האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

היוצרים

היוצרים, רביעית ההמשך של המייסדים.
תיאוריה לא מבוססת על היווצרות חדר הנחיצות.



כותב: Sophie Foster
הגולש כתב 59 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 603
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: סינדר / ראיין - פורסם ב: 02.03.2021 - עודכן: 09.03.2021 המלץ! המלץ! ID : 12256
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פיקצר בשלושה חלקים (ההמשך יעלה בקרוב אם הפאנפיק יאושר). תיאוריה לא מבוססת על ההיווצרות של חדר הנחיצות, יכולה לסתור את הספרים. בתקופה ההיא היו ארבעה מדריכים ראשיים ולא שמונה.

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג וכו על העולם וזה, אין לי רצון להרוויח שום רווח כספי מפאנפיק זה.

~~~~~~~~~~

רכבת האקספרס להוגוורטס בעת יציאתה הייתה מקום רועש עד מאוד, עם זה לא ניתן היה להתווכח. תלמידי שנה ראשונה הנרגשים בחרו בקפידה את הקרון בו התיישבו, ותלמידי השנים הגבוהות יותר שיחקו זה עם זה או רבו במסדרונות. קרון אחד, שבדרך כלל היה אחד מגדושי הריבים הסוערים היה שקט באופן משונה. ארבעת מדריכי הבתים הראשיים היו בעלי המקום, שנחסם לכל שאר התלמידים.

סינדר, ראש בית גריפינדור, הייתה עסוקה במשחק טאקי מתפוצץ עם ראיין, ראש בית סלית'רין. הצעיף האדום-זהוב שלה היה כרוך סביב צווארה ושערה השחרחר היה אסוף בפקעת מרושלת על קודקודה. היא הרימה את ידיה מהשולחן לכמה שניות רק בשביל להזיז אחורה תלתל סורר שהתנופף לצד אוזנה כשמשב רוח קריר הגיח מהחלון.

"אנחנו כל כך עומדים לקרוע אותכם בקווידיץ' השנה" היא אמרה לנער שישב מולה. "כמו, כמו…" היא שלפה קלף מהחפיסה הקטנה שבידה והניחה אותו על השולחן בקול פצפוץ. "כמו שאני קורעת אותך בטאקי מתפוצץ עכשיו."

"תחשבי שוב!" ענה לה ראיין מבלי להרים את מבטו. שערו החום הפרוע באלגנטיות ביחד עם עיניו השקדיות הפך אותו לאחד מהנערים המקובלים ביותר בשכבתו. הוא שלף קלף אדמדם מהחפיסה שבידו, וזרק אותו בדרמטיות על השולחן. דבר לא קרה. "בכל מקרה, הניצחון בגביע הבתים בטוח שלנו!"

סינדר גלגלה את עיניה אבל ראיין הצליח להבחין בזיץ המסתורי בעינייה שהשתדלה להסתיר. "אני מכיר אותך טוב מדי, סינדר, תודי" הוא אמר בקול מעט מלגלג. "עכשיו, מה את מסתירה?"

"את זה." היא הצהירה, ושמטה קלף כחול כהה על שולחן העץ. בהרגע שנגע בחפיסה שנערמה שם, סינדר מיהרה להתרחק כשללא התראה מוקדמת האיזור התפוצץ וגבותיו של ראיין נחרכו.

סינדר צחקה, וראיין נופף בשרביטו בעצבנות בנסיון להחזיר את גבותיו למצבן המקורי.

ליסה, ראש בית רייבנקלו התקרבה אל השניים. שערה הבלונדיני הגלי התנופף בקלילות לצד אוזנה, ובשונה מסינדר הניחה לתלתלים הסוררים להתפזר לאורך פניה. "מטומטמים" היא מלמלה בהליכתה, וכשהתקרבה קצת יותר אל הזוג היא הוסיפה בקול רם, "תנו לי לטפל בזה." היא טפחה קלות פעמיים על שרביטה ולחשה כמה מילים, מכוונת את שרביט האלון אל גבותיו של ראיין. הן צמחו מחדש תוך שניות, והוא מישש אותן בהקלה. "היא לא שינתה לי את הצבע שלהן או משהו, נכון?" הוא שאל את חברתו.

סינדר משכה בכתפיה. "לא. אבל גם אם כן לא הייתי אומרת לך."

"לא." הפטיר תיאודור, ראש בית הפלפאף. "ליסה ממילא לא הייתה עושה את זה." הוא יישר את המשקפיים הכחולות שלו ובאותה התנועה גם העביר את ידו בשיערו החום החלק. 

ליסה חזרה כבר להסתובב בתנוחה הקודמת בה הייתה, אוחזת במגילת קלף ארוכה ביד אחת ובעט נוצה ביד השנייה. "זו השנה האחרונה שלנו כאן, אז כדאי שכבר נתחיל לטפל בבעיות"

"ייאי" רטן ראיין בהתלהבות מזויפת שהצחיקה את חברתו. "לעבוד, בדיוק בזמן שרוצים להנות."

ליסה טפחה קלות עם שרביטה על קצה מגילת הקלף ואותיות שחורות נגלו לנגד עיני המדריכים. "תלונות התלמידים" היא העירה. "זה לא שלי יש כוח. קניתי ספר חדש לפני כמ-"

"בלה בלה בלה" קטע אותה ראיין. "יאללה. יש לי משחק לנצח"

היא סקרה במבטה את הדף. "זה ייקח שנים, אוף! איפה אתם רוצים לעבוד על זה? נראה לי שהספריי-"

"אין מצב." אמרו ראיין וסינדר ביחד. "מגרש הקווידיץ'?" הציע ראיין.

ליסה העבירה את מבטה על תיאודור. "מה איתך, תיאו?"

הוא משך בכתפיו. תיאודור היה אדיש רוב הזמן ביחס למצב, ועבודתו העיקרית הייתה למנוע מליסה להשתגע זמן רב כל כך בחברת אחד הזוגות המעצבנים ביותר בכל הוגוורטס.

"טוב, נו" היא נאנחה. "תלונה ראשונה: אמה מגריפינדור, שנה שלישית. היא רוצה שיהיה מקום שקט שהיא תוכל לעשות בו מה שהיא רוצה. נו, שתלך לספרייה. תלונה שנייה: ג'ון מסלית'רין, שנה שישית. רוצה מקום נוח שיוכל לשחק בו-"

"תלונה מיליארד, ראיין מסלית'רין, שנה שביעית" קטע אותה ראיין. "רוצה מקום נוח לפגישות של המדריכים, מקום שיהיה אפשר לעשות בו משהו יותר מעניין מלהקשיב להרצאות הבלתי פוסקות של-"

ליסה קטעה אותו בחזרה, ושילחה בו מבט נוקב. "שתוק."

"לא אמרתי של מי!" הוא היתמם.

תיאודור דיבר לא באדישות בפעם הראשונה להיום. "חדר מותאם אישית! זה דווקא רעיון טוב, לא? זה פותר לפחות חצי מהתלונות כאן. אנחנו יכולים ליצור חדר בבית הספר שיהיה מותאם אישית למשתמש שלו!"

סינדר התכוונה להעיר הערה עוקצנית אבל נעצרה באמצע. "זה דווקא רעיון לא רע" היא אמרה בהפתעה.

ראיין הנהן בהסכמה, ואיתו גם ליסה. "אני אעלה אותו מול פרופסור סוואנד" היא אמרה. "ובינתיים נמשיך. תלונה שלישית…."


הפרק הבא
תגובות

אהבתי · 05.03.2021 · פורסם על ידי :תולעתספרים
נרשמתי.
מחכה להמשך.

רק באיזה זמן הסיפור מתרחש?

תודה · 05.03.2021 · פורסם על ידי :Sophie Foster (כותב הפאנפיק)
אני לא ממש יודעת. אני לא רוצה לטעות בתקופות לא הגיוניות אז פשוט לא כתבתי...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007