האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


עיתון אוכלי המוות!

פיטר פטיגרו משועמם אז הוא יוצר עיתון לאוכלי המוות!
כמובן בעזרתו של לי ג'ורדן...



כותב: Danny Cushmaro
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1222
5 כוכבים (4.5) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 25.09.2021 - עודכן: 15.10.2021 המלץ! המלץ! ID : 12846
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"זהו זה! מדור המוזיקה מוכן!" קרא פיטר פטיגרו בקול. "תראה לי" קרא וולדמורט בקול המלחשש שלו. "תראה, הוא יצא מדהים!! לי תגיש לו" אמר פיטר והחווה למשרתו, לי ג'ורדן לצאת מהחושך ולהביא לו את ה-magicTV (טלוויזיה בגודל של טאבלט עם שם אחר), ג'ורדן החזיק את המג'יק טי-וי והביא אותה ללורד וולדמורט בקידה. הלורד לקח את המג'יק והחזיק בחשדנות. "תראה" אמר פיטר ולחץ על כמה דברים, פתאום המסך התעורר לחיים והקריין מהפרק הקודם הופיע.

 

"שלום לכם אוכלי מוות ולורד וולדמורט האגדי! איזה יופי שאתם מסתכלים על מדור המוזיקה שלנו! בואו להכיר את המוזיקה הכי לוהטת היום!! ק-דימההה! בואו נתחיל !!

 

בואו ותכירו את הלהקה החדשה שלנו, די חדשים אבל בטוח שאתם שמעתם עליה! הכירו את...

.

.

.

.

.

מלאכי המוות של ג'פרסון!

 

הלהקה היא להקת רוק כבד, סולן הלהקה הוא *מורס אנדיקוס! היה הסגן של וולדמורט הגדול בכבודו ובעצמו, הרג 32 מוגלגים, 67 בוצדמים, 18 בוגדי דם ו-29 חצוי דם! מורס מתמחה במיוחד בזימון חרבות ונשקים ובהם הוא משתמש בקליפים ובהופעות שלו!

 

נגן הקסם תופים (פשוט תופים רגילים עם המילה קסם) הוא *נוטה סאקסום! היה מפקד הריגת המוגלגים במלחמה הראשונה, הרג 58 מוגלגים, 23 בוצדמים, 82 בוגדי דם ו-11 חצוי דם! נוטה ידוע באשליות שלו, הוא בלתי נראה ויש אשליה שלו ואז הוא מזנק מהצללים בזמן שהאשליה נעלמת וצורח קרושיו, הוא נהנה במיוחד לראות את העינויים והוא משתמש בטריקים אלו בקליפים ובהופעות!

 

יש את נגני הגיטרות שלו, כולו מכירים אותם! האחים קארו! הם היו מורים בכבודם ובעצמם בהוגוורטס (טפו, טפו, טפו,) ושם עינו תלמידים. לאחר הניצחון (טפו, טפו, טפו,) האחים אימצו לעצמם כמה לחשים חדשים כגון: לומיה, ספוטלה ומוטוס העוזרים בקליפים. הם הרגו יחד 118 מוגלגים, 402 בוצדמים, 673 בוגדי דם ו-542 חצוי דם! לחש אהוב על האחים הוא לחש דפיקינס המעלף את מי שהקללה פגעה בו, האחים נכס גדול ללהקה.

 

והחבר האחרון בלהקה הוא רם קול! הוא משמיע צלילי בכי של קניזלים, גניחות מוגלגים והצליל האהוב מכל: פגיעה של אבדה קדברה בקורבן!

 

ללהקה יש אלבומים רבים כגון:

להרוג, להרוג, להרוג את כולם! עם 8 שירים.

מוות, התעלפויות וריקוד ניצחון! עם 6 שירים.

לורד וולדמורט! אנחנו אוהבים אותך! עם 10 שירים.

DEAD MAN WHATS UP? עם 7 שירים.

קרושיו, אבדה קדברה ווולדמורט! עם 15 שירים.

 

ב-6 אחוז מהעיתונים עם המדור הזה יש כרטיס לזוג להופעה שלהם! האם אתם קיבלתם אותו גם? תבדקו!!

 

 

 

נעבור ללהקה הבאה שלנו! להקה עתיקה מאוד, בואו תכירו!!!

 

ללהקה קוראים...

.

.

.

.

בוצדמים, תמותו!!!

 

הסולן של הלהקה הוא גופה חמודה, תכירו את פרופסור בינס! הזמן בהוגוורטס הקשה אותו והוא מתאר את הסבל שלו בשירים!!

 

נגנית הקסם-תופים היא לא אחרת מאשר מירטל! אבל לא הרוח הרכרוכית אלא הגופה! העצמות המקרקשות מוסיפות למוזיקה ונגינת התופים שלה מדהימה! תשמעו!

 

קישור: #buchdamimtamutu! (הקישור לא עובד, מירטל הורידה אותו מהאינטרנט ;))

 

נגן הפסנתרDEAD הוא לא אחר מאשר גרידי! הוא ושרביט מנגנים נהדר, השרביט בסולמות הנמוכים וגרידי בגבוהים! יחד הם צמד חמד מדהים! בואו להופעות לראות בלייב!

אם אתם עצלנים או פוטר תסתכלו על הקישור!

 

קישור: neginameshutefetalPianoDeadshelsharvitihamelehvegridi (נגינה נהדרת! שרביטי המלך נהדר וגם גרידי אחלה!!)

 

ואי אפשר לשכוח את גי-טרו-ת המדהים! מנגן על האוויר! הנגינה שלו הופכת את כל השירים להרמוניה נהדרת!! בואו לצפות בהופעותיו!!!

 

 

ללהקה יש 6 אלבומים, הנה הם:

BADצדמים עם 5 שירים.

הבלדה על שתק עם 6 שירים.

שש! וולדמורט מדבר! עם 81 קטעים של שרביטי המלך.

תמותו, תמותו עכשיו! עם 4 שירים.

העולם אבוד ופוטר מת עם 9 שירים (אלבום מועדף!).

בוגדי דם, עופו מפה! עם 11 שירים.

 

יש סיכוי של  אחוז שתמצאו כרטיסים ל-4 אנשים בעיתון! לכו לבדוק!!

 

 

ועכשיו להמלצה המיוחדת, וולדמורט שלנו סיפר לנו על הלהקה האהובה עליו!

 

תכירו את...

.

.

.

.

.

bring me the horizon (להקה אמיתית!)

 

(רק השמות, התפקידים, השמות של השירים והאלבומים אמיתיים. כל השאר מומצא ע"י).

 

בלהקה יש את הסולן שלנו אוליבר סייקס, שר בכל השירים והרג יותר מ-800 מוגלגים! תנו כפיים על ההריגה ה-800!!!

 

המתופף הוא מאט ניקלס, מתופף ראשי שהרג 600 מוגלגים, 1087 בוצדמים, 341 בוגדי דם ו-1038 חצוי דם!

 

מי מנגן על הבס? תכירו את מאט קין! רוצח מדופלם שלמרות כל ההריגות השפם שלו עדיין מטופח ומסודר.

 

הגיטריסט שלנו מי אם לא לי מאליה! בן אדם מדהים! הקעקועים שעל גופו גורמים לו להיות חסין לכל סוגי הלחשים. בחור כלבבי, הורג בעזרת נגינה, אהה! בחור נהדר!!

 

ומי עם לא ג'ורדן פיש שמנגן כמובן על הסינטיסייזר (כן, זה אמיתי) בזמן הנגינה הוא ביד אחת מנגן ובשנייה הורג בוצדמים, מוזיקה כלבבי!

 

 

 

הגיע הזמן לאלבומים!

הנה כמה מהם:

 

thats the spirit עם 11 שירים.

BMTHS3 עם 11 שירים.

BMTHS8 עם 14 שירים.

 

ובגלל שזו המלצה נוסיף גם שירים אהובים!

 

(השירים מבוססים על שירים שלהם שאהבתי, ממליצה לשמוע אבל לא חובה).

 

רשימת שירים:

1. 1X1 לאוהבי רוק!

2. TRUE FRIENDS רוק משולב עם פופ.

3. FOLLOW YOU רוק משולב עם פופ, מומלץ.

4. OH NO רוק עם ממש קצת פופ.

5. DROWN רוק, אני אישית אהבתי.

6. HAPPY SONG אלתתנו לשם להטעות אתכם! הוא לא רק שמח אלא גם טוב!

 מקווה שנהניתם מהמדור!" קרא הקריין. "אז, מה אתה חושב?" שאל פטיגרו. "תפרסמו" ענה וולדמורט בשקט בקולו הלחששני. *מורס - מוות בלטינית** נוטה - התעלפות בלטינית
(הקישורים מזויפים, המצאה שלי, אל תנסו לשים באינטרנט. גם יש שם סוד מוסתר, נראה אם תצליחו לגלות אותו ;))

בום! עוד פרק גמור!! אפשר ת"ב? פליזזזזזזזז! סליחה שבסוף זה נטוי זו בעיה טכנית...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

. · 11.10.2021 · פורסם על ידי :אליס7777
אוי, זה אדיר. אין לי זמן לכתוב ת"ב מושקעת אז אני אאריך מאוחר יותר

מהמם · 11.10.2021 · פורסם על ידי :Do what you gotta do
מושלם, אולי תעשי מדור הנחות בכל מיני חנויות ומדור שמחה (כמו מדור אבל אבל אוכלי המוות שמחים מזה שהם הרגו אנשים...)

רעיון טוב! · 11.10.2021 · פורסם על ידי :Danny Cushmaro (כותב הפאנפיק)
מי שראה/תה קופה ראשית זוכרת את הפרק שבו אמנון קונה עיתון רק למודעות אבל...

אין לי כוח להמציא כותרת. תתמודדו עם זה. · 11.10.2021 · פורסם על ידי :Mr. Glam
אז לזה התכוונת שאמרת שאכיר את הלהקה 'מלאכי המוות של ג'פרסון' בקרוב, חחח.
הפירושים למילים הם ממש אחרי '...בקולו הלחששני.'. לדעתי, זה יהיה טוב יותר אם את תורדי אותם שורה.
כתבת גם 'בגודל של טאבלט אם שם אחר'. צריך לכתוב 'עם' במקום 'אם'. חוץ מזה, זה פרק מעולה.
אהבתי ששילבת דברים אמיתיים יחד עם בדיוניים, יצא לך ממש טוב! [אבל כבר אמרתי את זה, לא?]

תמשיכי בקרוב!

. · 11.10.2021 · פורסם על ידי :Ur mom
איזה מדהים וחמוד! המשך!

מהמם · 11.10.2021 · פורסם על ידי :Michelle T
תמשיכיייי את כותבת ממש טובבב

:) · 11.10.2021 · פורסם על ידי :נמלה
ממש מגניב!

. · 11.10.2021 · פורסם על ידי :Danny Cushmaro (כותב הפאנפיק)
תודה, אני עובדת על פרק חדש :)

מלהיב!!!!!!!!!!! · 02.03.2022 · פורסם על ידי :AmNet
בבקשה תמשיחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007