האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מעבר לפרגוד

הארי מטייל במחלקת המסתורין, הוא מבקר את סיריוס רבות. את סיריוס מאחורי הפרגוד, אבל אז...



כותב: רעות כהן
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5111
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה? אני לא יודעת באמת - שיפ: הארי ג'יני, רון הרמיוני נראליי - פורסם ב: 03.10.2021 - עודכן: 03.05.2023 המלץ! המלץ! ID : 12866
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

פרק 2- סיריוס?

 

''מה זה איפה אני?'' הארי שאל את עצמו, הוא הסתכל סביבו, הוא נמצא בחדר בינוני שחור ריק וחלק.

''מי כאן?'' הוא צעק, פתאום הוא שמע דפיקות על הקיר הקדמי. ''יש כאן מישהו?'' הוא שאל בהיסוס, ואז שמע צעקה עמומה, ''הארי? זה אתה?'' הארי לא היה יכול לתהות בקול, קולו של סנדקו, אבל זה לא ייתכן! הוא מת! אבל הלב שלו לא וויתר והוא צעק: ''סיריוס?'' הצעקה העמומה נשמעה שוב, ''כן אני כאן! אני אסביר לך הכל כשתראה אותי, תנסה לדפוק על הקיר 3 דפיקות רצופות, 2 דפיקות רצופות, 4 דפיקות רצופות, ושוב 2'' 

1 2 3. 1 2. 1 2 3 4. 1 2. הוא דפק, ולפתע נראתה דלת, הארי פתח אותה ונכנס לחדר גדול ויפה, סיריוס עמד בו עם עוד כמה אנשים.

הארי וסיריוס התחבקו חזק, ''מה קרה?'' הארי סיכם את כל שאלותיו, ''אז ככה...''

סיריוס החל לספר:

בקביק נפצע, אז הייתי איתו כמה שעות, בזמן הזה אתה חיפשת אותי, אני מצטער! למה לא השתמשת במראות שלי?

''האמת היא, שלא ידעתי מה זה ולא רציתי לסכן אותך, חשבתי שזה יגרום לך לבוא אליי. אל תצטער, זו אשמתי.'' הארי אמר.

לא משנה, זה ליותר מאוחר... בקיצור קריצ'ר שיקר לך, כשהבנתי שאתה בצרות לא היססתי, הבטחתי לאביך שאני אגן עליך! אני הסנדק שלך! הוא סמך עלי.

אתה יודע מה קרה בקרב, אבל הקללה של בלטריקס פיספסה אותי, לכן צחקתי, צחקתי עליה. אבל ההדף של הקללה שפגע מאחוריי העיף אותי לכאן, מצאתי את עצמי בחדר שחור, ניסיתי הכל ולא הצלחתי לצאת, השרביט שלי עדיין אצלי.

ולבסוף התחלתי לדפוק על הקירות עד שהופיעה דלת ומצאתי את עצמו כאן, אני חושב שזה כמו חדר הנחיצות, כל דבר שאנחנו רוצים נמצא כאן מיד, אבל חדר הנחיצות משנה יותר מיוחד ויותר מתאים את עצמו אליך.

''ואוו! אבל נצטרך למצוא דרך לצאת מכאן..'' הארי אמר, ''ותכיר את חבריי- שון, ג'רי, לואיס ודניס'' סיריוס הצביע על כל אחד. ''אנחנו שושואיטיסים שלא הקשיבו לכללים ונפלו לכאן'' שון אמר.

''אתכם שמעתי?'' הארי שאל, ''אכן'' לואיס אמר, ''אנחנו כעת בתוך הפרגוד, אם מישהו יעמוד מספיק קרוב הוא ישמע אותנו מדברים''

''וכמה זמן אתם כאן?'' 

דניס ראשון- מלפני 47 שנה, אחר כך ג'רי- 42 שנה, אחריו שון ולואיס- 20 שנה, ואחריהם סיריוס- 15 שנה. 

''אתם לא נראים כל כך מבוגרים'' הארי אמר, ''זה אחד מקסמיו של החדר, השנים כאן לא גוזלות מחיינו ולא משנות אותנו'' ג'רי הסביר.

''טוב אז בואו נחפש דרך לצאת'' הארי אמר באופטימיות, כל המבטים הופנו לרצפה בעצב, ''אי אפשר לצאת הארי!'' סיריוס אמר. ''סיריוס! סיריוס?''

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מה נסגר? · 07.10.2021 · פורסם על ידי :ריי סקייווקר
אני ממש רוצה לדעת מה ההמשךךךךך
וואי בבקשה תמשיך/י!!!

מתי בכונה · 07.10.2021 · פורסם על ידי :רעות כהן (כותב הפאנפיק)
בימים הקרובים אני יעלה עוד פרק

אולללה רעווות!!! · 10.10.2021 · פורסם על ידי :Bellatrix Lestrang
וואללה מגנייבב:))
עוברת לפרק הבאא

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007