האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מותם של הפוטרים

מה קרה באותו לילה גורלי בו וולדמורט הגיע למכתש גודריק



כותב: GrayGandalf
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 456
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קוסמים - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 30.08.2020 המלץ! המלץ! ID : 11491
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

*ויתור זכויות לג'י קיי רולינג

 

הרוח שרקה ברחובות מכתש גודריק בליל כל הקדושים. אף אחד לא יצא מהבתים: לא קוסמים ולא מוגלגים. פתאום, בהבזק אור הופיע בקצה הרחוב דמות עוטה ברדס.

"איפה האידיוט חסר היכולת הזה......?" אמר קול קר תוך כדי כך שפסע במעלה הרחוב. הדמות עצרה בכניסה לסמטה קטנה ובקצה הסמטה עמדו כמה פחים. עכברים וחולדות ברחו למראה הדמות אך רק עכבר אפור מגעיל אחד נשאר ולא נע.

"מחוכם....." אמר הקול הקר והנמוך. "תועיל בטובך להתגלות, זנב-תולע?" בהבזק אור קטן התחלף העכבר באיש גמלוני ונמוך עם פנים מעוותות ומגעילות.

"שלום פטיגרו," ברך הלורד וולדמורט את האיש. "האין יש בידך המידע שבקשתי?" שאל הלורד וולדמורט.

"כ-כ-כן הל-ל-לור-ר-ר-ד" ענה בגמגום האיש. "הם בב-בבי-תת-תם בב-במכתש גג-גודריק." חיוך מרושע התנסח על פניו של לורד ולדמורט והוא יצא מהסמטה לכיוון מכתש גודריק.

שום מכשול לא נקרה בדרכו של וולדמורט. הוא עבר ליד בית הקברות של מכתש גודריק והתענג על המחשבה ששם משפחת פוטר תהיה קבורה עוד כמה ימים.

אחרי כמה דקות של הליכה, הוא ראה את זה. וולדמורט ביקר במקום פעמיים רבות כאשר חיפש את הפוטרים, אך לא כאשר ידע את סוד לחש הפידיליוס שהגן על בייתם. הוא ראה מחלון בייתם של הפוטרים את ג'יימס פוטר, יושב בסלון רגל על רגל, בטוח שהוא מוגן עד כדי כך שאפילו שרביטו לא בהישג ידו.

"רדוקטו!" הדלת של הבית התפוצצה ונשמעו צרחות בהלה מחדר התינוקות. ג'יימס זינק ממקומו.

"בלי שרביט, בלי לחש מגן, הביטחון עלה לך לראש, פוטר!" צעק וולדמורט. "אבדה קדברה!" גופו של ג'ימס פוטר הוטל מת על הרצפה ללא ניעה. וולדמורט המשיך לכיוון חדר הילדים ושמע רעשי גרירת רהיטים לכיוון הדלת, כך שיער, כדי לחסום אותו.

"את חושבת שרהיטים יעצרו אותי, בוצדמית טיפשה?!" בהינף שרביט העלים וולדמורט את הרהיטים שחסמו אותו מבפנים והרס את הדלת.

"זוזי מהתינוק, בוצדמית!" צעק וולדמורט.

"רחמים, רחמים!" התחננה לילי. "קח אותי! רק לא את הארי!' המשיכה לילי.

"לא לדאוג," אמר וולדמורט. "בקרוב הארי יצטרך אליך!" הוא שאג. "אבדה קדברה!" כמו ג'יימס, קרסה גם לילי על הרצפה ללא ניעה.

"ועכשיו אתה, ילד." לחש וולדמורט בעודו שומע את הבכי של הארי באוזניו. "אבדה קדברה!" בפיצוץ אדיר הוטח וולדמורט בקיר ונעלם. שום שריד חוץ משרביט לבן נותר צמנו. הארי, לעומת וולדמורט, שרד ונשאר רק עם צלקת קטנה ולא משמעותית על המצח.

 

עשרות הילאים הגיעו לבית הפוטרים ההרוס וחיפשו את וולדמורט, את הפורום, או כל נפש חייה שהיא שנותרה. נציג משרד הקסמים באזור הקשיב לסירנות המשטרה המוגלגית המתקרבת למקום. כלב שחור גדול נכנס לסמטה לא רחוק משם וצפה במתרחש. הכלב שינה צורתו והפך לאדם גבוה, בעל עיניים שחורות ושיר פרוע.

"הם מתים..." אמר סיריוס כלא מאמין. "כולם חוץ מהארי..." דמות גדולה יצאה מהסמטה השכנה וצעדה לכיוון הריסות הבית.

"האגריד," לחש בלק ושינה את צורתו כדי לפגוש את הענק.

"אהה," אמר האגריד. "אז אני פה לא היחיד שרצה לבדוק מה קורה רך-כף." סיריוס בלק חזר לצורתו והתלחש עם האגריד.

"אין פה בעיה סיריוס." סיריוס שינה את צורתו וחזר לסמטה. הוא צפה בהאגריד שולף חבילה עטופה שמיכות מההריסות ונעלם מהאזור. סיריוס, בצורתו ככלב עבר לסמטה השכנה וצפה בהאגריד עולה על האופנוע המעופף שלו וטס משם.

 

תגובות

. · 30.08.2020 · פורסם על ידי :יער הפיות 11
*יצטרף*

מה...? · 30.08.2020 · פורסם על ידי :GrayGandalf (כותב הפאנפיק)

מהמם · 30.08.2020 · פורסם על ידי :2633490
זה היה סיפור מלא, אני אוהבת אותו! אני כל כך שמחה שקראתי אותו!
תמיד תהיתי איך בדיוק ההורים של הארי מתו (כאילו, אני יודעת שזה בגלל וולדמורט אבל..) כתבת את זה פשוט מדהים! כל הכבוד!

תודה! · 30.08.2020 · פורסם על ידי :GrayGandalf (כותב הפאנפיק)
הפאנפיק כבר נדחה פעם, אבל עכשיו ניסיתי שוב.

ממש יפה · 31.08.2020 · פורסם על ידי :תולעתספרים
תמיד רציתי לדעת את הפרטים המדויקים של הסיפור הזה אז תודה רבה.

ממש יפה · 30.11.2020 · פורסם על ידי :Honey3548
כתבתי גם על זה בפרק שלי בפאנפיק "ביום שאחרי - מנקודת מבט" מנקודת מבטה של לילי, ואני חושבת שזה ממש יפה, אבל כדאי לך לכתוב את זה כפאנפיק עם נקודות מבט של ג'יימס, לילי, סיריוס והאגריד, ולאו דווקא מנקודת מבט כללית.
מקווה שלא פגעתי.

ואווווווווו · 12.01.2021 · פורסם על ידי :דובי הוא הכי חמוד
ואווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

סלחו לי. · 26.08.2021 · פורסם על ידי :אביטל גריינג'ר
אני באמת באמת לא מתכוונת לפגוע ביכולות שלך או משהו, וזה באמת מהמם, אבל.
מפריע לי שכותב הפאנפיק והתגובות מתייחסים אל זה כאל משהו מיוחד. כלומר, זה כן, בפני עצמו, אבל ממש הפתיע אותי שאף אחד מהנ"ל לא התייחס אל כך ש *עיקר הסיפור כתוב בסדרה עצמה. רולינג כתבה את הכל מנקודת מבטו של וולדמורט, בספר השביעי.*
כן. עמודים 315-317.
נסו.
אז... פאנפיק מרשים, אבל לא מאוד מחדש כלום, חוץ מהקטע האחרון.
מצטערת על זה.

. · 26.08.2021 · פורסם על ידי :נמ😎
נראה לי שוולדמורט ביקש מהם שיצתרפו אליו והם אמרו לו לא ואז הוא הרג אותם, הוא לא הרג אותם בלי סיבה

זה ממש טוב אבל עצובבב · 27.08.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
תמיד רציתי לדעת את הפרטים המדוייקים אז רוב תודות!

'''''''''''''''' · 10.09.2021 · פורסם על ידי :Ikk_ByOa1o4
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007