האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אם מייס ויינדו היה מהיר (מלחמת הכוכבים)

אנקין כרת למייס את היד, אבל מה אם מייס היה יותר מהיר, והספיק להרוג את פלפטין?



כותב: נרילביא2
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 967
4 כוכבים (4.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: מלחמת הכוכבים - זאנר: מדע בידיוני - שיפ: אנקין ופאדמה - פורסם ב: 18.02.2021 - עודכן: 04.05.2021 המלץ! המלץ! ID : 12215
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

סליחה, אני קצת עסוק בפאנפיק השני שלי, ופחות יש לי זמן לזה.

אבל לכבוד יום מלחמת הכוכבים ברביעי במאי, may the fourth be with you! או יום מלחמת הכוכבים שמח!


 

״לי יש את הסיווג הצבאי ללוות אותך לבית החולים.״ אמר קומנדר רקס, הקפטן לשעבר של ליגיון ה 501 של אנקין.

 

״ולי יש לי את הסיווג של מסדר הג׳די. אחרי שתפסתי את מול, חזרתי למסדר לרמה של אבירת ג׳די.״ אמרה אסוקה.

 

״רגע, מה? טוב לא משנה. תביאי אזיקים, סניפס, ותפנו את פאדמה לבית החולים!״

 

הם הגיעו לבית החולים, אנקים עם אזיקים מיוחדים לג׳די ומשמר גדול של 12 משובטים ממשמר קורסנט.

 

הלידה עברה די בשלום, ונולדו לאנקין ופאדמה תאומים, בן ובת, לוק וליאה.

 

בגלל כמות המידי כלוריאנים של התאומים בני הדקה, אספני תינוקות של הג׳די הגיעו מיד. הם לקחו אותם למקדש, ושומרי מקדש הג׳די באו לאסוף את אנקין לשמוע במסדר.

 

״לשמוע לאביר אנקין, התכנסנו היום כאן.״ הכריז מאסטר יודה.

 

״אנקין נאשם בעזרה לסית׳ לורד וניסיון פציעה של ג׳די מאסטר. בנוסף לקשירת קשר אסור על פי קוד הג׳די סאיף א׳.״ הקריא מייס ויינדו בהנאה רבה. ״מה יש לנאשם להגיד להגנתו?״

 

״מאסטרים נכבדים. כפי שמאסטר יודה יודע, לאחרונה היו לי חזיונות על מותה של פאדמה אשתי בלידתה. דבר זה גרם לי לטירוף, וניסיון בלתי פוסק לחיפוש פיתרון. בנוסף לבקשה ההזויה שלכם שאני ירגל על פלפטין. אז פנה אלי פלפטין, שכפי הנראה שתל במוחי את החזיונות, וסיפר לי את האגדה של דארת׳ פליגוס, מאסטר סית׳ שידע להציל אחרים ממות. הוא גרם לי לחשוב שהג׳די לא רוצים לספר לי על זה, ושרק הידע שלו על הצד האפל יכול להציל את פאדמה. מיד ניגשתי למאסטר ויינדו וסיפרתי לו את חשדותי. הוא אמר לי לחכות בזמן שהם עוצרים אותו. אבל חשבתי שאני צריך אותו כדי להציל את פאדמה, אז הלכתי אחריו, וכשמאסטר ויינדו רצה להרוג את פלפטין, בניגוד לקוד הג׳די, ניסיתי לעצור אותו. אני מצטער.״ כאן אנקין התחיל לבכות. ״אני באמת מצטער. הרגשות שלי איוורו אותי. אני מבין אם תחליטו לגרש אותי מהמסדר ולשים אותי בכלא לכל חיי. אבל עשיתי את מה שחשבתי לנכון לעשות כדי לשמור על אלא שאני אוהב.״ סיים אנקין.

 

המועצה התלחששה ביניהם. לבסוף אובי וואן שאל: ״מה לגבי ההפרה של קוד הג׳די?״

 

״באמת, אל תגיד לי שאתה לא יודע, אובי וואן. אתה כמעט עזבת את המסדר בשביל מישהי. ואתה יודע על הנישואים שלנו כבר שנים. את תתרץ לי תירוצים. גם מאסטר יודה ידע. ואף אחד לא עשה כלום. אני מבין כל עונש שתתנו לי חוץ מעונש מוות או גלות. ואני מקבל את זה.״ סיים אנקין. לפתע הוא נפל על הרצפה עם כאב ראש נוראי. היה לו חיזיון.

 

״אנקין, מה קרה?״ שאל אובי וואן לאחר שקם.

 

״היה לי חיזיון נוראי. יש עוד לורד של הסית׳, והוא גנגן מנאבו. הוא עומד לעשות משהו נוראי שלא הבנתי. משהו עם המשובטים.״ אמר אנקין בלחץ.

 

לפתע התפרץ קיקס, סי טי 6116 לאולם. ״סי טי 5555 אמר לי לפני שהוא מת משהו שקשור לזה.״ הוא צעק. ״יש לנו בראש צ׳יפ שמחייב אותנו להקשיב לכל פקודה של הצ׳נסלור. ופקודה אחת היא להשמיד את כל הג׳די.״

 

״נראה שאנקין דיבר אמת.״ נאנח מייס. המועצה דנה במשך דקות ארוכות. ״ברוך שובך למועצה, מאסטר סקיווקר. אתה נמצא בתקופת ניסיון של שנה תוך אימון קטינים, לאחר מכן תוכל לקבל גישה לכל דבר אחר שמאסטר יכול לקבל גישה אליו. ובאשר לפאדמה, נצטרך להגביל את זמן הפגישות שלכם, אבל המועצה מרשה לכם להמשיך בנישואין. ברוך שובך!״ הקריא מאסטר קי אדי מונדי את פסק הדין. ״שחררו אותו והשיבו לו את נשקו.״ פקדה המועצה.

 

אנקין שוחרר, ושב לכיסאו במועצה.

 

״מטריד, הגילו על הפקודה של המשובטים. אך לחגוג על סיום המלחמה והבסת הסית׳ לורד סידיוס, עלינו היום. בלאגן יאללה!״ קפץ מאסטר יודה והחל לרקוד.

 

וכך הסתכם הסיפור של לורד סידיוס, אבל לא הסיפור של הסית׳.

המשך יבוא!

 

הפרק הקודם
תגובות

נחמד · 06.05.2021 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
אבל נראה לי לא הגיוני שאנאקין יחזור למועצה כל כך מהר. כאילו, הוא עזר לסית' לורד בשביל שפאדמה תישאר בחיים, שגם זה נוגד את החוקים של הג'דיי כי לג'דיי אסור להינשא.

אבל · 06.05.2021 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
סך הכל הפרק מעולה

. · 06.05.2021 · פורסם על ידי :נרילביא2 (כותב הפאנפיק)
אני לא שופט... אבל אני מבין למה זה לא הכגיוני.
אבל צריך להבין שהוא נכנס למועצה כשליח של הצ׳אנסלור, ועכשיו כשהם יודעים שהיא אשתו, אז מה הם יכולים לעשות נגד זה? וממילא הוא בניסיון.

כותרת · 01.06.2021 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
זה הגיוני, כי אנאקין הוא אביר ג'דיי חזק במיוחד, אז המועצה לא תוכל לעצור אותו מלהיות עם פאדמה. אבל למה המועצה בחרה שהוא יאמן את הג'דיי הצעירים? כאילו, הוא עבר על חוקי המסדר, מאיפה להם לדעת שהוא לא יגרור את הג'דיי הצעירים לצד האפל? נכון שהוא טוען שהוא בצד המואר, אבל אחרי מה שהוא עשה אי אפשר ממש לבטוח בו. (סליחה שאני חופרת)

. · 01.06.2021 · פורסם על ידי :נרילביא2 (כותב הפאנפיק)
אין בעיה. אני מבין למה זה מסובך. בחרתי שהוא יאמן את הצעירים דווקא כי הם נמצאים בסביבה מאוד שומרת ובטוחה. הם נמצאים אך ורק במקדש הג׳די, ויש המון ג׳די שונים שמאמנים אותם. ברגע שדבר כזה יקרה, מיד ישימו לב, לאומת תפקידים אחרים שבהם פחות...

אממ · 21.10.2022 · פורסם על ידי :עכשיו מעונן
מגניב. הותרת בי חוט למחשבה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007