האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

החבורה מתאחדת מחדש

פאנפיק מחנה החצויים. החבורה מתאחדת מחדש בשביל הרפתקה חדשה ומדהימהְ



כותב: Conan Gray
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 362
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: גיבורי האולימפוס! - זאנר: נו, מחנה החצויים - שיפ: האלה מהספר, נו (אבל אני עדיין משפפת ראליה (ריינה/תאליה)) - פורסם ב: 23.09.2021 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 12839
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פאנפיק מחנה החצויים הראשון שליייי 

 

פליז תאהבו


 

פרסי התעורר בבוקר שמשי ויפה בביתן נפטון. הוא התלבש בחולצת המחנה הכתומה ויצא אל עבר ביתן אתנה. הוא ראה ליד בית ארס חבורה של ילדים מצליפים בחרבות ולידם כמה בני אפולו יורים בקשתות. לצד האגם ישבו כמה בני אפרודיטה שהתבוננו בהשקפותם באגם ואת פייפר מלמדת כמה צעירים להשתמש בפגיונות וסכינים. על הקיר טיפסו כמה סאטירים מדלגים ולמרגלותיהם חבורת נימפות מצחקקות. ג'ייסון וליאו עברו על פניו בזמן רכיבה על מרכבת פגסוסים משוכללת ונתנו לו כיף, ופרסי רץ לעבר אנבת שראה שיושבת ליד המחשב של דיידלוס ותכננה כל מיני דברים. "אני רואה אותך, מוח אצה"  אנבת אפילו לא הסתובבה כאשר פרסי התגנב מאחוריה וניסה להבין אותה, משכה אותו לצידה ונתנה לו נשיקה קלה על הלחי. "וואו, יפה, מה את מתכננת?" אנבת הגדילה את השרטוט והראתה לו "אני עוזרת לג׳ייסון בתכנון המקדשים שרצה לבנות, זה מקדש הקטה החדש" פרסי החמיא לה על עבודתה והיא המשיכה לעצב. "פרסי! פרסי! אתה חייב לבוא!" פרסי קפץ ממקומו כאשר חניך קטן מביתו אפולו קרא לו. אנבת ופרסי מהר רצו אחרי החניך. בתוך הביתן של כירון ישבו כירון ועוד נערה בגילם ושיחקו פוקר. "ריינה?!" פרסי ואנבת הזדעקו "מה את עושה פה?". ריינה הייתה לבושה השריון הפריאטורית הזהוב שלה, שאליו הייתה מחוברת החרב הארוכה והיפה שלה. אורום וארגנטום נבחו על הנמר המפוחלץ בקיר וחיסלו ביחד איתו בשר. "פרסי, אנבת, אני זקוקה לעזרתכם". 

 

עד במהרה כל החבורה: פרסי, אנבת, פייפר, ג׳ייסון וליאו עמדו בפתח מחנה יופיטר הגדול והיפה. החבורה ראתה את הייזל ופרנק רצים אליהם בשריונות חמושים. "פייפר! ג׳ייסון! פרסי! אנבת! ליאו!" הייזל חיבקה את כולם "שמענו שאתם בדרך, אבל לא ציפיתי שזה יקח ככך קצת זמן!" הייזל שחררה מהחיבוק "היי אחי, מה קורה?" פרנק נתן כיף לליאו ואמר היי לכולם. "אני שמחה שכולכם פה. אז, קראתי לכם לפה בגלל משהו מאוד רציני שקרה. בואו תראו." ריינה הובילה את כל החבורה למקדש בלונה. לצד כניסת המקדש עמד פסל גדול של האלה בלונה, ריינה הלכה אל מאחורי הפסל, לקחה מוט ארוך, הרימה אותו מעלה ונגעה בעינה של בלונה. לפתע הסנטר של בלונה התרומם ויצא פתח, וידיה ורגליה נעמדו באותו קו ויצרו סולם."מוט מזהב נחש" אמרה ריינה וטיפסה על זרועותיה של האלה היפה, ולאחר כך השתחלה בתוך הפתח. למשך כמה שניות כל החבורה עמדה בעיניים פקוחות ופה פעור, למעט הייזל ופרנק. הם לקחו תנופה וקפצצו על הזרועות, משתחלים אחרי ריינה. "טוב, אני משער שצריך לעשות משהו, אז...." ג׳ייסון ריחף אל תוך הפתח, אך לפני שנכנס הסתכל על חבריו המשותקים "אני לא יודע מה אתכם, אבל אני סומך על ריינה, ואפילו יותר על הייזל ופרנק. אני לא חושב שהם יסכנו אותנו, ובעיקר בלי להגיד לנו. אני נכנס" ג׳ייסון השתחל בפתח, בעודו שומע את פייפר מטפסת בעקבותיו וליאו מקפצץ. "טוב, גם אני נכנסת" אנבת קפצה מהר על הזרועות, וכאשר ראתה שפרסי לא בא איתה אז קפצה מטה ומשכה את פרסי בידה כאשר ראתה שלא בא איתה וגררה אותו למעלה זרועותיה של האלה. "וואו, את חזקה!" אמר פרסי בעודו  דופק את הראש בזרועות האבן."יותר ממך כנראה" אנבת דחפה את פרסי לפתח ונכנסה בעצמה. הם זחלו במנהרה צרה וקצרה ונכנסו לחדר מרווח וגדול. בחדר הייתה בימה קטנה ועליה לוח תכנונים שעליו מצויר טירת חול גדולה וכל מיני כלי נשק מוזרים, כלי נשק מרהיבים תלויים על הקירות, כבשן קטן ותנור מתכות, בקיצור, חדר מלחמה קלאסי. "וואו" פרסי התחיל להתבונן בכלי הנשק על הקירות, וזיהה קלשון זהה לזה של אביו. בזווית העין הוא ראה את אנבת מתפעלת משרטוט הטירה בתמונה. "וזה, חברים. חדר המלחמה שלנו." הייזל הכריזה וגרמה לכולם לסובב את מבטם אליה ולהתיישב על הספסלים מול הבימה. "אתם בטח תוהים למה קראנו לכם לפה, וזה בגלל, שלפני יומיים, קיבלנו מכתב. המכתב היה כחול, ללא חותם, ועליו היה כתוב: לפרסי ג׳קסון. ו... ממש התאפקנו ממש לא לפתוח אותו אז, מהר!" הייזל שלפה מכתב כחול ללא חותם, והגישה אותו לפרסי. הוא פתח את המכתב, ובתוכו היה כתוב ....

 

 


 

 

.... המשך יבוא 

 

4 מנויים וממשיכה

 

 

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007