האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!
טריוויה צ'אט

אמת או חובה- גרסת החצויים *גמור*

המלחמה בגאיה נגמרה, הכל היה אמור להיות שלו.
עד שריינה, הייזל ופרנק הגיעו לביקור ופייפר יצאה עם הצהרה מטופשת
(גמור)



כותב: אוליבנדר~
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 8665
5 כוכבים (4.611) 18 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: קומדיה - שיפ: הזוגות הרגילים - פורסם ב: 03.02.2021 - עודכן: 18.08.2021 המלץ! המלץ! ID : 12140
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור


~נ.מ. פייפר~ 

שעמם לי. אז עשיתי את המעשה הכי מטופש שבנאדם יכול לעשות- הזמנתי את השבעה לאמת או חובה. 

אפשר להגיד, שהמלחמה בגאיה נגמרה, אבל המשחק הזה לגמרי התחיל חדשה. 

 ריינה, הייזל ופרנק הגיעו לביקור, אתם יודעים ביקור טיפוסי, כמה קרבות, טיפוס על קיר, בקטנה. 

בכל מקרה, ידעתי שיהיה מאוד קשה לשכנע אותם לשחק, בעיקר את  ריינה, אתם יודעים, רומאים. 

לשכנע את כולם ולהביא אותם לביתן פוסידון (לפחות פרסי זרם איתי)דורש יותר מאמץ מלהילחם במינוטאור. אבללל בסוף הצלחתי. 


~נ.מ. אנבת ~ 

ישבנו במעגל על הדשא. ואז הנורא מכל הגיע , "מי רוצה לשחק אמת או חובה?" קרא פרסי, "כן!" פייפר שאגה 

גורלנו נחרץ. ברגע שפרסי ופייפר מאחדים כוחות, הם בלתי ניתנים לעצירה. 

"לאאאא, שרדנו את גאיה, את קרונוס, אבל בסוף אנחנו נמות באמת או חובה" ניקו סילסל את כולנו בקול המבשר על מוות, ונפל אחורה על וויל והעמיד פני מת

נשענתי על פרסי, והמשחק התחיל , ג'ייסון סובב את הבקבוק וכמובן (איך לא?) שהבקבוק יצא עלי ועל פייפר. "אמת או חובה?" שאלה פייפר בחיוך חמדני, "חובה" אמרתי ובלעתי רוק. 

חובה עליך ללכת לכירון, ולהגיד לו שאת בהריון, ולא מפרסי. שלחתי לעברה מבט רצחני אחרון, והתקדמתי לכיוון הבניין המרכזי.

 נכנסתי פנימה ונתקלתי בכירון בכניסה, "כירון.. אממ יש לך שנייה?" "בוודאי, מה את צריכה?" "עצה. אני בהריון". הוא פער פה ובהה בי לפחות שתי דקות . בסוף הוא התעשת ואמר "סאלי יודעת?" 'אני לא מאמינה שאני הולכת לעשות את זה' "אז זהו, שלא. גם פרסי לא יודע, למעשה, אני לא בהריון ממנו".  

"מה?!" שאג לא ידעתי איפה לקבור את עצמי, ולא נדבר על זה שכירון היה על סף של להשתגע, למזלי הרב פרסי הואיל בטובו לצוץ מאחורי הסלע ליד, ולהסביר לו שזה אמת או חובה, חזרנו למעגל שאני חצי רועדת, כירון הזכיר לי שוב שלא כדאי להתעסק איתו. 


~נ.מ. פרסי~ 

אחרי שאנבת' כמעט מתה מהצעקות של כירון, היא סובבה את הבקבוק והוא נעצר על ניקו וג'ייסון, 

"אמת או חובה?" שאל ניקו וגלגל עיניים. ג'ייסון חשב קצת. "אמת". 

"את מי אתה הכי שונא מאלה שנמצאים פה?" ג'ייסון הסמיק. אתם יודעים, להגיד דבר כזה לחבורה של חצויים בכושר שיא, ושכל אחת יכול לרצוח אותך, זה פחות נחמד. 

"כרגע, אותך".  'אוווו' יללו כולם , ג'ייסון היה מרוצה מעצמו, אבל ניקו שלח לו מבט של 'אם לא תפסיק, אני ארצח אותך בייסורים ארוכים וכואבים מאוד. אז הוא הפסיק לחגוג. 

 מה אני אגיד לכם? כולם מפחדים מניקו




עוד פרקים בדרך 


הפרק הבא
תגובות

את קורעת! · 05.02.2021 · פורסם על ידי :רומי גריינג'ר
החלק שאנבת הייתה צריכה להגיד לכירון שהיא בהריון פשוט קורע!

יאיי · 05.02.2021 · פורסם על ידי :אוליבנדר~ (כותב הפאנפיק)
תודההה
אם יש לך רעיונות לחובות, מוזמנת לשלוח לי ינשוף..

אני קראתי את זה לפני כולם · 06.02.2021 · פורסם על ידי :yuval11g77
היי ע'. זאת י'
אני קראתי לפני כולם ואני שמחה שזה מופיע בדף הבית

אני אמרתי לך שזה טוב

חח · 06.02.2021 · פורסם על ידי :אוליבנדר~ (כותב הפאנפיק)
זה גם נכון.

חחח · 21.02.2021 · פורסם על ידי :Basilisk~
זה קורעע תמשיכייי

'''''''''''''''' · 10.09.2021 · פורסם על ידי :Ikk_ByOa1o4
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

כותרת · 18.07.2022 · פורסם על ידי :דיכאון זה מה שמראה לך את ההיגיון
"לאאאא, שרדנו את גאיה, את קרונוס, אבל בסוף אנחנו נמות באמת או חובה" ניקו סילסל את כולנו בקול המבשר על מוות, ונפל אחורה על וויל והעמיד פני מת
לא אני מתה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007