האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


The W.O.R.S.T

The Warriors Of Really Shitty Timing זה השם (הזמני) של קבוצת ההרפתקנים הנועזת שבדרכה להביס את הליץ' הנורא שמאיים על ממלכת ססכיב. (סיפור D&D 5e)



כותב: בנו של אל הים
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 361
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: מבוכים ודרקונים גרסה 5 - זאנר: הרפתקאות, קומדיה - שיפ: ג'ן (לבינתיים) - פורסם ב: 04.12.2020 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 11853
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארות כאשר אני כותב ככה זה דברים שקורים אצל השחקנים ולא אצל הדמויות.

את הקמפיין הזה כתב שליט המבוך שלנו והוא לא מכיל ספוילרים להרפתקאות כתובות.

אני לא אזכיר את השמות של השחקנים אלא רק את שמות הדמויות.

קצב ההעלות יהיה לא רציף מכיוון שאני כותב אחרי כל פעם שאנחנו נפגשים לשחק.


"אתם נמצאים בפונדק" שליט מבוך פונה אליי "אתה רוצה להציג את הדמות שלך?" "בטח." אני עונה.


אני מטיל את הלחש ושומע את המנגינה המוכרת 'אני כל כך אוהב את החלק הזה' אני חושב, ופותח את דלת הפונדק.

 

כל יושבי הפונדק מעיפים לעברי מבטים בעוד שאני הולך לבר ומזמין סיידר תפוחים.

אני מסתכל מסביב בזמן שהמוזג מוזג את הסיידר לכוס ורואה בן שטנים (Tiefling) עומד בצללים ושותה וויסקי, חצי אלף בשיריון מלא מנסה לחתן אנשים, דם דרקון אדום עם גרזן אדיר על גבו לוגם בירה ברעש ומולו דם דרקון לבן שמנסה להתבלט כמה שפחות.

 

כך הדקות עוברות להן, אני נח לי לוגם מהסיידר כאשר איש פורץ לפונדק וצועק "מפלצת!".

 

מיד פורצת מהומה, אנשים מנסים לברוח בעוד שאני יוצא מהפונדק מחפש את המפלצת ומתחיל ללכת לכיוונה כדי שהיא תהיה בטווח הלחשים שלי,המפלצת מתגלה בתור הידרה עצומה בעלת 5 ראשים, דמות חולפת לידי אני מזהה שזה חצי האלף ממקודם ואני רואה שדמי הדרקון כבר שם, אחד משתמש בגרזן ונראה שהשני מתכונן להטלת לחש, כשאני מתקרב אני שומע מישהו צועק "לא שוב!".

 

דם הדרקון האדום מניף את גרזנו וכורת את אחד הראשים של ההידרה בעוד שדם הדרקון הלבן משגר לחש אדיר ששורף את האזור, חצי האלף שבינתיים הגיע לאזור תוקף אם החרב שלו וכורת עוד ראש מההידרה שראשיה הנותרים מנסים לנשוך את חצי האלף ואת דם הדרקון האדום.

 

אני מחליט לזמן את חרב הלהבות שלי ורץ לכיוון ההידרה, דם הדרקון האדום משסף את ההידרה בעוד שחצי האלף מפחית את כמות הראשים שלה ל2 ונראה שהלחש הנוסף של דם הדרקון הלבן נכשל. חץ נורה מאחורי ופוגע בהידרה, אני מגיע אל המפלצת מניף את חרבי 

 

"תטיל כדי לראות אם אתה פוגע" שליט המבוך אומר לי "אין בעיה" אני עונה לו מטיל את הקוביה מסתכל על התוצאה וקורא באושר "20 טבעי." אני מסתכל על שליט המבוך, הוא מסתכל עלי ושואל "איך אתה רוצה לעשות את זה?"


 ואני נועץ את החרב במרכז גופה של ההידרה נותן ללהב הבוער לצלות את לבה ובכך הורג אותה.

 

אנשי העיר שראו את הקרב מתחילים להריע ולתקרב אלינו 'אין דבר טוב כמו תהילה' אני חושב אבל אנשי הכפר מתרחקים ממני משני דמי הדרקונים ומבן השטנים ופונים לדבר עם חצי האלף "תודה שהצלתם אותנו" אומר אחד האנשים "המפלצת הנוראית הזאת כבר תקפה את הכפר שלנו כמה פעמים בחודשים האחרונים, אנחנו ניסינו להגן על הכפר וניסינו להזמין הרפתקנים שיביסו את המפלצת אבל שום דבר לא עבד".

 

שאר האנשים מתקרבים ומהללים אותנו אחד מהם מזמין אותנו לפונדק שלו לישון ולאכול בחינם כאות להכרת תודה, אנחנו מסכימים ובערב אנחנו יושבים סביב שולחן שותים ואוכלים ומתחילים לדבר בינינו.


במידה ויש חוסר הבנה איפה שהוא אני אשמח לשמוע עליו ואנסה להסבירו כמיטב יכולתי.

 

תגובות

יש! · 31.01.2021 · פורסם על ידי :יואב בירנבאום
אני מחכה כבר שנים שמישהו יכתוב משהו כזה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007