האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קוסמים, למען השם תתקדמו!

מה קורה כשהארי, רון והרמיוני מציגים לקוסמים כמה חידושים של המוגלגים?
בפאנפיק הזה תגלו!



כותב: Danny Cushmaro
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 426
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 22.09.2021 המלץ! המלץ! ID : 12827
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות יוצרים ל-JK רולינג. תיהנו! ולא לשכוח תגובותתת!


דמיינו שהעלילה בשנותינו שלנו (עם כל הטכנולוגיה) ושפאדג' עדיין מעריץ של הארי.



"אוקיי, כולם מוכנים? יש לנו את הכל?" שאל הארי את חבריו, הם הנהנו כתשובה.

"אז בואו נצא!" אמר והכין את האבקה הירוקה בידיו.

"משרד הקסמים!" צעק ונעלם, הוא הופיע בתוך מעלית, תוך כמה שניות שני חבריו הטובים, הרמיוני ורון הופיעו לצידו.

"המעלית תעצור מתי שנצטרך אותה, במקרה שלנו משרד שר הקסמים." אמר רון, הוא הבין בנושא מכיוון שארתור וויזלי, אבו של רון עובד במשרד הקסמים ולפעמים רון ואחיו באים לשם.

המעלית עצרה בקומה 872, כשהדלתות נפתחו השלושה יצאו. רון היה רגיל למראה אבל הארי והרמיוני נדהמו.

קיר שלם היה חלון שהשקיף על לונדון ושאר הקירות היו קירות רגילים. התקרה דמתה לשמיים כמו בהוגוורטס, הרצפה הייתה רצפת פרקט כהה. בחצי מהחדר היה שולחן שמצד אחד היה כיסא ומצידו השני 3 כיסאות. על השולחן היה ערימת דפים ועט נוצה ליד. כשהשר ראה שהם נכנסים הזיז את המסמכים.

 

"מדוע הארי פוטר נכנס למשרדי אם יורשה לי לשאול?" שאל פאדג'.

"נשמח להציג לך פרזנטציה קטנה" אמרה הרמיוני.

"אני חושב שיש לי כמה דקות פנויות" אמר והציץ בשעונו.

"תתחילו" הוסיף.

 

"אז אדוני, עם אתה לא יודע אני מוגלגית. למוגלגים יש המון המצאות שיוכלו לעזור בעולם הקוסמים. הארי, רון שנתחיל?" אמרה הרמיוני.

 

"בהחלט, תכיר זהו העיפרון! הוא גליל ארוך צהוב עם דבר ורוד-לבן בקצהו, זה מחק נגיע אליו בהמשך. יש לו בקצה דבר אפור, זה העופרת, דרכה כותבים, עם עיפרון לא צריך כל פעם לטבול אותו בדיו, רק לחדד. כדי לחדד משתמשים במחדד, גם לזה נגיע בהמשך. תנסה לכתוב איתו על דף!" הסביר הארי.

פאדג' לקח את העיפרון והתחיל לכתוב על הדף, כשסיים לכתוב היה מופתע, "וואו! זה מדהים הדבר הזה!" קרא פאדג'. "חכה עד שתראה את הדבר הבא!" קרא רון בקול.

 

הרמיוני הוציאה מתיקה חפץ שקוף-כחול בערך באורך של העיפרון אבל טיפה שונה. "תכיר אדוני, עט. זה חידוש של העיפרון, פה אתה לוחץ על הכפתור ואז יוצאת לך דיו, ואתה יכול להחליף את הצבעים שלה. נגיד, הנה שחור ועכשיו כחול ועכשיו אדום. מה אתה חושב?" אמרה הרמיוני, "זה-זה מדהים! זה יעזור לכלכלה של עולם הקוסמים! וכולם ייתלהבו מזה! ויהיה אפשר לעשות מותגים! איך לא עלינו על זה קודם?!" שאל בחולמניות. "שנעבור לדבר הבא?" שאל הארי ופאדג' הנהן כתשובה.

 

רון הוציא חפץ טיפה נמתח צבעוני בצורת לב. "אדוני, תכיר את ההמצאה הגדולה ביותר! פופיט (POP IT - תפוצץ את זה)! אתה רואה? אתה יכול לפוצץ את הבועות וכשאתה מסיים צד אחד אתה הופך אותו ויש לך את זה עוד פעם! אתה יכול לפוצץ את זה שעות! תנסה, זה מדהים!!!" אמר רון בהתלהבות שהשפיעה על פאדג'. הוא לקח את החפץ בחשדניות, לחץ על בועה/פופיט אחד ופוצץ, ועוד אחד ועוד אחד. לבסוף כשסיים לפוצץ את כל הצד עבר אל הצד השני. כל הזמן שפוצץ לא הוציא מילה. לבסוף אחרי שפוצץ 30 צדדים דיבר. "זה מושלם! זה נעים ורך וקפיצי והוא עושה רעשים מצחיקים! זה הצעצוע המושלם! כולם יירצו אותו ויריבו למי יש את הפופיט הכי נדיר! כמובן שהוא יהיה הפרצוף שלי בגודל אמיתי! איזה עוד המצאות יש למוגלגים האלה?" אמר פאדג' לבסוף.

 

הארי הוציא מכיסו מלבן מוזר עם דבר שחור עליו, או כמו שהמוגלגים קוראים לזה טלפון. "המצאה שתשנה את עולמנו, טלפון. זה הטלפון, אתה יכול להדליק אותו ולהוריד אפליקציות כמו ווטסאפ, שבעצם אתה מתכתב ב'ווטסאפ' עם החברים שלך, אתה יכול גם לדבר עם אנשים ואפילו לראות אותם! אתה יכול גם להוריד לטלפון קנדי קראש, ככה גם הינשופים לא ייצטרכו לעוף כל הזמן! נכון נהדר?" אמר הארי בהתלהבות. פאדג' לקח את הטלפון והתחיל להוריד אפליקציות כמו אינסטגרם, יוטיוב וגוגל מאפס (גוגל מפות). "זה נהדר! אבל השם לא משהו... אני יודע! נקרא לזה קסם-פון! נכון שם נהדר?" אמר פאדג'.

 

"כן, כן, הוא מדהים. אז, אפשר להפיץ את זה בלונדון?" שאלה הרמיוני לבסוף.

"אני מניח שכן, ברור שצריך כמה אישורים" אמר פאדג'.

"אז טכנית, אפשר?" שאלה.

"כן, כן, עוד משהו?" השיב פאדג'.

"לא, תודה שפינית לנו זמן אדוני" אמרה הרמיוני.

"נהדר, ביי ביי, אמר בזמן שמשחק בפופיט.

 

החבורה באה לצאת ממשרדו אבל אז אמר משהו.

"תגידו, יש אפליקציה של הפאפיט הזה בטולפון?" שאל פאדג' בזמן שמשבש חלק מהמילים.

"יש, לשלוח לך קישור?" שאלה הרמיוני.

"כן! רק מה זה קושור? את שולחת אותו בטולפון?" שאל פאדג' בטיפשות.

"קי-שור, קישור זה בעצם משגר אותך למשחק או לאפליקציה ששלחו לך את הקישור אליה." הסבירה הרמיוני.

"אה! אז כן תשלחי את הקישוא או את הקושור הזה, רגע, עם יש קישוא יש גם עגבניה או מלפפון?" שאל פאדג'.

 

הרמיוני, הארי ורון פנו לצאת ממשרדו מהר לפני שיישאל עוד שאלות מטופשות.

"אז, מי מספר לדאדלי שהרעיונות שלו עבדו?" שאל הארי מובס לבסוף.

"לא אני!" אמרו כולם יחד.

 

אם יהיו מספיק תגובות שיירצו המשך אני אפרסם פעם או פעמיים בשבוע עוד פרק. רוצים?

תגובות

קורע מצחוק · 27.09.2021 · פורסם על ידי :Mr. Glam
הפיקצר הזה קורע מצחוק, הייתי צריכה להסביר למשפחה שלי למה אני צוחקת כמו איזה משוגעת.
אני חושבת שהדבר שהכי הצחיק אותי היה שרון, הארי והרמיוני התנהגו כמו איזה אנשי מכירות מוגלגים.
גם הייתה טעות. כתבת 'אז אדוני, עם אתה לא יודע אני מוגלגית.' והרמיוני היא מכשפה.
אני מרגישה שהכי טוב להשאיר את זה כפיקצר, כיוון שאני לא יכולה לדמיין לאיזה כיוון ההמשך ילך...

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח · 02.01.2022 · פורסם על ידי :Maayan11909
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחה
קיצר מצחיק

אוהבתתת · 13.01.2022 · פורסם על ידי :צעד ועוד צעד
וואוו מגניב!
הז'אנר פה הוא בטוח הומור

אוי זה ממש טוב · 14.01.2022 · פורסם על ידי :תולעת - ספרים
אבל ממש. חחה.
קורע מצחוק וגאוני.
ממש נהנתי

מממממששששש טוב!!!!!! · 15.01.2022 · פורסם על ידי :אלפווין
רעיון ממש טוב!!
קורע מצחוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ממממממממששששששששששששששששששששששששששש אהבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בממולצים!!!!! · 16.01.2022 · פורסם על ידי :Dante Quintana
מזלטטטטטטטטטטטטט

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך · 16.01.2022 · פורסם על ידי :tovo
לדעתי זה יהיה מטורף לפאנפיק זה רעיון פשוט גאוניייי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007