האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


כתבה

פאנפיק זה הוא פחות פאן פיר אלה יותר שיפוץ שעשיתי לאחד מהפרקים בספר של ג'יי קיי רולינג חיות הפלא והייכן למצוא אותן



כותב: LiliPoter
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 337
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: חיות קסומות - זאנר: כתבה - שיפ: אין - פורסם ב: 08.09.2021 המלץ! המלץ! ID : 12792
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

תודה רבה לבטאית שלי 😊kamalovegood מומלצת ביותר

 

הלת'יפולד:
הלת'יפולד הוא יצור קסום הנחשב כקטלני ביותר לקוסמים.
למרבה המזל הוא יצור נדיר ביותר החי רק במקומות עם אקלים טרופי.
אי אפשר להגיד כמה קורבנות כבר נאכלו אל ידי הלת'יפולד אך השיעורים גדולים מאד.
סימני זיהוי:
הוא ניראה כמו גלימה שחורה בעובי 2 ס"מ (אלא אם כן אכל את קורבנו באותו הרגע ואז הוא עבה יותר) יש הרבה שמתבלבלים בינו לבן צל של משהו.
הלת'יפולד מזדחל על הקרקע במדינות טרופיות בלילות ומחפש קורבנות.
שיטת התקיפה שלו היא קטלנית ביותר ורק בודדים הצליחו לשרוד אותה עד היום (סיפור בהמשך הכתבה).
הוא צד בלילה, הוא מחפש את קורבנותיו וכאשר הוא מוצא אחד הוא זוחל בשקט על מיטתו ומתחיל לחנוק אותו בשנתו.
לאחר שהאדם מת מחוסר אוויר הוא טורף אותו וממשיך הלאה בלי להשאיר סימן להיותו שם.
הגנה:
כידוע לנו היום יש כישוף אחד שדוחה לת'יפולדים והוא כישוף הפטרונוס אך רוב הקוסמים שנתקפים על ידי הלת'יפולד נתקפים בשנתם אז הם אינם יכולים להשתמש בקסם נגדו.
תיעוד:
ישנו תיעוד של הקוסם פלאביוס בלבי שהצליח לשרוד את תקיפתו של הלת'יפולד בשנת 1982 בפפואה גינאה החדשה.
סמוך לשעה אחת לפנות בוקר, כשלבסוף צנחה עלי העייפות שמעתי רשרוש שקט בקרבת מקום. בהנחה שאין זה אלא רשרוש העלים על העץ שבחוץ.
התהפכתי במיטתי כדי להפנות גב לחלון, והספקתי להבחין במשהו שניראה כמו צל חסר צורה מחליק מתחת לדלת חדרי. שכבתי ללא ניע, מנסה להבחין מה מטיל צל כזה בחדר המואר רק לאורו של ירח.
ללא ספק חוסר התנועה שלי הטעה את הלת'יפולד, שסבר כי קורבנו המיועד שקוע בשינה. הצל החל להזדחל במעלה המיטה וחשתי את משקלו הקל על גופי. יותר מכל דמה הוא לגלימה שחורה מתנפנפת ושרווליו התרפרפו קלות כאשר הזדחל כלפי לאורך המיטה.
משותק מרוב פחד, הרגשתי את מגעו הקר על סנטרי לפני שהזדקפתי בבת אחת. הדבר ניסה לחנוק אותי, ללא רחם עלי כיסה את פי ואת נחירי, אך אני המשכתי להיאבק בו, בעודי חש בכל אותה שעה כיצד עוטף אותי קור גופו.
באי אפשרות לקרוא לעזרה, גיששתי בחיפוש אחר שרביטי. כעת נתקפתי זרחורית בעוד הדבר כרוך סביב פני ומונע ממני לשאוף אוויר. התרכזתי בכל כוחי בלחש השיתוק, אך למרות ניסיוני היצור לא נפגע אבל נפער חור גדול בדלת.
התרכזתי בלחש המכשול אך גם הוא לא הביא לי שום תועלת. בעודי נאבק בפראות, התגלגלתי הצידה ונפלתי בכבדות על הרצפה. עכשיו כבר הייתי עטוף כולי בגופו של הלת'יפולד. נחנקתי וידעתי שאני עומד לאבד את הכרתי קלות. ברוב ייאוש, התאמצתי לרתום את שארית כוחותיי, כיוונתי את השרביט אל היצור, זימנתי אל מחשבותיי את הזיכרון שבו נבחרתי לנשיא מועדן הגוגואים המקומי, וביצעתי את לחש הפטרונוס. כמעט מיד הרגשתי משב אוויר צח על פני. הרמתי את מבטי וראיתי את הצל הקטלני מטוח באוויר על קרני הפטרונוס שלי. הוא ריחף לצידו השני של החדר והסתלק בזחילה מהירה.


טיפים להגנה:
1. השאירו את שרביטכם ליד המיטה.
2. השאירו אור קטן בחדר כך שתוכלו לראות אותו כשהוא מגיע.
3. הירגעו והישארו ללא ניע, קחו את שרביטכם ותשמשו בפטרונוס.
הלת'יפולד הוא מאד מסוכן ואם הוא יתקוף אתכם בשנתכם הסיכוי שתשרדו נמוך, אבל לא להילחץ הלת'יפולד הוא מאד נדיר והסיכוי שהוא יתקוף אתכם נמוך ואם אתם לא גרים באזור טרופי אז בכלל. שמרו על עצמכם.
כתבה : LiliPoter

תגובות

קראתי · 13.09.2021 · פורסם על ידי :Danny Cushmaro
קראתי את הקטע עליו בספר אבל את ניסחת את זה בצורה יותר ברורה והיה אפשר להבין יותר טוב :) אישית זו גם אחת המפלצות האהובות עליי והייתי רוצה שהוא ייסתווה כגלימה של מכשף. אני מדמיינת את הארי עם לת'יפולד כגלימה...
אבל אחלה פיקצר, חמוד ונחמד!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007