האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

בלטריקס מגדלת את אדון האופל

בלטריקס מחליטה לגדל את הארי פוטר בתוך אדון אופל מחליף, כי רק הוא הצליח להביס את אדון האופל המקורי (לורד וולדמורט).



כותב: משתמש אחד
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5401
5 כוכבים (5) 14 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן. - פורסם ב: 23.05.2021 - עודכן: 08.11.2022 המלץ! המלץ! ID : 12554
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בלטריקס במכתש גודריק


היה זה בשעת לילה מאוחרת. בלטריקס עדיין ישבה ערה בכורסה שבבית בעלה, וחשבה על עתידה. לפתע, היא חשה צריבה חזקה ביותר בידה השמאלית. צריבה כזו חש כל מי שהאות האפל היה מקועקע בזרועו. היא עמדה להתעתק אל אדון האופל, אלא שאז הבינה דבר נורא: הצריבה הזו לא הייתה הצריבה הרגילה. היא הייתה צריבה של ניתוק, ולא צריבה של קשר.היא הבינה את האמת המרה: אדון האופל נהרג. היא ביררה במהירות את הסיבות באמצעות הילאי שהיה תחת קללת אימפריוס שלה, והשיגה את המידע על כך שאדון האופל ניסה להרוג את הזוג פוטר ממסדר עוף החול, והצליח בכך, ולאחר מכן נהרג כשניסה לעשות אותו הדבר לבנם בן השנה. 

בלטריקס קראה לבעלה ממיטתו. הוא הגיע בתוך מחצית הדקה, לא מודע עדיין למה שקרה לאדונו. "כן, גבירתי?" בהיותה אוכלת מוות חזקה ממנו, שלא רחשה לו חיבה למרות תוארו, היא התעקשה שיפנה אליה בכינוי כבוד.

"יש לי משהו לומר לך: אבדה קדברה. היא מעולם לא החטיאה בקללה זו, למרות שעמוק בתוכה קינן חשש שמא גם היא, כמו אדונה, לא תצליח להרוג בקללה זו הלילה. לאחר מכן היא שרפה את אחוזת לסטריינג', לא לפני שיצאה ממנה. זה היה הדבר הראשון שהיא עשתה באותו הלילה. 


לאחר מכן, בלטריקס התעתקה אל מכתש גודריק, המקום בו עדיין נמצאת גופתו של אדונה, ושל האנשים האחרונים שהוא הרג. גם הארי היה שם. היא לקחה אותו, עטוף בשמיכה, והתעתקה משם רגע לפני שהגיע דמבלדור לאסוף את הארי. זה היה הדבר השני שהיא עשתה באותו הלילה.

 

היא הגיע אל יעד ההתעתקות שלה יחד עם הארי, והלכה בצעד בוטח לכיוון מספר 12 ברחוב. זו אחוזת משפחתה, ואף אחד, ובוודאי לא סיריוס הטיפש, לא יגזול ממנה את רכושה. היא נכנסה אל הבית, והניחה את הארי באחד החדרים בקומה השנייה. ביצעה סיבוב בדירה, גילתה את גמדון הבית של בית בלק -קריצ'ר - וקיבלה ממנו דיווח מלא על המתרחש בבית. היא ביקשה ממנו יפה להכין לה ולהארי ארוחת לילה, והוא מייד נפנה לעשות זאת ברצון. זה היה הדבר השלישי שהיא עשתה באותו הלילה. 

 

לאחר מכן, בזמן שקריצ'ר הכין את הארוחה ואחרי שהארי נרדם, היא כתבה מכתב לאדם שהיא חשבה שיעזור לה יותר מכולם. במכתב היה רק מילה אחת בנוסף לציור: האות האפל היה מצויר בגדול על כל המכתב, בעוד למטה בקטן, מצד שמאל, היה כתוב מילה אחת "בלטריקס". היא שלחה את המכתב באמצעות ינשוף שקריצ'ר השיג לה אל האדם המיועד. זה היה הדבר הרביעי שהיא עשתה באותו הלילה.

 

שעה אחת בלבד לאחר מכן, הגיעה אליה מכתב. היא פתחה אותו בהתרגשות מאופקת. היה מצויר על כולו את האות האפל, ומלבד זה לא היה במכתב דבר. בלטריקס לא התאכזבה, וזרקה את המכתב אל האח לאחר מלמול לחש מסוים. המכתב התלקח במהירות, וראש נראה באח. מעל הראש התנוסס האות האפל. הראש אמר מילה אחת בלבד. "בדרך". לאחר מכן הוא נעלם. בלטריקס חייכה וחיכתה להגעתו.

 

סוף הפרק הראשון.

אם יהיה עניין אני אוסיף עוד פרקים, מן הסתם אתם מסוקרנים לדעת של מי היו הפנים שביקרו באח של בלטריקס, ולמי היא שלחה את המכתב! (אם לא, סימן שהכתיבה שלי משעממת...).

הפרק הבא
תגובות

למה האתר הזה מכריח אותי לכתוב כותרת? · 24.05.2021 · פורסם על ידי :לוּ-אַן
רעיון מגניב לגמרי! אותי ההמשך מעניין ואשמח לקרוא אותו.
הייתי רוצה לדעת איזה מין בן אדם הארי גדל להיות (אני אישית לא הייתי עושה לו רצח אופי, אבל כל אחד ומה שהוא מעדיף).
הבעתי עניין, עכשיו תורך (:

תגובה ללו אן · 24.05.2021 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
בהחלט, הכותרת לא ממש קשורה...
לגבי רצח אופי - שימי לב שהאופי של בלטריקס (בקאנון המקורי של הספרים) דמוה לשל הארי, כמה שזה לא נראה (שניהם נאמנים מאוד לאדם מסוים, שניהם עוזרים לחבריהם בכל מחיר, ועוד). הם פשוט משני עברי המתרס.
ואופי, זה תלוי בחינוך במידה רבה...
בקרוב מוסיף פרק שני, מקווה שהתהייה שהפרק משאיר מסקרנת.
נ.ב. הפרקים כנראה יהיו יחסית קצרים בגלל שאני רוצה להשאיר כל פרק עם טעם של עוד, ועם שאלה בסופו.

מעניין.... · 02.03.2022 · פורסם על ידי :וייטאלאסי
נראה כמו סיפור מעניין, אך מעט אפל, או מאוד אפל.

תגובה לוייטאלאסי · 07.03.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
יש בו בהחלט מימד אפל, במיוחד בפרקים שכבר נכתבו.
אישית, אני מאוד אוהב לטשטש גבולות בין טוב לרע, בין האפל למואר, ולהביא את הקורא לקונפליקט פנימי מי מבין הצדדים הוא בכלל רוצה שינצח.
דרך אגב - סגנון הכתיבה משתפר מאוד החל מפרק 9 בערך, וגם האורך של הפרקים...

מצוין!!!!!1 · 16.09.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן

תודה. · 25.09.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
לדעתי הכתיבה שלי משתפרת משמעותית בפרקים הדו-ספרתיים, וגם האורך של הפרקים.
מזמין אותך להמשיך לקרוא את כל הפרקים שכבר נכתבו, פרסמתי כבר די הרבה ואני והעורך שלי כבר עובדים על הפרקים הבאים. עומד להיות מעניין!
אזהרה: *דמויות שאתה מכיר ואוהב עלולות למות במהלך הסיפור*

נחמד · 08.10.2022 · פורסם על ידי :Rocket Man
אם כל הכבוד, אומנם כתבת לי שלא התרשמת מהפאנפיק שלי, אבל אני דווקא מעריך את שלך.
מלבד זאת, מה שלא אהבתי במיוחד, זה שהיו משפטים שהניסוח שלהם לא היה מושלם, ואתה התלוננת על הניסוחים שלי, שלפי דעתי בסדר גמור.
גם לך אני ממליץ לכתוב לבטא.
דבר אחרון, זה שהיה אפשר להשתמש קצת יותר במקש האנטר, כי קצת לא נוח לקרוא את זה ככה.
לדוגמה, אני ממליץ לך להשתמש במקש האנטר לפני כל משפט של ”זה היה הדבר ה-x שהיא עשתה באותו לילה”.
אז, לגבי העריכה הלשונית, הייתי ממליץ לך לדוגמה לשנות את משפט ”מילה אחת ”בלטריקס” ל”מילה אחת: ”בלטריקס”, ועוד דברים כגון זה.
אבל הרעיון נחמד...

תודה · 08.10.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
שמח שאהבת.
עד כמה קראת?
אם אני לא טועה, גם בתגובה אליך כתבתי שהחל מפרק 10 והלאה בפאנפיק שלי הכתיבה מעולה. אני אולי יעשה עריכה לכל הפרקים אחרי שאני יסיים, אבל זה כנראה יהיה עוד די הרבה זמן...
פשוט את הפאנפיק הזה כתבתי בהפסקות, ואחרי פסק הזמן הראשון שלקחתי (כאמור, בערך מפרק 10 והלאה) הכתיבה שלי השתפרה מאוד, וגם השפה הפכה לשפה גבוהה יותר.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
0 0 200 0


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007