האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מועצת הוידויים

כשילדים באים להתוודות מול אלוהים, אפשר לצפות להרבה דברים. לזה שתגיע יונה שרוקדת מקרנה עם שפם וסומבררו? לא כל כך.



כותב: Danny Cushmaro
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 201
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: לוציפר + עוד משהו - זאנר: קומדיה - שיפ: רמיזות לקלואי ולוציפר - פורסם ב: 23.06.2022 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 13415
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפאנפיק מכיל ספוילרים לסדרה לוציפר ומבוסס על הסדרה + מופע הסיום שלי סווו

תהנו!



פוף ורוד עם נצנצים, סטיקרים של חדי קרן, ריח של פאי לימון ומרשמלו הופיע ומיד אחריו גבר שנראה בשנות השלושים-ארבעים בחייו, עם שיער שחור מתולתל, אוזניים מחודדות קצת, עיניים חומות וחליפה ממשי איטלקי. מיד אחרי הפוף הזה הופיע עוד פוף רק שלו היה ריח של פאי דובדבנים ומרשמלו וניל. עם פוף הפאי דובדבנים הופיע גבר גבוה קירח עם עור כהה, טישרט וג'ינס וזיפים כהים.

"אבא, למה לעזאזל הבאת אותי לכאן? יש לי פאות לשים." אמר האיש עם החליפה במבטא בריטי.

איש נוסף שמסתבר שהיה שם כל הזמן או שרק הופיע, מי יודע, יצא מהאור. רגע, אור? האיש החדש היה עם עור כהה וקירח כמו הבחור עם הטישרט, רק שהבחור החדש (נקרא לו איקס) היה עם כותונת לבנה של פעם וחבש משהו שנראה דומה במידה מוזרה למצנפת.

"לוציפר" - אמר איקס אל הגבר עם המבטא הבריטי בשם לוציפר - "ואמנדיאל" - הוא פנה אל הגבר הקירח האחר השם אמנדיאל מסתבר. "הבאתי אתכם לכאן כי היום באים להתוודות מסיימי כיתה ו' כי לא היה להפקה מספיק כסף להביא מסיימי תיכון." הודיע איקס.

"אז למה אני צריך להיות כאן? ומה אתה עושה כאן? אתה כבר לא אלוהים." אמר לוציפר.

"כי זה מה שההפקה החליטה כמובן, אם לא היית כאן הפאנפיק היה הרבה יותר משעמם וחצי מהשיחה הייתה הולכת. ואני כאן כי זה מה שהחליטו כי צריך שלושה אנשים." אמר אלוהיםלשעבר-איקס.

"מדהים. עכשיו אפשר להתחיל?" שאל לוציפר וכמו סימן השיר 'we've got the power' התחיל להתנגן ברקע.

 

הרגליים של לוציפר התחילו לזוז ב..הליכת ירח? לוציפר לא עשה את זה כבר שלושים שנה. אחרי ההליכת ירח הוא התחיל להתקדם אל עמוד בצבע זהב והתחיל להסתובב סביבו. מיד אחריו אמנדיאל בא רק במין מופע רוקסטאר מוזר והם הלכו אחד לשני ועשו... אגרופים? לא, כיף סודי?! ובסוף התנגשות חזה? ועכשיו שניהם מתחילים להסתובב מסביב לעמודים בצבע זהב שלהם יחד כאילו הם התאמנו על זה? משהו מוזר קורה כאן. מהאמצע אלוהים בא בהליכה אחורנית ואז הוא מסתובב ומתחיל.. להתנהג כאילו הוא DJ עם עמדה בלתי נראית? מה בשם הג'ינס של רמיאל קורה כאן?!

 

"בית המשפט השמיימי!" אמר קול לבסוף שנשמע מוכר מאוד... "מייז? מה את עושה כאן?" שאל לוציפר לבסוף לאחר שקלט מי זו. "שקט, זה החלק האהוב עליי." אמר אלוהיםלשעבר-איקס-אבא (נקרא לו אלוהים) והתחיל לכרסם פופקורן משום מקום. "ברוכים הבאים" אמרה מייז. "ברוכות הבאות" אמר קול נוסף, איב? מה היא עושה כאן? "ברוכים הנמצאים" אמרה מייז. "ברוכות הנמצאות" השיבה איב. "ברוכות החמודות" מייז שינתה את הסדר. "ברוכים החמודי-" איב ניסתה להגיד אך אמנדיאל קטע אותה. "די! אבא אולי תסביר לאורחים שלנו איפה הם?" אמנדיאל דיבר סוף סוף ולא, אין לו מבטא בריטי.

 

אלוהים כחכח. "כן צודק. אז, ברוכים הבאים לבית המשפט השמיימי! אנחנו עומדים לשמוע את כל הוידויים של מסיימי כיתה ו' כי אין לנו תקציב למסיימי תיכון ולבסוף נחליט אם נשלח אותם ל-" קול קטע אותו. "גן עדן!" אמר קול נשי לא מוכר. "רגע, מי זאת?" שאל לוציפר. "אני נועמיאל ואני כאן כי לא היה לכותבת הפאנפיק את מי להוסיף לחלק הזה כי הוא חשוב." הסבירה נועמיאל. "או" אלוהים המשיך. "לגיהינום!" אמרו שני קולות נשיים יחד. "רגע מי אתן?" שאל אמנדיאל הפעם. "אריאל" אמרה אחת. "ודניאל" אמרה השנייה. "אנחנו כאן גם כי לכותבת הפאנפיק לא היה את מי להוסיף וכי יונה שרוקדת מקרנה עם שפם וסומבררו וחתולה מרגלת מארה"ב זה פשוט נראה מוזר מדי." אריאל הסבירה.

"ועכשיו, לוידוי הראשון." אמר אלוהים.

 

 

 

 

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007