האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

שלושה סוגי דם, יורשי הקונדסאים..

הסיפור מספר על שלושה ילדים אשר הגיעו להוגוורטס, אבל במהרה מגלים שהמקום והאנשים לא כל כך בטוחים, ולא כל כך תמימים. הם מכירים חברים, אויבים ואפילו משפחה



כותב: עלמי קלפר
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5186
5 כוכבים (4.571) 14 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות, פנטסיה - שיפ: אני לא יודעת, נראה. - פורסם ב: 27.10.2020 - עודכן: 07.09.2022 המלץ! המלץ! ID : 11686
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

נ.מ- אליס:

זה היה ממש מדהים, הנסיעה להוגוורטס. מיד אחרי שירדנו מהרכבת מישהו ממש ענקי קרא לנו ושטנו להוגוורטס בסירות משוטים! בסירה שלי היו ילד בשם ג'ים, הוא נראה די מבוהל אבל נראה  שהוא לא טיפש. בכלל לא. אני משערת שהוא בן מוגלגים. והיו גם ילד בשם רוי, ממש מוזר, וילדה בשם קאלי, ביישנית שכמותה לא ראיתי. כל פעם שדיברנו איתה היא הסמיקה כאילו שר הקסמים מדבר אליה. אבל היא נראית די נחמדה. ואז נפלה עלינו צללית ענקית. הרמנו את מבטינו וראינו את הוגוורטס! מעניין באיזה בית אני אהיה...

 

נ.מ- רואן:

הנסיעה להוגוורטס הייתה ממש כמו שאמא תיארה לי. אבל היא לא אמרה שהאגריד יקח אותנו לבית הספר בסירות. לפי מה שהיא סיפרה לי על האגריד, הוא נשמע ממש נחמד. ישבתי בסירה עם עוד שתי בנות, ובן. לבן קראו הנרי, לאחת הבנות אריאנה, ולשנייה אם אני לא טועה קראו איזבלה. זה היה מוזר. אבל מה שצריך להדאיג אותי עכשיו זה באיזה בית אני אהיה...

 

נ.מ- ג'ים:

וואו! אפילו בחלומות הכי פרועים שלי לא חשבתי שככה תיראה הנסיעה להוגוורטס! אמא ממש התגאתה כשקראנו את המכתב. אבל אבא היה בשוק לכמה ימים, זה היה ממש מצחיק. ישבתי בתא עם ילד נחמד שקראו לו רואן, והוא כיבד אותי בצפרדעי שוקולד. זה היה ממש נחמד מצידו. ואז איש ענקי הושיט אותנו בסירות לבית הספר, הילדים התחילו לדבר. נושא השיחה העיקרי היה הבתים, אבל לא ממש הבנתי...

 

--------------------------------------------------------------------- כעבור חצי שעה --------------------------------------------------------------------------------------

 

נ.מ- רואן:

אישה אחת, מאוד מבוגרת, שאמרה ששמה מינוורה מקגונגל ושהיא מנהלת בית הספר, הובילה אותנו לאולם הגדול. וממש שם, על שרפרף, הייתה מונחת מצנפת המיון. פרפור של התרגשות ירד בגבי.

 

נ.מ- ג'ים:

כשנכנסנו לאולם הגדול שמתי לב למצנפת מרופטת שהייתה מונחת על שרפרף, זה היה די מוזר. "מה זה?" שאלתי את הילדה שעמדה לידי. נראה לי ששמה אליס. היא ענתה מיד.

"זאת מצנפת המיון, היא תחליט אם נהיה בגריפינדור, האפלפאף, סלית'רין או רייבינקלו." חוץ ממצנפת המיון, לא הבנתי כלום. בהיתי בילדה. היא כנראה שמה לב בבלבול שהשתלט על פני כי מיהרה להסביר:

"בהוגוורטס יש ארבעה בתי תלמידים: האפלפאף, רייבינקלו, גריפינדור וסלית'רין. אנחנו שמים את המצנפת על הראש, ואז היא יכולה סוג של לשמוע את המוח שלנו. ככה היא מחליטה באיזה בית נהיה." אה, אוקיי עכשיו הכל ברור לגמרי, חשבתי. אבל לפחות עכשיו אני יודע מה צריך לעשות, ולא אעשה מעצמי צחוק...

 

נ.מ- אליס:

עכשיו אני בטוחה שהילד ההוא בן מוגלגים, הוא לא שמע על מצנפת המיון. מעניין איך נראים דברים בעולם של המוגלגים, בדיוק התכוונתי לשאול אותו על זה כשהפרופסור מקגונגל נכנסה כשבידה  גליל קלף.

 

נ.מ- כללי:

הפרופסור מקגונגל התחילה להקריא את שמות התלמידים. כל תלמיד שקראה בשמו ניגש אל השרפרף, התיישב, וחבש את המצנפת על ראשו. 

 

"רוי אטון"- המצנפת חשבה קצת ואז אמרה: "רייבינקלו!" השולחן הכחול הריע.

 

"אריאנה גלובל"- המצנפת אמרה מיד: "האפלפאף"

 

"פרד קאריאן"- "גריפינדור!" הפעם היה זה תורו של השולחן האדום להריע.

 

"אנג'ל קיורי"- המצנפת חשבה דקה שלמה לפני שאמרה: "גריפינדור!"

 

"הנרי קייגון"- "סלית'רין"

 

"קאלי פרפיקס"- "האפלפאף!"

 

"איזבלה רייקן"- "רייבינקלו!"

 

אחרי עוד חמישה ילדים, הפרופסור מקגונגל קראה: "אליס קלפר" הרגליים של אליס התחילו לנוע מעצמן, היא התיישבה על השרפרף וחבשה את המצנפת על ראשה, בן רגע התחילה לשמוע קול קטן באוזנה. 

"המממ... כן, צמצמתי את האפשרויות. רייבינקלו אולי? הבית הזה יתאים לך.., הו, רגע, מה זה? כן, החלטתי. את תלכי לגריפינדור!" את המילה האחרונה צעקה לכל האולם. אליס מיהרה להתיישב בשולחן האדום, מרוצה.

 

"רואן טמיר!" רואן רץ אל המצנפת וחבש אותה, וממש כמו אליס, התחיל לשמוע קול קטן לוחש באוזנו. "ילד בעייתי, יש פה חוכמה רבה, גם לא מעט טוב לב, לא, אשבץ  אותך בגריפינדור!" גם את המילה האחרונה הזאת צעקה לכל האולם.

 

אחרי בערך אחד עשרה ילדים-

 

"ג'ים לוי" ג'ים הרגיש שרגליו הופכות לג'לי, הוא מעולם לא היה לחוץ כל כך, הוא ידע באיזה בית קיווה להיות, לפי מה שהבין, גריפינדור זה בית האמיצים. איכשהו הוא הצליח להתיישב ולחבוש את המצנפת. ו-טוב, אני מניחה שאין צורך לציין בפניכים מה התחיל ללחוש באוזנו.

"מה עם האפלפאף? תשתלב שם היטב." ג'ים חשב בכל כוחו: גריפינדור, גריפינדור, גריפנדור...

"גריפינדור מה? אתה בטוח? אני עדיין חושבת שהאפלפאף יתאים.... נו טוב, אם אתה מתעקש. גריפינדור!"

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

רק הערה: שימו לב שהסיפור קורה אחרי שהארי, רון והרמיוני סיימו את הלימודים, אז דמבלדור ז"ל כבר מת. מה שאומר שהמנהלת היא פרופסור מקגונגל, שכן במהלך שנותיו של דמבלדור הייתה סגניתו.

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007