האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

תקופה אפלה



כותב: אלמוגווווווווש
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6324
4 כוכבים (4.2) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: רון\הרמיוני הארי\ג'ני וכל השאר דמויות שוליות - פורסם ב: 13.11.2010 - עודכן: 06.12.2010 המלץ! המלץ! ID : 1364
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

פאנפיק זה מוגדש לענבר (inbar galpert)


"אתה יודע, הסיכוי היחידי שלך הוא-"
הארי קטע את דבריו של וולדמורט לפני שהספיק לסיים את משפטו. "לעולם לא! אני לא אשתמש בקללה הזו לעולם! אני לא יכול! אם אני אשתמש בה, מה יהיה ההבדל ביני ובינך? אנו נהיה אותו הדבר!"
"עוד לא הבנת, הארי? אין הבדל ביני ובינך, אנחנו שווים. אתה פשוט דוחה את ייעודך." הם עמדו אחד מול השני, הסתכלו זה בעיני זה והכינו את השרביטים. "הארי, יש לך הזדמנות אחת, אחרת-" 
"אקספרליאמוס!" שאג הארי. וולדמורט הניף את ידו בקלילות, והקללה של הארי כאילו לא הייתה. 
"הארי, אני רואה שבחרת בדרך הזו. איזו טעות." לחש וולדמורט. "אבדה קדברה!"
הארי צעק שוב, "אקספ..." אך לשווא. הלחש כבר הכה בו. גופו של הארי פוטר נפל על האדמה, על אדמת בית הספר הוגוורטס. הארי פוטר- הקוסם הגדול, הנבחר, הפסיד. ברגע זה, זה כבר היה ידוע וברור, תקופה אפלה החלה.

"תהרגו אותו ראשון, את לונגבוטום!" שאג וולדמורט לעבר אוכלי המוות.
"איך אתה אפילו מעז להרוג את נגיני שלי?" הגביר וולדמורט את קולו. "אתה תשלם!" ולפתע חייך הלורד וולדמורט. "אל תהרגו אותו ,הוא הולך להשתתף במופע קטנטן שאני מכין"
"אתה אפס, וולדרמורט!" אמר נוויל.
"אני, הלורד וולדמורט, אפס?" הייתה שתיקה קצרה. "קרושיו!" נוויל זעק בכאב. "גורלך יהיה כמו של הוריך. אני כמעט מצטער שבלטריקס לא כאן כדי לראות את זעקותיך."
"ואת", וולדמורט הפנה את מבטו לכיוונה של גברת וויזלי המבועתת. "את הבאה בתור. אינני אוהב שהורגים את עוזריי. ועכשיו אחזור אליך, בוגד דם מטונף. קרושיו!" אמר וולדמורט, מניף את שרביטו לעבר נוויל. "אם תתחנן לרחמים, אני אולי אחשוב לחוס על חייך."
"לעולם לא!" צעק נוויל.
"בחירה לא נכונה. קרושיו!" וולדמורט צחק למראה נוויל המתפתל. "איפה הארי פוטר הגדול עכשיו?" לעג. "נראה כי עוד קללת קרושיאטוס אחת תספיק לעלוב כמוך. קרושיו!"
"אל תשמח כל כך." גנח נוויל. "לפעמים הדברים אינם כמו שהם נראים." וולדמורט לא הבין את פשר הדבר, והדבר גרם לו מעט בלבול.
"קחו אותו מפה." פנה וולדמורט אל אוכלי המוות. "ועכשיו גם את, בוגדת דם מטונפת." פנה וולדמורט אל מולי.
"אל תיקח אותה, בבקשה! תיקח אותי!" התחנן ארתור וויזלי.
"רעיון מצויין." אמר וולרדמוט בצחוק מרושע. "אבדה קדברה!"
ארתור צנח, ללא רוח חיים. 
"איך אתה מעז לפגוע בו!" צעקה מולי מבעד לדמעות. "אתה תשלם!"
"מולי, למה לכעוס? האם את מעדיפה את גורלך כשל לוגנבוטם המטונף, או כשל בעלך המנוח?"
"עזוב אותה בשקט!" אמר רון בבכי.
"אתה הוא האחד שעמד לצד הארי, ועזר לו למנוע פעמים רבות את חזרתי. הלא כן?"
"כן! ואני גאה בכך!" אמר רון בביטחון.
"רון, בבקשה, תספיק לדבר!" אמרה הרמיוני בקול מר ועצוב.
"טוב, אז אם כך, אתה פוחד מהמוות רון וויזלי?"
"טום!" צעקה הפרופסור מקגונגל.
"טום? שמי הוא לא כבר לא טום יותר! אני הוא הלורד וולדמורט!" אמר וולדמורט בגאווה.
לפתע הופיעה על ידה של הרמיוני הודעה:
"תתעתקו, מהר! כמה שיותר מביניכם. אני מושכת זמן, אך אינני יכולה להמשיך כך זמן רב." 
הרמיוני הראתה לרון ולאימו מולי את ההודעה, והם העבירו את המסר. 
"שמך הוא טום, לא הלורד וולדרמורט. ואינני מפחדת ממך כלל, אני בזה לך, טום! ושנינו יודעים שאם דמבלדור היה רוצה, הוא כבר היה מביס אותך ממזמן!"
"איך את מעזה?" שאג וולדמורט.
"אדוני, חלק מהם התעתקו!" נשמעה צעקתו של מאלפוי.
וולדמורט רתח מרוב זעם.

רון, מולי, ג'יני, הרמיוני, פלר, ביל ולונה הופיעו במחילה. 
"מה אנחנו עושים עכשיו?" שאל רון.
"מתפללים." התייפחה ג'יני.
"איך זה יכול להיות שהוא מת?" שאלה הרמיוני. "למה, למה הוא לא השתמש בקללה הממיתה?"
"כי הוא היה טוב מידי." ענתה מולי.
"בואו ניכנס הביתה ונחליט מה עושים." אמר ביל.
הם נכנסו לתוך הבית של משפחת וויזלי, וביל הביא לכולם וויסקי אש.
"מה אפשר לעשות במצב שכזה? הרי הארי, הנבחר, מת."

באותו זמן בהוגוורטס, וולדמורט הכניס את כל אסיריו לאזקבן, וציווה על כל אוכלי המוות לחפש את החבורה שברחה לנגד עיניו. כעת, על אדמת הוגוורטס היו כמה גופות- גופתו של ארתור וויזלי, גופתה של נגיני וגופתו של דאדלי דרסלי. וביער האסור הייתה רק גופה אחת- של הארי פוטר. פתאום התרוממה גופתו של הארי. הנער בעל צלקת הברק קם לתחייה. 
הארי רץ לעבר הוגוורטס ושם ראה את הגופות. כשראה את גופתו של ארתור וויזלי עלו לעיניו דמעות. הוא עבר מעל גופתה המתה של נגיני ועצר מול דאדלי. 
"מה הוא עושה כאן?" שאל הארי את עצמו. הוא בדק את גופו של בן דודו, ואז מצא את מה שחיפש. בקבוקון. אך לא סתם בקבוקון. אותו בקבוקון שהיה לעין הזעם מודי כאשר נתן ל"שבעת הפוטרים" ללגום ממנו. 
בקבוקון זה הכיל בעבר שיקוי פולימיצי.

 

מבוטא על ידי- hyacouel 

וקרדיט ל-Mighty Thor על הבטא הראשוני אשר לא אושר,אך עזר לי מאוד

הפרק הבא
תגובות

וווואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 14.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy
אני אהבתי ביותר!!!!! תודה רבה רבה רבה כל הפיק שלי?? חח איזה כיף לי!!!
אני אוהבת את זה כל כך אלמוג אתה פשוט לא מבין תודה!!!!!11

חחחחחח · 14.11.2010 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק

חחחחחח · 14.11.2010 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
תחשבו על דאדלי איזה כייף היה לו להיות רזה כמו הארי- הוא מת מאושר ורזה!

חחחח נכון · 14.11.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
אגב בפרק הבא אני אספר את הסיפור של דאדלי איך הוא עשה הכל

טוב אלמוג כול עוד זה הפיק שהקדשת לי אז... יש!!!!!!1 לך אישור... חחחחח · 15.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy

מ ד ה י ם!!! · 15.11.2010 · פורסם על ידי :עמית גנון
אז מה,כאילו דאדלי שתה את הפולימיצי והתחזה להארי?!?!?
אין,אתה גאון!!!
ואני מסכימה עם בילטריקס בלק.הוא בטח היה מאושר להיות רזה.....חחח
[:

חחחחחחחח · 15.11.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
ענבר אני שמח שקיבלתי אישור,חחח
ועמית תודה רבה הפרק הבא מוקדש לענבר, לך ובילטריקס בלק
אני כותב היום את פרק 2

מדהים · 15.11.2010 · פורסם על ידי :אשכולית
מדהים כמו כל שאר הפאנפיקים שלך...

ממש תודה · 15.11.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)

וואו · 15.11.2010 · פורסם על ידי :הרמיוני ;)
100לף 100מם אין לי מילים אבל לא כלכך הבנתי מה קרה בבלילו אותי בתגובות נראה לי...
דאדלי שתה שיקוי פולימיצי או הארי?

תודה · 15.11.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
אוקיי אז ככה דאדלי שתה שיקוי פולימיצי ובכך התחזה להארי,ומת
היום כתבתי את פרק 2 אני מחכה שהבטא תחזיר לי אותו
(בפרק הבא אנחנו חוזרים אחורה בסיפור,ונראה לי זה לא יהיה פיק של שלוש פרקים אלה יותר)

תודה!!! · 16.11.2010 · פורסם על ידי :עמית גנון
איזה כיף לי!!!אתה לא יודע כמה אני מתרגשת........
מקדשים לי פיק ועוד בפיק שאני מתה עליו.......[:

ווואי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תודה אלמוגי :) · 17.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy
תודה רבה רבה!!!!!!!!!! אוהבת!!!

מדהים! · 26.11.2010 · פורסם על ידי :סלגהורן
ממש מדהים!!, אפשר רק להסביר מתי זה בערך קורה אחרי הקרב האחרון של הארי וולדמורט, או בקרב ביער האסור?? לא ברור...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007