האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

המחלקה הקסומה

בשנתו ה6 של דראקו מאלפוי , במקום לחזור להוגוורטס הוא נשלח לקדוש מנגו , למחלקה מאוד מיוחדת .<br>**אזהרת טריגר , מסופר על בריאות הנפש**



כותב: danielblack
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3410
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר וההפרעות שלי 3> - זאנר: דרמה , מתח , לא יודעת - שיפ: דראקו/ ? - פורסם ב: 07.10.2020 - עודכן: 05.02.2022 המלץ! המלץ! ID : 11603
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

דיסקליימר : כל הזכויות שמורות לרולינג ! 

כמה הודעות לפני , בפאנפיק יהיה מסופר על בריאות הנפש , נושא שיכול להיות קשה לחלק מהאנשים , הסיפורים שכתובים כאן הם בהשראת חיי במחלקה בה שהיתי חצי שנה , אם אתם צריכם מישהו לדבר איתו בבקשה שלחו ינשוף אני כאן בשבילכם ! 

ראו הוזהרתם שבפאנפיק הזה יכולים להיות טריגרים לחלק מהאנשים .

 

הסיפור מתרחש בזמן השנה ה6 של דראקו 

מקווה שתאהבו , תרשמו לעידכונים ותגיבו 3> 3> 3>


 


דראקו לא הכיר את הקדוש מנגו טוב במיוחד , שכן לא נהג לבלות שם הרבה ( והוא הודה על כך ) הוא נשרך מאחורי אימו , נרקיסה מאלפוי וסנדקו , סוורוס , סוורוס סנייפ הכוונה , מתנצלת , פרופסור סנייפ , הידוע לשמצה ! 

דראקו נראה רע , או יותר נכון לומר , כאילו תקף אותו סוהרסן . 

בזמן שאימו וסנייפ דיברו עם הפקידה בקבלה , ישב דראקו על כורסאות העור שגרמו לדראקו להרגיש כאילו הוא יושב על בד מאוד מוגלגי (ניילון …) 


לאחר כ 40 דקות בהם דראקו הספיק לצפות בדרמה שלמה שקרתה מולו : ילד צועק על אימו שתחזיר לו את השרביט , למרות שאפשר לראות שאת פציעתו קיבל מלחש לא מוצלח .

"דראקו ? דראקו מאלפוי ?" נשמע קול לא מוכר , דראקו הרים את מבטו בעייפות אל עבר הקול , זו הייתה אישה לא זקנה ולא צעירה , כנראה בשנות ה 40 לחייה .

"שלום , אני המרפאת גרין , אנחנו מוכנים אליך " היא החוותה עם ידה בצורה מאוד "חלקה" לכיוון צידו השני של המבנה שבסופו דלת זכוכית גדולה .

דראקו קם בשקט והתקדם אל הדלת מלווה ברופאה גרין לידו , אמו וסנייפ מאחוריו , דראקו לא הפנה את ראשו לאחור להסתכל על אימו , ולא ראה את הדמעות על פניה , ואת סנייפ תומך בה ועוזר לה להמשיך ללכת .


דראקו ידע לאן פניו מועדות , אך הוא לא היה מוכן למבנה המרשים שמולו , זה היה מאין מבנה , עשוי אבנים עתיקות שהזכירו לו את הפירמידות במצריים שראה כשהיה בן 9 בטיול עם משפחתו . 

אבל לבני הבניין היו חלקות למגע , קרירות עקב מזג האויר של חודש אוקטובר .

הם נכנסו אל הבניין , מצד אחד היה אולם רחב אך קטן בהרבה ממה שאתם עלולים לחשוב , אולם שיכול להכנס לפחות 40 פעם באולם הגדול בהוגוורטס .

דראקו התגעגע להוגוורטס באותו הרגע , ואפילו חשב לשאול את אימו אם הוא יכול לחזור לשם אבל ויתר על הרעיון של דיבור ממשיך לצלול במחשבותיו על הוגוורטס .

הם עלו במדרגות תלולות , המובילות לדלת כבדה , הרופאה גרין שלפה צרור מפתחות גדול ובמיומנות תקעה את המפתח בחור המנעול , סובבה 2 וחצי סיבובים לשמאל ופתחה את הדלת . 

דראקו תהה לעצמו למה היא לא פשוט שולפת את שרביטה ומטילה לחש אלוהומורה , דבר זה יכל לקצר את כל התהליך .

מאחורי הדלת עמד קיר עם חלון , מאחורי החלון היו סורגי ברזל שחורים שהזכירו לדראקו את המרתף באחוזת מאלפוי , דראקו הצטמרר מהמחשבה על ביתו האפלולי , זה היה המקום האחרון בו דראקו רצה להיות , טוב , המקום האחרון לפני אזקבאן . 



הרופאה גרין פנתה פנייה חדה לימין , שם היה מסדרון מקושט בספסל עץ עלוב (לדעת דראקו , סנייפ ונרקיסה ) 

חלונות מעוטרים בסורגים  ווילונות כחולים בהירים . 


הם הלכו בעקבות גרין לסוף המסדרון שם עמדה דלת לבנה .

הרופאה גרין פתחה את הדלת חושפת , עוד שני רופאים , האחד נמוך וקירח לבוש חולצת פולו עם פסים כחולים , ומשקפי ראיה מלבניות בעלי מסגרת דקה .

לידו ישב איש גבוה קצת יותר מהקירח , שיערו חום ומקריח , לבוש חולצה מכופתרת כחוה פתוחה ומתחתיה חולצת טריקו שחורה , הם לא נראו כמו מרפאים חשב דראקו . הם ללא מדים ונראים כמו אנשים מן הרחוב . 


הם נכנסו אל החדר הקטן , דראקו התיישב ליד הקיר על כיסא מרופד בד מגרד שכזה 

אימו וסנייפ התיישבו לצידו , נרקיסה ניסתה לשלוח את ידה לאחוז בידו של דראקו , אבל דראקו סירב למגעה של אמו .


"אז , שלום דראקו , אני הרופאה גרין , זה המרפא ווקר " היא החוותה עם ידה אל המרפא הקירח 

 " וזה המרפא סטיין " היא החוותה אל המרפא השני .

"וכמו שכבר אמרתי והצגתי את עצמי , אני המרפאת גרין , מנהלת המחלקה לבריאות הנפש לנוער כאן בהקדוש מנגו , ברוך הבא "


הפרק הבא
תגובות

יפה מאוד! · 08.10.2020 · פורסם על ידי :נבוט
כתיבה מאוד יפה והנושא מעניין אותי מאוד
נרשמתי

נשמע מעניין. · 08.10.2020 · פורסם על ידי :תולעתספרים
נרשמתי!
מחכה להמשך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007