האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

רמוס לופין יכול לשנות *גמור*

אני מספרת את חייו של רמוס לופין ושאר הקונדסאים, ומה היה קורה אם רמוס היה חושב קצת יותר אחרי מה שקרה ללילי וג'יימס, כל זאת ועוד בפאנפיק



כותב: רעות כהן
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7925
5 כוכבים (4.667) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הקונדסאים - שיפ: לילי וג'יימס - פורסם ב: 29.08.2021 - עודכן: 29.12.2021 המלץ! המלץ! ID : 12770
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אני אשתדל לעלות פרק כל יום אבל לא מבטיחה אז סליחה מראש, ופליזז תגיבוווו זה ממש חשוב ליייי!


 

פרק 1- חזרה לאחור!

 

נ''מ רמוס:
אני פשוט בשוק! סיריוס בגד בלילי וג'יימס! אבל זה לא הגיוני!
שיחזרתי את האירועים בראשי:
זה התחיל לפני 10 שנים, הגיע אליי המכתב מהוגוורטס, אבא שלי העלים אותו, ואז החלו להגיע אליי המון מכתבים בכל מקום ובכל הזדמנות. בשלב מסוים אבא שלי ויתר ונתן לי את המכתב, כל כך שמחתי.
לקראת סוף החופש נסענו ללונדון וקנו לי את כל הציוד, ראיתי ברחוב שני בנים שנראו בגילי- אחד עם שיער שחור מבולגן ומשקפיים עגולות, והשני עם שיער עד הכתפיים וחיוך כובש. המשכנו וראיתי ילד שמנמן ונמוך שגם הוא נראה בגילי, אבל לא הספקתי להגיד לו כלום כי אבא שלי כבר המשיך ומשך אותי אחריו.
אתם בטח מבינים שזה פיטר, ג'יימס וסיריוס.

שבועיים אחר כך:
נכנסנו לרציף 9 ושלושה רבעים, אני אחותי אבא ואמא. נפרדתי מכולם ועליתי לרכבת (אחותי תבוא להוגוורטס עוד שנתיים), חיפשתי תא ואז ראיתי את שני הבנים מסימטת דיאגון, התיישבתי איתם, שיחקנו, דיברנו צחקנו, ונהיינו חברים. אחר כך שטנו באגם והילד השמנמן היה איתנו על הסירה. כולנו התמיינו לגריפינדור, הייתה ארוחה טעימה מאוד, ואז עלינו לחדרים, ארבעתנו היינו ביחד בחדר, איזה כיף! לאחר תקופה קצרה החבורה הייתה מאוד מגובשת, היו תפקידים ברורים: ג'יימס וסיריוס- המנהלים, החכמים, המוצלחים, המקובלים, השובבים וכו' וכו', אני- האחראי והקורא ספרים, פיטר- השמן והלא מוצלח שנגרר אחרינו.
מהר מאוד נהייתה יריבות ביננו ובין סוורוס סנייפ, קראנו לו סבר מאוס. לסבר מאוס הייתה חברה מגריפינדור, קראו לה לילי וג'יימס התאהב בה.
ג'יימס וסיריוס היו הסיוט של המורים- התלמידים הכי טובים בשכבה שמצליחים הכל הכי טוב (חוץ משיקויים שלילי וסבר מאוס היו הכי טובים), אבל הכי שובבים שלא מפסיקים לעשות צרות. הם עשו דברים יותר גרועים ממה שאפשר לדמיין, ניסיתי לעצור אותם אבל בדרך כלל הם גררו אותי לפני שאמרתי משהו.
הם היו כמו תאומים סייאמים, לא היה אפשר להפריד אותם, הכל הם עשו ביחד, בדיוק אותו דבר.


 

אז תגיבוווו וסורי אם אני קצת רצה.. 

הפרק הבא
תגובות

וואי מושלםםם · 01.09.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
המשך מעניין איך זה יתפתח

תודה · 01.09.2021 · פורסם על ידי :רעות כהן (כותב הפאנפיק)
אני מגלה קצת:
ההתחלה זה הילדות של הקונדסאים אבל זה מגיע גם לחיים המאוחרים ולהארי, הכל מנקודת המבט של רמוס בנתיים כי זה הוא כאילו נזכר

אדיר!!!!!!!!!!!!!!!& · 09.09.2021 · פורסם על ידי :tovo
אהבתי חולה על רמוס

רעיון מקסים · 09.10.2021 · פורסם על ידי :Goodbye
אני מאוד אשמח לראות איך את מפתחת את הנושא, והכתיבה שלך מקסימה.
רק כמה הערות ברשותך.
קודם כל, כמו שציינת את באמת רצה מאוד מהר קדימה. תנסי לקחת את הזמן ולפרט טיפה יותר.
דבר שני אני חושב שראוי שתעשי קצת מחקר ובדיקת רקע לפני שאת כותבת על נושא מסויים.

לדוגמה, כתבת שרמוס הלך עם הוריו ואחותו לסימטת דיאגון, אבל רמוס הוא בנם היחיד של הופ ולייאל לופין. אין לו אחיות או אחים.
דוגמה נוספת היא שפיטר פטיגרו בגד בלילי וג'יימס בליל כל הקדושים 1981, כשרמוס היה בן 21, וקוסמים מקבלים את המכתב מהוגוורטס בין גיל 10-11, לכן מדובר בזיכרונות מלפני 10-11 שנים ולא 9 שנים כמו שציינת.

באופן ספציפי לגבי קבלת המכתב של לופין, הוא לא קיבל מכתב מהוגוורטס כמו שאר הילדים.
כשהיה בן 4 פנריר גרייבאק איש הזאב תקף אותו בחדר השינה בתור נקמה כלפי אבא שלו והפך אותו לאיש זאב גם כן. הוריו של רמוס רצו להסתיר את המצב של הבן שלהם בתקופה מורכבת שבה וולדמורט עשה פרעות ואנשים פחדו מתופעות מוזרות כמו אנשי זאב. הוריו סירבו לשלוח אותו להוגוורטס עם שאר הילדים, ואלבוס דמבלדור הגיע במיוחד לבית שלהם כי הוא ידע על המצב הרגיש של הבן שלהם. הוא הסביר להם שהמצב של רמוס יישאר בסוד, והוא דאג למקום בטוח בשבילו לעבור את שינוי הצורה שלו אחת לחודש (בשבילו הקימו את הצריף שקיבל את השם "הצריף המצווח" בהמשך ושתלו את הערבה המפליקה בכניסה למנהרה שמובילה אליו כדי למנוע כניסה של אנשים לשם יחד עם עוד לחשי הגנה.)
על כן רמוס לא קיבל מכתב כמו כולם.

לגבי ההיכרות שלו עם ג'יימס וסיריוס - הוא הכיר אותם בפעם הראשונה רק לאחר שעבר את המיון לגריפינדור לאחר תחילת שנת הלימודים.
הם אהבו אותו בגלל טוב הלב שלו וההומור השקט שלו.
אל פיטר הם בכלל לא היו שמים לב, אבל לרמוס הייתה חולשה לאנשים דחויים בגלל המצב שלו עצמו והוא התחבר לפיטר והכיר אותו לג'יימס וסיריוס. הוא הסיבה שפיטר הפך לחלק מהחבורה מלכתחילה.

לגבי סנייפ - הוא לעולם לא היה קורא לו סבר מאוס. זה היה כינוי גנאי ורמוס לא היה כזה. נהפוכו, אחת החרטות הכי גדולות של רמוס הייתה שהוא לא התאמץ מספיק למנוע מג'יימס וסיריוס להתנהג בצורה בריונית כלפי סנייפ. הוא תמיד התנגד לזה, אבל הם היו חברים שלו אז הוא הבליג על זה. ובכלל כל היריבות בין סנייפ לג'יימס וסיריוס התחילה כאשר סיריוס אמר לסנייפ, שהיה מאוד סקרן לגבי המצב של רמוס, איך לעקוף את הערבה המפליקה ואמר לו להיכנס לצריף המצווח בזמן הירח המלא בתור מתיחה.
סנייפ נכנס לשם וכמעט נהרג על ידי לופין, אבל ג'יימס הציל אותו ברגע האחרון.
מאז סנייפ התחיל לשנוא את החבורה שלהם, והם המשיכו להתנהג אליו בבריונות במהלך הלימודים שלהם בהוגוורטס.

אלה רק מספר דוגמאות בשלוף לגבי פערים שמצאתי בין מה שכתבת למה שקרה באמת.
אני לא אומר את זה כדי לבאס אותך, אלא כדי לתת לך מוטיבציה להעמיק עוד ולכתוב בצורה יותר מפורטת ומעמיקה בהמשך.
אני מצפה לקרוא מה תכתבי בהמשך.

אם תצטרכי להתייעץ על דברים כאלה או אחרים לגבי מה שאת כותבת את תמיד מוזמנת לשלוח לי ינשוף :)
שיהיה בהצלחה!


Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007