האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

בני מרלין

מי אמר שלקוסמים אין בני עקיבא?



כותב: Dolphin
הגולש כתב 112 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 307
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: עלילת דם - שיפ: פנלופרסי - פורסם ב: 30.03.2022 המלץ! המלץ! ID : 13177
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג, וכמובן גם לממציא של הבני עקיבא - יוני בני עקיבא.

 


 

פרסי וויזלי היה ככל הנראה האדם היחיד שספג הנאה מישיבות הצוות של בני מרלין.
ואלוהים, הוא לא נתן לעובדה הזאת להוריד לו את המורל.
"ערב טוב, חבריי המד"שים!" קרא פרסי בגיל ממקומו בראש השולחן של חדר המדריכים הרשמי. המקום אומנם שוריין להם באופן זמני עד שיימצא סידור טוב יותר מכיתת תולדות הקסם הנטושה – אחרי הכול, דמבלדור פתח רק שבוע שעבר את תוכנית הפיילוט של בני מרלין, שטרם הספיקה לצבור את המוניטין הדרוש לה לגיוס משאבים.
הוא נידב את פרסי – כן, פרסי וויזלי בעצמו – לקחת פיקוד על צוות המדריכים של התנועה כמדריך ראשי, כך שאם לא לוקחים בחשבון את תפקיד הקומונרים שהתגייסו אליהם ראשי הבתים, ופרופסור דמבלדור ששימש כמזכיר כללי – פרסי נמצא בראש.
הערב הזה הייתה אמורה להתקיים רק הפגישה השלישית שלהם כצוות, בו הם התכוונו לדון בהתרשמות הכללית ובעתיד של התנועה.
"הפגישה שלנו היום תהיה שונה משאר הפגישות שקיימנו, וחשובה יותר בתכליתה," אמר פרסי בכובד ראש.
פנלופה קלירווטר הביטה בו בגבה מורמת.
"זה לא מה שאמרת גם על הפגישה הראשונה והשנייה?" היא אמרה בצחקוק. "זה אפילו לא משפט שהגיוני להגיד בישב"צ הראשון שלנו."
הבחורה הזאת טובה אפילו בלרדת עליך, חשב פרסי בחרדה.
הוא נופף בידו לאות ביטול.
"מיותר לציין כי כל ישיבת שאנחנו מקיימים אמורה להתעלות על קודמתה בחשיבות. אחרת מה הטעם של הועידות הללו?"
פנלופה לא התווכחה, אבל כן גילגלה אליו עיניים.
"בכל מקרה," המשיך פרסי, חיוכו שב אליו. "נראה שהפעילויות האחרונות שלנו בתנועה החדשה מתקבלות עד כה באור חיובי."
"באור חיובי?" גיחכה ג'מה פארלי.
פרסי אף פעם לא אהב את ג'מה הזאתי. מלבד מהשיוך שלה לבית סלית'רין הידוע לשמצה, היא גם תמיד ניסתה להוציא אותו אידיוט. אבל לא כמו פנלופה – לפנלופה היה דרך לעקוץ אותו באופן שלא הרשה לו לכעוס עליה באמת.
"הפעולות האחרונות שאירגנו מנו פחות תלמידים מכמות הצופים שהייתה לתחרות של נבחרת הג'וגו'אים הבית ספרית."
מדריך שבט הפלפאף, גבריאל טרומן, הרים את ראשו ומיצמץ כמה פעמים בפראות.
"מה? ג'וג'ואים?" הוא קירקר. "כן. נשמע אחלה רעיון," אמר, וראשו מיד צנח לתנומה מחודשת.
ג'מה לא נראתה מרוצה.
"הרעיונות שלך פשוט לא עובדים," אמרה. "ובתור מפיק הרעיונות היחיד פה, זה לא סימן טוב."
"מה זאת אומרת?" התגונן פרסי. "התלמידים עפו על 'המטאטאים באים'. מה הבעיה בזה?"
"כן התלמידים על המטאטאים בהחלט עפו," גיחכה פנלופה. "אבל זה לא היה כל כך הוגן. אם אתה נותן לרודפים להשתמש במטאטאים, איך בדיוק החצי השני יצליח לברוח?"
"שלא לדבר על זה שהיינו צריכים לפנות כמה תלמידים למרפאה אחרי התנגשות לא נעימה עם אחד התופסים," המשיכה ג'מה למורת רוחו, ששיתפה פעולה עם ידידתו.
פרסי נשף ברוגז.
שתיים על אחד זה לא כוחות.
הוא יצטרך לגייס עוד אנשים לטובתו.
"היי טרומן," פרסי מירפק את המדריך הישנוני. "ספר להם כמה השבט שלך עשה חיים בערב שיקויים ההוא שעזרתי לך לארגן."
טרומן הציץ שוב, נרגן מהעובדה שהוא צריך עדיין לקחת חלק בועידה המייגעת.
"אה כן, היה פיצוץ," הוא אמר, וחייך בעודו נזכר. "אחד מהתלמידים שם ניסה את השיקוי של אבוט. גברת פומפרי עדיין לא הצליחה להקטין את הראש שלו לגודלו המקורי."
ג'מה ופנלופה החליפו מבטים משועשעים.
"אז אני מניחה שאפשר לסכם את תקופת הפיילוט ככישלון מוחלט," אמרה ג'מה.
"חכו, אל תאמרו נואש!" קרא פרסי נואשות. הוא עטה את ההבעה הכי רצינית שהצליח לגייס ושילב את ידיו. "פרופסור דמבלדור הפקיד בידינו את המשימה החשובה הזאת, על מנת לאחד בין השבטים המפולגים של הוגוורטס. הוא סמך עלינו שנפעיל את תלמידי בית הספר כפיצוי לביטול טורניר הקוסמים (שבנינו, טוב שביטלו. משהו בקונספט הזה הריח לי מסוכן). אז עם כל זה על הכתפיים שלנו, איך נוכל לאכזב ככה את המנהל?"
פנלופה מחתה דמעה דמיונית מלחייה והחמיצה פנים.
"מרגש," אמרה בביטול. "אבל אתה באמת חושב שזה אירוע כל כך מיוחד? זה מרגיש לי כמעט כאילו כל שבוע המנהל המשוגע הזה מגיע עם ג'וק חדש ומחליט לעשות הפיכה כזו או אחרת בבית ספר."
"זוכר את היום שהכריז שהתלמידים והמורים מתחלפים?" העירה ג'מה, מונה באצבעותיה. "או כשהוא עיצב מדי בית ספר חדשים וצבעוניים למדי?"
"או כשהוא החליף את בינס בפרופסור לוקהרט?" הוסיף טרומן, שחרף עייפותו שמח גם הוא להעמיד את פרסי על טעותו. "או כשהוא אירגן ערב באולינג לצוות המורים?"
"או כשהוא אמר לארבעתינו לפני שנה לפתוח שבועון מטעם בית הספר?" הזכירה פנלופה, והבעה מוטרדת עלתה על פניו של פרסי. "אתה זוכר כמה מצוין זה הלך לנו."
פרסי עבר ממבטיהם של חבריו כאובד עצות. שלושה על אחד זה בטוח לא כוחות.
"א-אז מה אתם מציעים שנעשה? אנחנו לא יכולים פשוט להמרות את פיו של מנהל בית הספר!"
להפתעתו, נראה שהם ציפו בדיוק לשאלה הזאת.
פנלופה חשפה סכין משוננת שהחביאה מתחת לשולחן; גבריאל טרומן ליטף בעניין רב אלה קוצנית; ג'מה דרכה את האקדח בשתי ידיה.
"נדאג למותו הטראגי ובטרם עת של מנהל בית הספר," אמרה פנלופה והניצוץ בעיניה הבזיק ברשעות טהורה.

 


 

*credits roll*

תגובות

חחחח ואווו... · 30.06.2022 · פורסם על ידי :עכשיו מעונן
יש לך כתיבה מדהימה!
רעיון מהמם ברמות!
הישב''צ קרע אוותי :)

וואו ודמבלדור שפך אותי ברמותתת

הו וואו · 09.09.2022 · פורסם על ידי :Sam I am
לא צפוי בכלל
אבל אהבתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007