האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

פנדורה ולוציוס

פנדורה לאבגוד, ואחיה, לוציוס מאלפוי.



כותב: Conan Gray
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 282
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הפ - זאנר: קליל וכיף - שיפ: ..... - פורסם ב: 06.01.2022 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 13018
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"פנדורה, תעזבי ללוציוס את הגרביים." נזפה האם המותשת בביתה בת החמש. אחיה הגדול, בן השבע, נופף בגרב מסריחה עומד על כיסא, ופנדטרה קפצה וניסתה לתפוס את הגרב.

"גרב, נרגולים, שלי!" צעקה פנדורה. לוציוס גלגל עיניים וזרק את הגרב אל חור הארובה. היא עלתה באש ופנדורה פתחה בצרחות ובבכי.

"הנרגול שלי!!!!!" היא צרחה. ובכתה. "הוא היה מיוחד!!!!!!" לוציוס ניסתה לברוח לחדר, אבל אימו שלפה אליו לחש משתק, והרימה אותו מחולצתו.

"מה. אתה.-" לוציוס אטם את אוזניו בשביל לא לשמוע את המשך המשפט. "עשית?!?" אמה שלו שאגה בכעס. פנדורה תמיד הייתה חביבת ליבה של האם, לפחות הרבה יותר מלוציוס.

"זה היה נרגול חמוד, היינו חברים, ולוציוס הרג אותו!" התייפחה פנדורה הקטנה, והאם חזרה לשבת על הכיסא.

"או, אני מבינה. היה לפנדורה צעצוע, אתה החלטת שאתה הרבה יותר טוב ממנה אז הרסת לה את הצעצוע." היא אמרה בנזיפה וליטפה את ראשה של פנדורה. "אתה לא, איפלו מתקרב, לכל צעצוע בבית למשך שבועיים." האם זרקה את לוציוס על הרצפה שהגיב ביבבת בכי גדולה, ועזבה את החדר.


 

כן, קראתי תאוריה שלוציוס ופנדורה, אמא של לונה, הם אחים. זה גאוני והדקאנוני מטורף! אני אמשיך אם תרצו

תגובות

אתה יודע שזה תיאוריה ממש ישנה, נכון? · 08.01.2022 · פורסם על ידי :Mr. Glam
אתה יודע שהתיאוריה הזאת ממש ישנה וממש חרושה (לפחות בAO3), נכון? (לא שאני אומרת את זה בכוונה להעליב, כמובן. קראתי הרבה פאנפיקים שהם טובים שהשתמשו בתיאוריה הזאת)
ולפרק עצמו-
יצא לך ממש קצר ולא היה הרבה פירוט על איך הם הגיעו לסיטואציה הזו מלכתחילה, אבל זה עדיין טוב.
אני חושבת שסיפור רב פרקים הפועל סביב התיאוריה הזו - ואחד שיפרט על כל העניין של פנדורה שמתמיינת לרייבנקלו ולא לסלית'רין ותגובות הוריה, ההתאהבות בקסנופיליוס שהוא לא ממשפחה כל כך חשובה- דבר שיגרום ל'אחיה הגדול' לכעוס, ה'הליכה לדרכיהם הנפרדות' בצדדים של המלחמה ואיזה ריב גדול שבו הם מנתקים קשרים (ואפשר גם בתור החלק האחרון של האפילוג דיאלוג קצר או מחשבות פנימיות של דראקו ו / או לונה על כל העניין הזה (או שכל הסיפור הוא בעצם יהיה רק תיבה של מכתבים, זכרונות ותמונות שאחד מהם מצא וחלק עם השני) כסוף) ולא סתם ידלג על הכל - יהיה משהו ממש מעניין לקרוא! (למרות שזה בטח לא ילך כפי שרשמתי למעלה)
האם את תלכי לפי התיאוריה האחרת שאומרת שפנדורה הייתה שושואיסטית(?) וכשהיא התפוצצה זה היה באמצע ניסוי? אתה לא חייב לענות, כמובן, אבל אני חושבת ששילוב 2 התיאוריות האלה יחד יהיה מדהים!
בין אם הגעת לסוף החפירה הארוכה שלי או פשוט דילגת לסוף, תדע שהפאנפיק הזה (בהנחה שזה פאנפיק ולא פיקצר) טוב ושאני מצפה לקרוא המשך (סוג של רמיזה).

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007