומד חקר מוגלגים?!" התפרץ עליו הפרופסור.

"רק רגע אדוני, איך יודעים שמישהו בן לאחד האחים?"

"טוב, לפי מחקרים ועובדות מוכחות שלושת האחים הם הקצוות הקיצונים ביותר, והאמצע, המחבר בינהם. האח הראשון שחצן ויהיר, האח השלישי עדין ובישן, והאח האמצעי, באמצע. וגם כל דבר אצל האחים הוא ככה, המראה, הלבוש, ההתנהגות, האופי, הנימוסים, כך אפשר לזהות אחד! עכשיו עזוב אותי בשקט אדון ג'יגן!" פרופסור בינס האדים לגוון שקוף אדמדם, ושקד החליט לא להפריע לו עוד.

שקד הוא יתום, הוא רק יודע ששם משפחתו הוא פרקס, ושקוראים לו שקד. 

בעולם הקוסמים גילווים על היעוד שלכם לא כזה מפתיעים, אבל זה כבר היה מדהים! שקד ממצוע בהכול, אפילו במראה! עכשיו עליו לאסוף את שתי קרובי משפחתו, כדי לוודא שהנבלים לא יוכלו לצאת האגדות. בנתיים הוא ידע רק על אחד: פוטר. אבל איך הוא אמור למצוא את גלימת העילמות? ואיך בן האח הראשון את השרביט? טוב, שנגיע לגשר נחצה אותו, בנתיים, הוא החליט לשקוע בשינה טובה כדי לנצל את הזמן.

לילה טוב...

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007