האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ילדים



כותב: Chr0nic112
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5645
4 כוכבים (4) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר ואוצרות המוות פרק אחרון - זאנר: הילדים של כוולם - שיפ: ביינתים ג'ן - פורסם ב: 03.10.2010 - עודכן: 29.11.2010 המלץ! המלץ! ID : 1242
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 2

מחוץ לרכבת, הם פגשו את רובי האגריד, הוא עמד ליד אביו.
"היי, רובי!" צעק ג'יימס לעברהילד המגודל.
"היי, ג'יימי! 'סתכל מה אבא נתן לי!" אמר רובי.
בכלוב היה כדור וורוד ומגעיל של משהו.
"מ..מה זה?" ג'יימס גימגם, ספק מפחד, ספק מגועל.
"סקרטוט פוץ- תחת, אני נתתי את זה מתנה פה לג'וניור." אמר האגריד.
"נכון שהוא חמוד?" אמר רובי.
"כן... מאוד..." אמרה רוז והשתדלה לשמור את האוכל שלה בתוך הבטן.
"טוב, אני פה צריך לאסוף את תלמידי השנה הראשונה, אלבוס ורוז, אתם פה בואו איתי." אמר להם האגריד.
"תלמידי שנה ראשונה לפה!" צעק האגריד לאחר ששאר החבורה הלכה.
לאט לאט החלו להתאסף כמה עשרות ילדים ליד האגריד, ואז, אחרי כמה זמן, האגריד החל ללכת, וכל הילדים אחריו.
לאחר שהלכו כמה זמן, התקרבו ילדי שנה ראשונה לאגם גדול ומאיים, גלים קלים הכו בחוף בשעה שהילדים התבוננו פעורי פה באגם.
"גרטרוד, אמילי, אוליבר וטום, לסירה ראשונה!" צעק האגריד, מנסה להתגבר על יללת הרוח.
"סאלי, רוד, בן ואלכסנדר- סירה שנייה." צעק האגריד משהרביעייה הראשונה עלתה לסירתה.
"אלבוס, סטייסי, מארק ורוז, סירה שלישית!" צעק שוב האגריד.
אלבוס ורוז עלו לסירה ביחד עם סטייסי- בת עם שיער ארוך וחלק קלוע בצמות, מארק, ילד עם שיער חום ופרוע ופרצוף מלא נמשים.
"שלום, קוראים לי מארק!" אמר מארק בחביבות לאלבוס.
"ואני סטייסי, אני בעצם בת מוגלגים, אבל חקרתי וגיליתי שסבתא- רבא שלי הייתה מכשפה." אמרה סטייסי בקול מתנגן.
"ואני אלבוס פוטר, נעים להכיר!" אמר להם אלבוס.
"ואני רוז וויזלי." אמרה רוז.
"אתם באים ממשפחת פוטר ו-וויזלי?" שאל מארק בתדהמה.
"כן." אמר אלבוס בגאווה.
"לאיזה בית אתה רוצה להתמיין?" שאל מארק בהתלהבות.
"אני מקווה שלגריפינדור, כל המשפחה שלי משם." אמר אלבוס.
"גם אני מקווה להתמיין לשם, ובאיזה בית אתה רוצה להיות בו?" אמרה רוז.
"אני לא יודע, אבל אני מקווה שלרייבנקלו." אמר מארק.
הסירות הגיעו לשפת האגם, אך סטייסי בקושי שמה לב לטירה והמשיכה לפטפט עם רוז. רוז סימנה לאלבוס בשפתיה "תעזור לי".
כשהגיעו לדלתות הטירה, סטייסי סוף סוף השתתקה.
האגריד דפק על דלתות האלון בידו הגדולה.
פרופסור מקגונגל, שסימני הגיל ניכרו בה, פתחה את הדלת לחצי.
"תודה האגריד, אני אקח אותם מכאן." אמרה מקגונגל בקולה השליו.
מקגונגל פתחה את הדלת לרווחה והכניסה את כל התלמידים לאולם הכניסה. אולם הכניסה היה ענקי, ועל הקירות בערו לפידים. מול הקבוצה טיפס גרם מדרגות מפואר משיש, שהוביל, כנראה, אל הקומות העליונות.
הם הלכו בעקבות פרופסור מקגונגל וחצו את ריצפת האבן.
הפרופסור הובילה אותם אל מסדרון שהוביל לחדר קטן וריק. התלמידים הצטופפו שם, מלחששים בהתרגשות.
"סעודת תחילת השנה תתחיל בעוד זמן קצר, אבל לפני ששפתיכם ייגעו באוכל, עליכם להתמיין לבתים השונים, גריפינדור, האפלפאף, רייבנקלו וסלית'רין. אשוב כשניהיה מוכנים לקבל אתכם. המתינו בדומייה." אמרה מקגונגל והלכה.
הלחשוש עבר לדיבור, אך כנראה מקגונגל הטילה איזהשהו לחש על החדר, וברגע שילד התחיל לדבר בקול רם, נעלם לו הקול, אז הילדים החליטו שנוטב להם לשתוק.
"הזדרזו." אמר קולה של מקונגל, שנשמע מפתח הדלת, אך רק חתולה עמדה שם. "טקס המיון יתחיל בקרוב, אנא הסתדרו בשורה."
אלבוס הופתע לראות שהחתולה דיברה.
"מר פוטר, תפסיק לבהות בי." אמרה החתולה. בבת אחת קמה החתולה על רגליה האחוריות והפכה למקגונגל.
אלבוס הסיט את עיניו מפחד מהאישה המאיימת.
"וכעת, בואו אחרי."

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007