האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

פרסי ג'קסון וגנב הקלשון

מה קורה שפרסי ג'קסון הוא בכלל הבן של זאוס?



כותב: עידו הקוסם
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3019
3 כוכבים (2.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה - שיפ: אנבת' ופרסי - פורסם ב: 29.10.2020 - עודכן: 02.04.2022 המלץ! המלץ! ID : 11693
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כל הזכויות שמורות לריק ריירדן.

 

 

בשעת בוקר גשומה ורטובה, פרסי ג'קסון יצא מבית ספרו, לכיוון המגרש. המורים אמרו לא לצאת, אבל לפרסי ג'קסון אף פעם לא הפריע הקור, להפך, הוא אהב להיות איתו... זה היה גורם לו לחשוב בצלילות. הוא התייחס אל הגשם לכמו בן אדם.

במצבי מצוקה, כאילו יש מישהו, מישהו שלוחש לו מה לעשות. אז הוא היה שם, בקור ששימש לו כחום, וחשב, הוא חשב על גרובר, איך הוא נכה אבל שיש אנצ'ילדות הוא רץ כמו הדבר הזה מהמיתוסים, הוא חשב על זה ואמר לעצמו" קוראים לזה סאטיר?" הוא חשב על מר ברונר, שמצפה ממנו להצלחה מרובה, תמיד. הוא חשב על גברת דודס, המרשעת. על הדירה והאבא החורג והמסריח שלו. הוא חשב שיש דמיון בן גברת דודס לגייב המסריח. ובמחשבות אלו, הוא חזר לבית ספר.

שהוא הלך לכיתה מר ברונר אמר לו" אה, פרסי! בדיוק בזמן." פרסי התיישב, מר ברונר דיבר על הקלשון של פוסידון, על גיזת הזהב, על המבוך של דיידליוס, וגם על קרונוס. אבל משהו היה שונה. שהוא אמר קרונוס, אז הוא הצטמרר, כמו הצמרמורת שלפרסי יש שהוא פוגש את גייב. וגם יש שהוא אמר קרונוס, ראיתי את גברת דודס מרחרחת . פתאום מר גרובור אמר" פרסי, מי אלו הבנים של קרונוס?" פרסי ענה לו" אה, פוסידון, זאוס, והאדס, לא?"

מר ברונר ענה" נכון, אך זוהי תשובה חלקית. יש לו עוד בן, שמו כירון." פרסי נזכר ואמר" הקנטאור?" מר ברונר הינהן. הצלצול הגיע ומר ברונר אמר" לא לשכוח ילדים, מחר הטיול למוזאון." פרסי הלך עם גרובר ואמר לו" כי זה מה שחסר לי נכון? עוד טיול שבו אני אחשב כמטורף." בשנים האחרונות פרסי גרם, לכמה- אה, תאונות, למשל, שחבריו והוא הלכו לשחייה לא מתוכננת, ובטעות פרסי עשה אפצ'י ובתאום ברק פגע בבריכה והחל אש, בתוך המים, איכשהו האשימו אותו, אבל הוא רק עכשה אפצ'י, אבל מצד שני גם היה יום שטוף שמש. בקיצור, הוא הלך לארוחת מהריים, וגרובר התחיל לנשנש פחיות. פרסי אמר לו" איך אתה עושה את זה, אחי?" וגרובר אמר" את מה?" ואז הוא הסתכל על הפחית, ואז עליי, ואז על הפחית. ואז הוא רץ לאנשהו. פרסי חשב" אוקיי..." והגיע הערב, וגרובר חזר רק אז. הוא החזיק בידו ספר שהיה כתוב בו" איל להשלים מיאדופ" כנראה שפרסי טעה בקריאה, כי הוא היה דיסלקטי, הוא שאל את גרובר מה זה והוא אמר לו: איך להרשים ניאדות." ואז הוא קפא ואמר" אתה תשכח את זה" והקיש באצבעותיו. פרסי אמר לו" מה אתה עושה, אחי???" גרובר אמר" שם דבר אם זה לא עובד..."

פרסי התעלם ושקע במחשבותיו. הוא שכב על המיטה, אבל אז שמע קולות, אז הוא הלך לכיוון הקולות[לפרסי יש המון רעיונות גרועים]ושמע קול" אין לנו הרבה זמן עד יום אמצע הקיץ ודברים כאלה" פסי חזר בשקט בשקט ושכב על המיטה, והפעם נרדם סופית.

 

 

 

 

 

כותב: היי חברים! תכתבו לי מה חשבתם וכאלה.

ביי!

הפרק הבא
תגובות

היי · 01.12.2020 · פורסם על ידי :פרסב'ת
את עדיים כותבת אותו?

יפה · 25.01.2021 · פורסם על ידי :הארי פרקר
אתה ממשיך?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007