האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ציידי הצללים בהוגוורטס; חדר הסודות

קליירי וג'ייס מקווים שהשנה השנייה שלהם בהוגוורטס תהיה שלווה ורגועה.
אבל אז בני מוגלגים מתחילים לחטוף ונער מסלית'רין מגלה עניין בקליירי...



כותב: תולעתספרים
הגולש כתב 17 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1733
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: בני הנפילים והארי פוטר - זאנר: קצת מתח... יותר בהמשך. - שיפ: השיפים הקיימים, אבל יותר בהמשך - פורסם ב: 20.10.2020 - עודכן: 29.04.2021 המלץ! המלץ! ID : 11647
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי חברה, זה פאנפיק המשך לציידי הצללים בהוגוורטס ואבן החכמים... 

למי שלא קרא אותו אז שיידע שקליירי וג'ייס הם קוסמים בגלל הדם מלאכים שלהם. לפני שנה, כשהם היו בני אחד עשרה הם נשלחו להוגוורטס. בפאנפיק הקודם הם הבינו שוולנטיין עובד עם וולדמורט. הם הצליחו לגרום לתפיסתו של וולנטיין. ומנעו מוולדמורט לקבל את אבן החכמים.  וזהו בערך...

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ג'ייס פוצץ את השד לרסיסים. “וכך הלך לו מכנס הג'ינס החמישי לחופש הזה.” אמר ג'ייס והביט בעצב במכנסיו שהיו מכוסות ברסס שחור.

"זה לא מצחיק, ג'ייס.” אמרה איזבל. “הדם של השד הזה רעיל, היית יכול לקבל כוויה.”

"ובכן, הייתי יודע אם הייתה לי כוויה שמרוחה לי על חצי מהרגל, נכון?” אמר ג'ייס.

"תיזהרו,” צעקה קליירי. ג'ייס ואיזבל הסתובבו. שד מעלה עשן שחור שחור עמד מאחוריהם. עבר רגע וחץ ננעץ בחזה העשן של השד.

"פגיעה טובה אלק,” אמר ג'ייס.

"פעם הבאה תשים לב אם עומד מאחוריך שד במקום להתאבל על מכנסי הג'ינס שלך,” אמר אלק ברוגז. “אני מזהה את השד הזה, הוא אף פעם לא לבד, הם תמיד באים בלהקות. וזה אומר...”

"שיש פה עוד כאלה,” אמרה איזבל.

קליירי הניפה את החרב, לפתע קול של צלצלול טלפון הדהד במרתף החשוך.

"בחיאת הרמיוני,” היא מלמלה בקוצר רוח והוציאה את הטלפון.

"קליירי, זאת הרמיוני מה נשמע?”

"הכל בסדר,” ענתה קליירי. “מעבירה את חופש הגדול כמו שציפיתי. שניונת...”

שלושה שדים מאיימים מעלי עשן הופיעו בקצה המרתף. הם התקדמו אליהם במהירות.

"כן, יש לי הרבה מה לעשות,” אמרה קליירי ודקרה את השד בידו. הוא פלט שאגת זעם.

"יופי,” נשמע קולה של הרמיוני מהטלפון. “אני שמחה שאת מעבירה את זמנך בלימוד. אני לצערי כבר סיימתי את כל השיעורים שהמורים נתנו לנו לעשות בחופש.”

"אוו, אני שמחה,” קראה קליירי. היא הניפה את החרב וערפה את ראש השד. הוא התפוגג, מותר אחריו שלולית שחורה וסמיכה מעלה עשן. “כמו שאמרתי, הרמיוני אני עכשיו עסוקה אז אולי אני אחזור אליך יותר מאוחר? בסדר?”

"אה, את צדה שדים עכשיו, הבנתי,” אמרה הרמיוני. “טוב, סליחה על ההפרעה. אני אחזור אליך ובהצלחה בציד.”

קליירי דחפה את הטלפון בחזרה לג'ינס. היא הביטה סביבה. שני השדים האחרים נעלמו, במקומם נוספו על הרצפה עוד שני כתמים שחורים וצמיגים שהפיצו סירחון של מתכת שרופה.

קליירי הביטה בארבעתם. ג'ייס ואלק עמדו מתנשפים ומזיעים. קליירי בעצמה הייתה מטונפת. רק איזבל כמובן הצליחה להישאר ללא רבב. בלי כתם אחד על הג'קט הלבן שלבשה.

"איך את תמיד מצליחה להישאר בלי לכלוך אחד?” שאל ג'ייס.

"יבוא יום ואני אלמד אותך את השיטה,” אמרה איזבל בחיוך. “קליירי, אני חושבת שעכשיו את פנויה אז תחזרי להרמיוני.”

"אוו, כן, תודה שהזכרת לי,” אמרה קליירי והתקשרה להרמיוני.

"היי, הרמיוני, עכשיו אני פנויה,” אמרה קליירי. הם יצאו מהמרתף והלכו בחזרה למכון של ניו יורק. “מה נשמע?”

"הכל בסדר,” ענתה הרמיוני. “אבל אני לא חושבת שהארי בסדר.”

"למה מה קרה?”

"הוא לא עונה למכתבים שלי, אני שולחת לו מכתבים כל יומיים והוא לא ענה אפילו למכתב אחד.”

"טוב, אז אולי הוא.. אממ..”

"אני חושבת שהדרסלים אחראים לזה,” נשמע קולה הכועס של הרמיוני מעבר לטלפון.

"מי זה הדרסלים, תזכירי לי?”

"המשפחה המוגלגית שהוא גר אצלה, האימא שם היא דודה של הארי, אחות של אימא שלו. הארי אמר כל הזמן שהם נוראיים ושונאים כל דבר שקשור לקסם, כנראה הם לא מרשים לו לקרוא את המכתבים.”

"טוב יש לי פיתרון לזה,” אמרה קליירי. “אני אשלח לו הודעת אש. היא תגיע היישר ליידים שלו. אותה הדרסליים האלה לא יוכלו לעצור.”

"אבל תצטרכי להיזהר,” אמרה הרמיוני.

"אל תדאגי אני אשלח לו את זה באמצע הלילה, כשהוא יהיה מן הסתם בחדר שלו לבד.”

"אוקי, יופי,” אמרה הרמיוני. “ועוד משהו, בעוד שבוע אני הולכת לסמטאת דיאגון, לקנות את כל הציוד לשנה הבאה, רון אמר לי שגם הוא יהיה שם, אז אולי את וג'ייס גם תיפגשו איתנו, מה את אומרת?”

"אני ממש מקווה שכן,” ענתה קליירי. “אני רק צריכה לברר עם מריס מתי אני, ג'ייס אלק ואיזי חוזרים ללונדון.”

"בסדר,” ענתה הרמיוני. “אה, וסתם מתוך סקרנות, מקודם, כשתקשרתי אליך, במה היית עסוקה? היה נשמע שהיית כאילו ממש ממש עסוקה...”

"אה, באמת הייתי ממש ממש עסוקה,” ענתה קליירי וחייכה. “נלחמתי בשלושה שדים באחד ממרתפי ההימורים שבברוקלין.”

"אוו, את בסדר?” קראה הרמיוני בבהלה במעד לטלפון.

"כן, אל תדאגי הרמיוני זאת הייתה בסך הכל עוד פעילות שגרתית, מה ציפית שאני אשב כל הזמן במכון בלי לעשות שום דבר?”

"אהה, כן את צודקת,” נשמע קולה המבולבל של הרמיוני. “ברור, את ציידת צללים אחרי הכל.”

"בדיוק,” ענתה קליירי בחיוך ענק.

הפרק הבא
תגובות

טוב · 22.10.2020 · פורסם על ידי :Tamar steinmetz
פרק ממש טוב ומעניין! מחכה להמשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007