האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הקללה על מכתש גודריק

כל פרק בפאנפיק נכתב על ידי מישהו אחר.<br>מוזמנים לשלוח ינשוף אלי ולבקש להצטרף לכתיבה!



כותב: וויליאם אגנס
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1008
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: בהמשך העלילה יתבהר - פורסם ב: 30.08.2020 - עודכן: 31.08.2020 המלץ! המלץ! ID : 11492
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש


החדר של פרופסור טרלוני מעולם לא היה סואן יותר. לפחות לא מאז שהרמיוני עזבה את הכיתה ברעש.
"זה לא יכול להיות", מלמל לעצמו פרופסור פליטיק, "פשוט לא יכול להיות".
הדלת ברצפה נדחפה מעלה, ופרופסור סלגהורן נכנס פנימה בהתנשפות מאומצת. טוב, יותר נכון לומר השתחל, כי במידות של פרופסור סלגהורן, כל מעבר דרך פתח צר, כרוך במאמץ רב.
הוא העיף מבט בפרופסור גרבלי-פלנק ותהה מדוע היא לא מגחכת ומחליפה בדיחה עם מי שמאחוריה על אריה ים שצץ מתוך חור בקרחון, כמו שעשתה בפעם הקודמת, ובזו שלפניה. אה, גם בזו שלפניה, ובזו שלפני כן. בעצם, בכל פעם מאז הקרב על הוגוורטס.
הוא נשם עמוק וניסה להרפות. הקטורת נכנסה לקנה הנשימה והוא השתעל בכבדות.
בתנודת שרביט החלון נפתח. "תזכירי י בפעם הבאה להפעיל לחש בועית קסדה לפני שאני נכנס, מינרווה. או שאפשר גם לקיים את הישיבות בקומת הקרקע, בכיתה הישנה של פירנזה".
אף אחד לא ענה לו.
פתאום הוא שם לב שהאווירה בחדר האפלולי והחנוק מתוחה יותר מהפעמים הקודמות.
"כבודו זקוק להקדמה?" שאלה פרופסור סיניסטרה בעוקצנות, "או שהוא רוצה לנוח מעמל הדרך?".
"למה הגעת כל כך מוקדם?" הוסיפה פרופסור גרבלי-פלנק, "היו פקקי בדרך? הפכת לסקיב לרגע?".
"הפסיקו לצחוק עליו" ציווה פרופסור פליטיק, "אנחנו עוסקים בעניין רציני כרגע. הייתי שמח אם תסבירי קצ למאחרים על מה מדובר, בתשלדה".
"ודאי, ודאי פיליוס", הפרופסור לחקר רונות עתיקות התחילה לנאום: "שני עניינים עומדים בפנינו, ורובנו משוכנעים שיש קשר ביניהם. הראשון - מדאם פינס, שנעדרת כרגע כדי *אהמ* להקדיש לספרים שלה קצת יותר זמן *אהמ* וודאי שלא-לבלות-עם-ארגוס-פילץ' *אהמ* אז היא, היא שמה לב שכל משפחה שגרה במכתש גודריק אי פעם, שמה נכחד מן העולם. הדבר מדאיג מאוד, ואנחנו שוקלים להודיע על כך לראש ההילאים, שמתגורר במקום".
"את יכולה לקרוא לו פשוט הארי פוטר" סיננה פרופסור סיניסטרה, "אנחנו נבין אותך יותר טוב".
פרופסור בבלינג התעלמה. "העניין השני קשור בארבעת המייסדים. אנחנו יודעים שלכל אחד מהם יש חפץ קסום משלו, וששלושה מהם הושמדו מפני ששימשו כהורקרוקסים לטום רידל. האחרון לא נבחר להורקרוקס, ולכן גם לא הושמד. מובן עד עכשיו?"
פרופסור סלגהורן הנהן במרץ, אולי הוא רצה שזה ייגמר מהר, והפרופסור ללחשים עתיקים המשיכה: "כעת ידוע לנו גם שהחפצים קשורים להמשכיות המשפחה של המייסדים. הצאצאים הידועים של סלית'רין הם משפחת גונט. השושלת של קורבינוס גונט נגמרת בטום רידל, שנמצא כרגע בעולם העליון מאז שהקמיע הושמד. גם הצד של גורמלית גונט ואחותה נגמר בסקיבים.
העטרת של רייבנקלו היתה אבודה שנים רבות, מאז שהלנה רייבנקלו נרצחה", היא פזלה לעבר הגבירה באפור והברון המגואל שעמדו, אה, ריחפו בפינה. "מאז שהעטרת הושמדה, בקרב על הוגוורטס, היא נמצאת אצל קסנופיליוס לאבגוד למטרות מחקר ושחזור. החרב של גריפינדור לא הושמדה, ולכן ישנו כאן איתנו צאצאו הישיר, נוויל לונגבוטום. אני צודק?"
הפרופסור לתורת הצמחים נענע בראשו בבושה, הוא הצטרף לצוות בית הספר רק לאחרונה ולא היה רגיל ליחס מעריץ.
"היוצאים מן הכלל משני העניינים לעיל, הם משפחת אבוט. הספל של האפלפאף הושמד, ובכל זאת הם חיים וקיימים. כצאצאים ישירים שלה, הייתי מצפה שהם ישרדו קצת פחות. הם גרים במכתש גודריק דורות על גבי דורות, ובכל זאת השם אבוט מככב בבית האפלפאף".
"בואו נקצר תהליכים." אמרה המנהלת, פרופסור מקגונגל, "כולנו יודעים איפה נמצא את התשובה".
היא פתחה צנצנת עוגיות ג'ינג'ר והם ישב לכרסם.

 

הפרק הבא
תגובות

ממש אהבתי! · 30.08.2020 · פורסם על ידי :הרמיוני המהממת 13
נרשמתי,דרגתי,המלצתי וממש אהבתי את/ה כותב/ת מהמם

אהבתי. · 31.08.2020 · פורסם על ידי :תולעתספרים
נרשמתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007