האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי רון והרמיוני קוראים הארי פוטר

מה היה קורה אם הארי הרמיוני ורון יקראו הארי פוטר ויגלו את עתידם??
והאם יצליחו להציל את המתים?
ואולי בדרך גם ישנו את הזמן?



כותב: ג'יניפה
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4080
4 כוכבים (4.333) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר... - זאנר: לא יודעת... - שיפ: הארי & ג'יני, רון & הרמיוני ועוד... - פורסם ב: 02.03.2021 - עודכן: 15.04.2022 המלץ! המלץ! ID : 12254
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מצטערת שלקח לי מלאא זמן לעלות את הפרק, מקווה שתהינו!

ויתור זכויות.

ותודה לאני הקסומה שעזרה לי מאוד לכתוב את הפאנפיק.


פרק ב'- הפרק הראשון

הרמיוני קראה את שם הפרק הראשון: "הילד שנשאר בחיים". "הי, זה אני!" הופתע הארי.

"אדון וגברת דרסלי, דיירי.. "

"אדון וגברת דרסלי?!" הופתע הארי.

"זה מה שכתוב.." אמרה הרמיוני.

"אדון וגברת דרסלי זה הדודים של הארי, הרמיוני," אמר רון.

"נכון" אמר הארי.

"זה מתחיל להיות הרבה יותר מוזר מרגע לרגע" אמרה הרמיוני, "ואני יכולה להמשיך לקרוא?"

"כן" ענו הארי ורון פה אחד והיא המשיכה:

"דיירי דרך פרייוט מספר ארבע, היו יכולים לדווח לכם בגאווה שהם נורמאליים לגמרי- ותודה ששאלתם."

"לא נראה לי ששאלתי משהו," אמר רון.

"זה מה שהיה כתוב בספר, אידיוט!" אמרה הרמיוני.

"טוב בסדר," אמר רון, "תמשיכי."

"לא יעלה על הדעת כי מכל האנשים בעולם דווקא הם יסתבכו בפרשיות מוזרות או מסתוריות, והרי הם פשוט לא סובלים שטויות מסוג זה."

"זה כל כך ברור שהם יסתבכו במשהו," אמר רון. הרמיוני תקעה בו מבט נוזף והמשיכה.

"מר דרסלי היה מנכ"ל של חברה בשם גראנינגס לייצור מקדחות, הוא היה איש גדול ממדים, בשרני, וכמעט נטול צוואר- למרות שדווקא שפם היה לו שמן למדי..

"לדרסלים היה תינוק ששמו דאדלי ובעיניהם לא היה ילד מוצלח ממנו..."

"עכשיו אני בטוח שזה ספר עלי," אמר הארי והרמיוני אמרה: "אבל אין סיכוי שהמוגלגים יודעים על אבן החכמים וכל זה, אלא אם כן איזה קוסם כתב את זה ונתן לאיזה מוגל... אולי נסתכל מי כתב את זה?" הציעה הרמיוני. היא סגרה את הספר והיה כתוב על הכריכה: "ג'יי. קיי. רולינג".

"מעניין מי זאת הרולינג הזאת," אמר הארי.

"כן... הרמיוני, את קראת או שמעת פעם עליה? כי הגיוני שהיא קוסמת, כי אם היא לא קוסמת איך היא ידעה על כל זה? או שהיא איזה שד שמרגל אחרינו..." אמר רון תוך כדי צחקוקים מצידו, הבעה מאשימה מצידה של הרמיוני וגלגול עיינים מצידו של הארי, "טוב תמשיכי" אמר והיא המשיכה.

"דבר לא היה חסר לדרסלים. אולם היה להם סוד, והם חיו בפחד שמישהו יגלה אותו. הם חשבו שחייהם לא יהיו חיים ברגע שמישהו יגלה על משפחת פוטר. גברת פוטר הייתה אחותה של גברת דרסלי... לפוטרים נולד ילד קטן, אבל הם מעולם לא ראו אותו...

"כשדרסלי ואישתו התעוררו בבוקר יום שלישי האפלולי והאפור שבו מתחיל סיפורינו, לא היה רמז בשמים המעוננים לכך שדברים מוזרים עומדים להתרחש ברחבי המדינה. מר דרסלי פיזם לעצמו בשעה שבחר עניבה משעממת במיוחד לענוב לעבודה, וגברת דרסלי ניסתה להכריח את דאדלי המצווח להכנס לכיסה התינוקות שלו. שניהם לא הקשיבו לינשוף הזהוב הגדול שחלק ביעף על פני חלונם."

"בטח הינשוף הזה הולך לסבך את כל העניינים," קטע רון את הרמיוני.

"אתם לא יכולים לתת לי לסיים להקריא פרק בלי להעיר לי הערות?" שאלה הרמיוני ברוגז.

"לא יודע," אמר רון, "לא ניסיתי."

"אז תנסה, כי אם לא, בסוף ייקח לנו שנה שלמה רק לגמור את הפרק הראשון," אמרה הרמיוני.

"טוב," אמר הארי, "עד סוף הפרק לא אומרים כלום, אהם אהם רון... אבל בסוף הפרק מותר לנו לדבר!" אמר הארי והרמיוני הנהנה. "תמשיכי," הוא אמר לה, והיא המשיכה:

"בשעה 8 וחצי נטל מר דרסלי את התיק שלו... הוא נכנס למכונית ויצא מהחניה של בית מספר 4. רק בקרן הרחוב הוא הבחין בסימן הראשון למשהו מוזר- חתול מעיינת במפה."

"אולי זאת הפרופסור מקונגל" אמר רון והרמיוני חשבה שלא סביר שהיא נמצאת שם, אבל במחשבה שניה, לא כל חתול קורא במפה.

"יכולה להיות שזאת הפרופסור מקונגל, אין לי מושג באמת.." אמרה הרמיוני והמשיכה, "אבל אמרתי לא להפסיק אותי עד שגומרים את הפרק!"

"אהה נכון," אמר רון, "תמשיכי..."

"בפינת דרך פריווט אכן עמדה חתול מנומרת, אבל שום זכר למפה לא נראה... ביציאה מהרחוב לכיוון העבודה דרסלי המשיך לעקוב אחרי החתולה בראי מכוניתו. הוא ראה איך החתולה קוראת בשלט שעליו כתוב דרך פריווט. לא, לא קוראת בו, כי אם מסתכלת עליו- הרי חתולים אינם יכולים לקרוא, לא שלטים לא מפות. מר דרסלי התנער קלות וחדל לחשוב על החתולה. בדרכו העירה הוא לא חשב על דבר מלבד על משלוח גדול של מקדחות שקיווה לקבל מאוחר יותר באותו יום.

"אבל בכניסה לעיר המקדחות פרחו ממוחו. בזמן שעמד בפקקים של הבוקר, הוא לא היה יכול שלא להבחין במספרם הגדול של האנשים הלבושים באופן מוזר ביותר. אנשים עטויי גלימות. מר דרסלי לא סבל אנשים שהתלבשו בבגדים מוזרים- האופנות המטורפות של הצעירים! הוא שיער שזו איזה אופנה טיפשית חדשה. מבטו נפל על קבוצה של קוקואים כאלה שעמדו ממש בקרבת מקום. הם התלחששו ביניהם בהתרגשות. מר דרסלי נזעם לגלות שלפחות שניים מהם לא היו כלל צעירים- מה, האיש הזה שם נראה אפילו יותר מבוגר ממנו, והוא עוטה גלימה בצבע ירוק אזמרגד! איזו חוצפה!"

"אתם מכירים איזה מישהו עם גלימה בצבע ירוק אזמרגד?" שאל רון, "כי אולי זה מישהו שאנחנו מכירים!"

"אין סיכוי שזה קוסם כלשהו כי זה ספר מוגלגי! כמה פעמים צריך להגיד לך את זה רון?!" אמרה/צעקה הרמיוני, "ונמאס לי שאתם כל הזמן עוצרים אותי!!!" הפעם הרמיוני ממש צעקה והפנתה את מבטם של כל יושבי חדר המועדון לכיוונם, אבל למזלם הרמיוני אמרה שהכל בסדר והם הפסיקו להסתכל עליהם.

ואז הרמיוני המשיכה:

"אבל אז עלה על דעתו שזה מדובר כנראה באיזו הצגה מטופשת. ברור שהאנשים האלה מנסים לגייס כספיים לאיזושהי מטרה- כן, זה הסבר. הפקק התקדם, ותוך דקות אחדות מר דרסלי הגיע לחניון של גראנינגס. שמחשבותיו נתונות שוב למקדחות.

מר דרסלי נהג לשבת תמיד שגבו מופנה אל החלון שבמשרדו שבקומה התשיעית. אלמלא כן, ודאי היה מתקשה עוד יותר להתרכז במחשבות על מקדחות באותו בוקר. הוא לא ראה את הינשופים שעפו הלוך ושוב לאור יום, למרות שאנשים ברחוב דווקא הבחינו בהם.

"יש לי הרגשה שמסתכלים עלינו," אמר הארי.

"גם לי," אמר רון, "אולי נעלה לחדר שינה, שם יהיה יותר שקט."

"טוב," ענתה הרמיוני והם עלו לחדר שינה של הארי ורון, ולמזלם שיימוס, נוויל ודין לא היו שם.

"הם הצביעו והסתכלו פעורי פה"..

"הנה, ככה," אמר רון והדגים פה פתוח לרווחה.

"תודה רון," אמרה הרמיוני והמשיכה לקרוא:

"כשינשוף אחר ינשוף חלפו בתעופה מעל לראשיהם. מרביתם לא זכו לראות ינשוף קודם לכן אפילו בלילה."

"מה? איך?" שאל רון בהבעה המומה, "הם אף פעם לא קיבלו דואר?"

"כמה פעמים צריך להגיד לך רון? הם מוגלגים, זה ספר מוגלגי, הם לא מקבלים דואר ינשופים!" אמרה הרמיוני בכעס בגלל הפרעתו של רון וגם בגלל קצב ההפנמה האיטי שלו.

"על מר דרסלי, לעומתם, עבר בוקר שיגרתי ונטול-ינשופים לגמרי. הוא צעק על חמישה אנשים שונים. הוא ניהל כמה שיחות טלפון חשובות וצעק עוד קצת. מצב רוחו היה מצוין.."

"הבן אדם הזה אוהב באמת לצעוק!!?" אמר רון בתמיהה, "זה עושה אותו שמח?!"

"כן," אמר הארי בקול נכאים, "אם הייתה מכיר את הדוד שלי לא היית מופתע".

"אני מבקשת, לא לקטוע אותי!" אמרה הרמיוני בכעס "כבר אמרתי לכם לא לקטוע אותי לפחות עד סוף הפרק! כי אז לא נגמור עוד שבוע!"

"טוב," אמרו פה אחד רון והארי, "לא נקטע אותך עד סוף הפרק."

"מצוין," אמרה והמשיכה:

"עד להפסקת הצהריים, כשהחליט לצאת להתרענן מעט בטיול אל הצד השני של הרחוב, כדי לקנות לו לחמנייה מהמאפיה ממול.."

"טיול לצד השני של הרחוב?! טיולי ביותר," אמר רון "ואמרו שהוא בשרני, אז למה שיטריח את עצמו כדי לצאת לטיול?"

"זה טיול כדי ללכת לקנות אוכל," אמר הארי, "אם זה לא היה כדי לקנות אוכל הוא לא היה עושה את זה."

"לא פלא שהוא שמן, הוא אוכל לחמנייה," אמר רון.

"גם אתה אוכל לחמנייה, רון," אמרה הרמיוני.

"נכון," ענה לה, "אבל אני לא שמן."

המיוני הסתירה את צחוקה מאחורי מבט נוזף, הפכה עמוד והמשיכה לקרוא.


הנה הפרק מחכה לתגובות ואשמח אם תתקנו אם יש טעויות,

ותודה לכל מי שנרשם לפאנפיק וכתב תגובה, זה ממש משמח לראות שכל כך הרבה אנשים קראו ונרשמו לפאנפיק.

ממליצה על הפאנפיק "היילי ראוון וחדר הסודות".

ג'ינפה

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נחמד · 16.03.2021 · פורסם על ידי :אנבת6
ממליצה לעשות בכל פעם פרק

:) · 16.03.2021 · פורסם על ידי :נמלה
זה אדירררר! תמשיכי בבקשה!!!

תודה! · 16.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
ממש תודה!!!
אני ממש שמחה שאתן אוהבות!😊😊
ואני ממש מצטערת על זה שלוקח לי מלאא זמן לעלות רק הזה את הבא אשתדל לעלות יותר מהר!
ושוב תודה על כל התגובות.

תשובה ל"אנבת6" · 16.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
בדרך כלל אני יעשה כל פעם פרק אבל הפרק הראשון ממש ארוך אז חילקתי אותו לשניים הפרק הבא יהיה החלק השני של הפרק הראשון.

מדהים 👏👏👏👏👏👏 · 16.03.2021 · פורסם על ידי :nave yellynek

ממש יפה! · 16.03.2021 · פורסם על ידי :אני הקסומה
פרק ממש חמוד ויפה.
הייתי ממליצה לך להוסיף עוד הערות מצחיקות של רון בין לבין, כי יש פסקאות ממש ארוכות שכתוב בהם רק מהספר, וזה קצת משעמם...
חוץ מזה, ממש מקסים!!

תודה על ההערה · 16.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
תודה על ההערה אעשה את זה, ואומרת שאם יש למישהו ההערה או משהו שהוא חושב שכדי שאוסיף פרטים וכזה... שיגיד ואשתדל לשנות.

סוף סוף העלית · 16.03.2021 · פורסם על ידי :wifeyyy
פרק נחמד, ואני מסכימה עם 'אני הקסומה'
תמשיכי מהרר

רעיון מגניב · 17.03.2021 · פורסם על ידי :אלישיב ש
אני חושב שכדי לך להעלות כל יום פרק

טוב · 17.03.2021 · פורסם על ידי :אלישיב ש
אבל אני חושב שלא כדי שרון כל הזמן יעיר הערות

רעיון יפה וכתיבה מעולה! · 17.03.2021 · פורסם על ידי :דוביאוהבגרב
תמשיכי!!!!!

. · 17.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
אני לא מעלה כל יום פרק כי אני לא מספיקה לכתוב.
אם אני אספיק לכתוב כל יום פרק אני אעלה.
בסדר, אני יעשה שרק מידי פעם רון יעיר הערות.
תודה על ההערה אעשה את זה, ואומרת שאם יש למישהו ההערה או משהו שהוא חושב שכדי שאוסיף פרטים וכזה... שיגיד ואשתדל לשנות.
ג'יניפה

מהמם!💗 · 18.03.2021 · פורסם על ידי :POP11126_3
תמשיכייי!

אמשיך · 18.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
אני אמשיך, התחלתי לכתוב את הפרק הבא אעלה אותו אולי ביום ראשון או שני

. · 18.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
אני אשאיר את ההערות של רון אותו דבר כי אני הקסומה ביקשה להוסיף עוד ואלישיב ש אמר לא לעשות כל כך הרבה,
אז אני משאירה כמו שזה

המשךךך · 25.03.2021 · פורסם על ידי :אהלרהמיוני
את כותבת ממש יפה .הההמממשששךךך

. · 29.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
יכול להיות שאנטוש כי לדעתי זה משעמם.
זה ספר אחד שאותו כולם קראו ואני מוסיפה לו הערות שהם משעממות.
וגם ההמשך פשוט לא מתקדם לי.

:( · 11.04.2021 · פורסם על ידי :נמלה
לאאאאאא!!!! אל תנטשי!!!!

. · 11.04.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
מצטערת ממש.
אני אשתדל להמשיך...

לא לנטוש!! · 20.04.2021 · פורסם על ידי :nomi
מהמםםם
אל תנטשיי
רוני ליידי והיא לא מרשה לך לנטוש!!!

. · 20.04.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
אני לא אנטש תמסרי לרוני ד"ש ממני

. · 22.04.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
הי לכולם,
אמשיך לכתוב אבל רק דבר אחד: יש לי עוד פאנפיק שאני רוצה לעלות אבל אני צריכה בטאות.
אם יש מישהו שיכול שישלח לי ינשוף.
תודה,
ג'יניפה

היי · 04.06.2021 · פורסם על ידי :אליס7777
אם מה שכתבת (אחד מעליי) עוד רלוונטי, אני נמצאת ברשימת הבטאים ואשמח לעזור לך:)

תודה! · 06.06.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
תודה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007