האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

יום הביסקוויט

פאנפיק שנכתב לכבוד יום הביסקוויט הבינלאומי המתקיים ב-29 במאי!



כותב: Dolphin
הגולש כתב 113 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 414
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מושי כזה. מהסוג שמתפרק כשטובלים יותר מדי בתה. - שיפ: ספוילר - פורסם ב: 29.05.2022 המלץ! המלץ! ID : 13313
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג, שבזכות שבעת הספרים שלה יש לי משהו כלשהו לרכז בו את המוזרות שלי.




אין משהו שעורר ביצור הכי מפלצתי בהוגוורטס רגשות יותר אנושיים מאשר שעת התה.
ליבה של דולורס היה מאיץ את פעימותיו כבר בחצי שעה שקרבה לאותה שעת אחר הצהריים בה הייתה לוגמת בחשיבות עצמית מחליטת הצמחים המתקתקה שלה, ושוהה מדי פעם כדי להרים עוגיית ביסקוויט פריכה ולטבול אותו בתנועה סיבובית. היא הייתה בוחנת אז את הקורבן החדש, שמחציתו התחתונה הייתה לחה ונימוכה, ומחציתו העליונה יבשה בכדי לא להחריב חלילה את הלק הורדרד עליו עמלה שעות קודם.
היא הייתה סוקרת אותו באותה מידה שהייתה מקפיאה תלמיד חסר אונים בעיניה הנוצצות ובחיוכה המזויף, ואז היא הייתה מפעיליה את הצירים החלודים וחושפת מלתעות שהיו מביישות את הכריש ממלתעות, וסוגרת על הביסקוויט חסר הישע.
דולורס לא החשיבה את עצמה כמירשעת. היא ידעה שהיא עשויה להיראות מירשעת בעיני אחרים, אך בליבה האמינה שכל מי שהיה מוכן לבלות איתה מספיק זמן כדי לגלות את היצור הפגוע שמסתתר מתחת לכל שכבות המתיקות הרעילה, היה מסתכל עליה באור שונה - לו רק היה מישהו שמסוגל לשאת אישיות כמותה למספיק זמן.
והו, כמה רעל המתיקות שלה ניסתה להסתיר. כמות האיבה, השנאה והרוע העמוק שהיו טמונים בנפשה של המורה החולנית היו מספיקים כדי לכלות אותה - לכן היא נאלצה למהול את כל ההרס שפיעפע בתוכה מאז שנות נעוריה בכמות מחליאה של מתיקות. זאת הייתה הדרך היחידה שלה לשרוד. אמצעי ההגנה היחיד. זה לא הפך אותה לבן אדם טוב. אבל זה כן הציל אותה.
כן, חשבה דולורס, בעודה טובלת ביסקוויט נוסף שניסה להיחלץ מלפיתת ציפורניה האכזריות - היא בהחלט הכניסה קצת מתיקות לכל דבר בחיים שלה. היא תמיד התלבשה בבגדים שהיו גורמות לסבתות המתוקות ביותר להקיא קצת בפה; היא תלתה את תמונות החתלתולים הכי מתוקים שמצאה בshutterstock; והיא תמיד דיברה באותו טון צחקקני ומסוכר, טון שהיה מבשר לתלמידים שגורלם כבר נחרץ.
אבל האם זה באמת יעזור? האם מתישהו כל השכבות שבאמצעותן הייתה מסתירה את הכאב יתנפצו? היא מעולם לא יכלה לדעת בוודאות. אולי אפילו במותה היא תקבור את הסוד איתה. ואולי היא לא תוכל לשאת זאת יותר.
את הביסקוויט השלישי שדולורס הרימה בידיים רועדות היא החזיקה לכמה רגעים באוויר. נתנה לכל פירור למצות עד הסוף את אצבעותיה השמנמנות. ולרגע קט - החיוך התמידי שלה התעוות מעט, ושפתה רטטה.
היא נתנה לעצמה שעה אחת בשבוע לשבור את ההצגה. שעה אחת להוציא את כל מה שהיא צריכה. אולי, כך האמינה בליבה, אולי זה מה שיעזור לה. היא ידעה שהפיתרון הזה הוא זמני בלבד. ועדיין…
הביסקוויט השיב לה מבט לא מתרשם.
"האשליה שאת בונה לעצמך כבר לא מצליחה לעבוד עלייך," נדמה היה לה שהביסקוויט אמר.
אמברידג' שאפה שאיפה חדה.
"אתה לא יודע ע-על מה אתה מדבר," אמרה. האם נדמה לה שקולה רעד? זה ודאי רק הגרון שלה. לשמור על קול מתקתק זו לא משימה קלה לזמן רב.
אבל היא ידעה בדיוק כמו שהביסקוויט ידע שההצגה הזאת לא משכנעת אף אחד - במיוחד לא את עצמה.
ובכל זאת… רק עוד קצת… לשמור על קור הרוח.
"אתה לא יודע על מה אתה מדבר," היא חזרה. הקול שלה הפעם היה יציב, אך נטול מתיקות מזויפת. קול מחוספס ונמוך. קול שגרם לבנים בגילה להתרחק ממנה בחדר המועדון. קול שגרם לקורנליוס להתרחק ממנה.
ואז זה קרה שוב, באותה פשטות כמו בכל שבוע; הביסקוויט נשמט מידה, ובעוד הוא מתפורר ושוקע אל קרקעית הספל הפרחוני, דולורס התפוררה איתו ושקעה שוב בזכרונות כאובים.

הם תמיד נטשו אותה כשהם גילו מי היא באמת. למרות כל מה שלימדו אותה, בסוף המראה החיצוני גבר על האופי. השעות שהקדישה באיפור ובסירוק, השעות מול המראה כשהתאמנה על קול דקיק ועדין, כזה שהצטיינו בו שאר הבנות בשכבה - ואילו אמברידג', עם תווי פניה הגסים וקולה הצורמני - הרחיקה את כל הבנים בשכבה. ואז כשהייתה דולורס עומלת שעות רבות ומצליחה לשכנע את אחד הבנים שהיא לא מי שהיא באמת, כאשר היה טבעה האמיתי מתגלה, הכול היה מתפרק שוב; כמו שברי אגרטל; כמו שאריות ביסקוויט בתחתית של ספל.
ואפילו כשניסתה להדחיק את עברה ולהתחיל הכול מחדש… כשהאמינה באמת ובתמים שאולי תמצא עוד דגים בים, והתקווה הזאת גרמה לה להיות פגיעה שוב… לפחות קורנליוס היה אצילי מספיק כדי לא לתת לה הזדמנות תחילה רק כדי לשבור לה את הלב.

דולורס מיצמצה מספר פעמים ובהתה בספל התה מבעד למסך דמעות. האיפור הכבד נמרח על לחייה והותיר סימנים על כף ידה. היא תמיד נהגה להכניס קצת מתיקות לכל דבר בחייה. לכן חשבה לתומה כי אם תהפוך את כל הבנים ששברו את ליבה, לביסקוויטים, אולי הנקמה המתוקה תרפא את הפצעים שלה.
והנה למרות הכול, חשבה לה דולורס בין יפחות הבכי, הכאב עוד נשאר - והארון שלה עוד מלא בביסקוויטים.


"אממ, פרופסור? אמרת לי לבוא בשעה הזאת, נכון?" הארי פוטר הציץ בכניסה למשרד.

"מה?!" צווחה אמברידג' בפאניקה וידה נשלחה אוטומטית אל השרביט. "אבדה קדברה!"




הפאנפיק דורג PG מטעמי ביסקוויט שטובלים יותר מדי ונהיה מושי ומגעיל כזה איכסה.

תגובות

הכנס כותרת כאן... · 30.05.2022 · פורסם על ידי :Lady Stardust
אני קראתי רק 10% מהפאנפיק ואז קראתי את הסיבה לדירוג PG. זה כשלעצמו מספיק כדי שאדרג 5 כוכבים.

. · 30.05.2022 · פורסם על ידי :מישהי שאוהבת הארי פוטר
וואו זה חזק!
אהבתי

חח · 10.06.2022 · פורסם על ידי :Sam I am
אדיר
מי ידע שהיא אוהבת ביסקוויט
מסכימה לחלוטין עם הדירוג
בעצם על זה צריך לדרג PG13 לפחות

צודקת לגמרי · 10.06.2022 · פורסם על ידי :Dolphin (כותב הפאנפיק)
תוקן.

וואו, אדיר · 10.07.2022 · פורסם על ידי :עכשיו מעונן
רעיון מגניב בטירוף.
דירגתי.

! · 10.07.2022 · פורסם על ידי :הדוויג שלי
משעשע😂

כותרת · 10.07.2022 · פורסם על ידי :ביאנקה די אנגלו
ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג, שבזכות שבעת הספרים שלה יש לי משהו כלשהו לרכז בו את המוזרות שלי.
אהבתי עכשיו אני אלך באמת לקרוא את הכל

כפיים · 12.07.2022 · פורסם על ידי :דיכאון זה מה שמראה לך את ההיגיון
יש לך לרכז פה איפשהוא את המוזרות שלך?
יפה איך שאתה מציג אותה
והנה למרות הכול, חשבה לה דולורס בין יפחות הבכי, הכאב עוד נשאר - והארון שלה עוד מלא בביסקוויטים. אוןי ואבוי ביסקוויטיםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך לכתוב מעולה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007