האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מארק

מארק, ילד פלא, אלוף גדול באולימפיידת הקסמים. הכבוד עולה לו לראש והוא רואה באנשים רק כעוד ייצורים המיועדים לשרתו ולכבדו.
האם לעולם חוסן?



כותב: ריקטו סמפרה
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4542
5 כוכבים (4.625) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לאיודע - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 29.07.2020 - עודכן: 15.12.2020 המלץ! המלץ! ID : 11379
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הוא נכנס לחדר שלו והתפרקדן על המיטה הגדולה.לידו, על הקיר, היה מדף. ועל המדף היה את המחברת ההיא.

זה מענג אותו להזכר ב"אז".

זה היה כשהוא חגג את יום הולדתו האחד עשר. הוא קיבל את הינשוף המזמין אותו להוגוורטס.
זה לא היה לו זר.
שני הוריו קוסמים. הוא הכיר את ההווי.
אבל זה מאד מאד ריגש אותו.

תאריך הולדתו היה ה2 ביוני. מה שהותיר לו שלושה חודשים של הכנות.והוא התכונן. ברגע שגילה שיש לו חוש קסם, קפץ למים העמוקים.
הוא הלך עם הוריו כבר למחרת לקנות שרביט וספרים.הוא הוציא את חסכונותיו, והיו לו כאלה, כדי לקנות עוד ספרים. ועוד. ומדריכים מפורטים. ועוד.
הוא חזר הבייתה וכמעט התחיל לעשות "שששש..." ולקטלג ספרים.אבל זה לא היה סתם. הוא "חרש" את החומר. כשהוא הגיע לתחילת שנת הלימודים בהוגוורטס, הוא כבר שלט בחומר של החודשיים הראשונים.
בשיעורים, הוא היה לומד את המשך החומר.כשמורה ערני כלשהו, כמו כולם, תפס שהוא לא אוחז עם כולם, וביקש ממנו הדגמה, או שאל אותו שאלה, הוא תמיד ידע לשלוף, או להפגין מקצוענות.המורים העלימו עין.

חומר הלימודים הפרטי שלו, היה גם ספר הקריאה שלו בשעות הפנאי. הוא פשוט אהב את זה.לא היו לו הרבה חברים. פשוט כי הוא כמעט לא היה נפגש איתם.
אבל במחצית השנה, הוא כבר שלט בחומר של החודש השני של שנה ב'.

בגיל 12, כשהיה בתחילת שנת הלימודים של שנה ב', הוא היה אחרי חופש שלם של חרישה. הוא כבר ידע את כל החומר של השנה. בשיעורים, הוא היה לומד חומר מתקדם מאד.השאיפה שלו הייתה לגלות את הסוד.
הרי חייב להיות מחנה משותף.לא יכול להיות שמדובר בסתם מילים מפונטזות. חייב להיות מחנה משותף.
ואכן, בקורס המחוננים שאליו התקבל לאחר שכ-ל הביצפר חזה בכישרונו הרב ובידיעותיו, הוא למד חומר מתקדם במיוחד.סוף סוף הוא היה מאתגר את עצמו בשיעורים.
כעבור מספר חודשים הייתה לו פריצת דרך. הוא התחיל להבין את הסוד. הוא החל לדעת איך ממציאים קסמים. איך משתלטים על קסם שאתה לא מכיר. איך... איך!

במחברת ההיא הוא היה כותב את תגליותיו, התקדמותו, וקסמיו החדשים.שבעה חודשים לאחר שהחל את שנתו השניה בהוגוורטס. מארק כבר ידע להמציא קסמים. ושלט בקסמים באופן מדהים.

מתולעת ספרים, חנון המתמסר לקובייה, הוא הפך ל"בום קיד". האלוף, השחצן, האמיץ, הבום קיד.
ואז הוא החל להגשים חלום ישן ומדוכא. הוא הולך לקראת תואר "אלוף העולם בקסמים!"

 

~~~~~~~~~


תגיבו

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ואוו · 30.07.2020 · פורסם על ידי :נבוט
מהמם,מטורף ושאר מחמאות.
יש כמה דברים שאתה צריך לתקן.
1. אין מילה כזו התפרקדן (למרות שזה נורא מצחיק). אפשר לומר נשכב פרקדן.
2. כתבת "אחרי שכל הביצפר"- זה מילה לא תיקנית בעליל! תשנה את זה ל"בית הספר".
3. אתה משתמש ביותר מידי נקודות במקום פסיקים.
אבל ברצינות, שאין המון פאנפיקים שאני אוהבת, ואת זה אני ממש אבל ממש אוהבת!
מחכה בקוצר רוח להמשך..

ו.. · 30.07.2020 · פורסם על ידי :נבוט
אולי לא הדגשתי את זה מספיק:
זה מושלםםםםםםםםםםםםם
ויפההההההההההה
ותמשיך כבר!

תודה. · 30.07.2020 · פורסם על ידי :ריקטו סמפרה (כותב הפאנפיק)
יש התפרקד. ואני בכוונה תוקע כאלה מילים.
גם ביצפר. אני מודע לזה שזה לא תיקני. אני בכוונה שמתי את המילה הזאת. אם לדעתך זה מפריע את אשנה.
זה מפריע?
בנוגע לנקודות, תודה רבה על ההארה. אני לא כ"כ מבטא את הפאנפיק. אני כותב אותו ומפרסם.
אבל אם אני מבין למה את מתכוונת, אז יש פעמים שבהם אני בכוונה שם נקודה. כמו למשל בקטע "הוא החל לדעת איך ממציאים קסמים. איך משתלטים על קסם שאתה לא מכיר." וכו'. אני בכוונה שמתי נקודה.
אבל אני פתוח להארות והערות. אם את (או מישהו אחר) חושבת שזה לא טוב, אני אשנה.

... · 30.07.2020 · פורסם על ידי :ריקטו סמפרה (כותב הפאנפיק)
יש התפרקד, אבל בכוונה כתבתי "התפרקדן"

אוקי... · 30.07.2020 · פורסם על ידי :נבוט
דווקא זה מעולה המילה הזאת.
אל תשנה!
נראה לי אני מאמצת אותה... פשוט חשבתי שאולי אתה לא יודע...
בקשר לנקודות- דווקא במשפט שהדגמת זה היה בסדר.
אבל זה לא מפריע לי... לא אכפת לי שזה ככה...

תודה · 30.07.2020 · פורסם על ידי :ריקטו סמפרה (כותב הפאנפיק)
אני אוהב את המילה הזאת גם כן. אני כותב אותה הרבה. (אני כותב הרבה למגירה)

ותודה על המחמאות.
אני אמשיך אח"כ. לא עכשיו.

נהדר · 02.08.2020 · פורסם על ידי :Dolphin
התחלתי לקרוא קצת באיחור ורק עכשיו היה לי זמן.
אני רוצה לראות איך תיקח את האופי שלו.
טיפה מזכיר לי את הארי פוטר הרציונאלי, שניסה למצוא היגיון מאחורי כל העניין של הקסם, אבל אולי אני טועה.
האמת לי כן מפריע דברים כמו "ביצפר" ו"להתפרקדן" אבל זאת בחירה שלך אם להכניס או לא.
פשוט יותר נעים לי לקרוא פאנפיק שכתוב בצורה רגילה.
אתה מספיק הרבה מאוד פרקים בקצת מאוד זמן, נראה לי שכדאי שתפרסם פרק אחד ביום, ולא תעמיס על עצמך.
אבל אם אתה ממש רוצה, אתה יכול לכתוב הרבה - רק שים לב שאתה לא מעמיס על עצמך.
פרק מצוין. (:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007