האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אהבה ראשווונה!



כותב: יעל ורשו'
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 8557
5 כוכבים (4.7) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: רומנטיית! - שיפ: טיפה לילי\אוון...בהמשך ישתנה.. - פורסם ב: 23.11.2010 - עודכן: 04.04.2011 המלץ! המלץ! ID : 1398
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הנה העלתיי ת'פרק השניי בזמן הכיי קצרצר שיכוול להיווות..והכווול בזכווות הבטאיית המדהיימה שיליי!(:

תגובוות בוונוות..ואניי יוודעת שהייתם רוצים קצת אקשן עם לילי וג'יימס אבל חכוו, חכוו מה יהיה בהוגוורסט..

אניי מבטייחה לכם אקשן ריב מכוות..ואוליי גםם מלחמת אווכל תעשה ת'עבוודה..בליי נדר עם יצליח ליי...

לילי ירדה במדרגות, ולפתע ראתה ראש עם שיער חום מציץ לעברה. היא ירדה עוד מדרגה והסתכלה לכיוון הסלון, שם המתין לה... ג'יימס. כשלילי ראתה את ג'ימס היא הרגישה פרפרים בבטנה, אך לא האמינה. "בטח סתם מרעב," היא לחשה לעצמה.

"מה אתה עושה פה?" שאלה לילי את ג'יימס בפליאה. ג'יימס צחקק.

"מה קרה, את לא שמחה לראות אותי?" לילי גמגמה, היא רצתה להגיד לג'יימס "כן, אני מאוד נהנת לראות אותך שוב," אבל במקום זאת מה שיצא מפיה היו כמה הברות שהתחברו למשפט שהיא חושבת שהיה "כן, בסדר, אני שמחה." היא ראתה שג'יימס נפגע מעט מהתייחסותה הקרירה.

"איך הגעת לכאן, ומאיפה לך הכתובת שלי?" היא שאלה אותו.

"עברתי פה בסביבה, ככה סתם, במקרה, ורציתי להגיד לך שלום ועוד כמה דברים. אה, ושאלתי את ג'סיקה מה הכתובת שלך." ענה ג'יימס.

לילי הרהרה מעט בזמן שג'יימס דיבר איתה כאילו היא לא סירבה לבקשותיו מעולם, והיא ידידתו הטובה ביותר. אמה קטעה את הרהוריה כאשר קראה לה ולג'יימס לבוא לארוחת הערב. הארוחה עברה בנעימים, בעוד שאמה של לילי רמזה לה שג'יימס הוא "נאה", ושאם הוא יהיה החבר הבא שלה היא תשמח.

ג'יימס שיחק את תפקידו כראוי, התנהג בנימוס ולא הראה את הרגלי האכילה הברבריים שבהם אכל בהוגוורטס.

"טוב, אז כמה זמן אתם יוצאים?" התעניין אביה של לילי, בעוד היא עצמה כמעט נחנקת מהביס של הטוסט.

"שולשה חודשים... בערך." ענה ג'יימס. לילי, שלא הייתה מרוצה מהעניין נתנה לו בעיטה חזקה מתחת לשולחן, בתוספת מבט רצחני.

ג'יימס נשך את שפתיו כדי לא לצעוק מרוב כאב. 'וואו, היא יכולה להיות ממש מסוכנת,' חשב לעצמו.

"ומה הבאת לה לכבוד החודש הראשון?" שאלה אמה, מתעניינת גם היא.

"שרשרת עם תליון 'אני אוהב אותך' " ענה ג'יימס.

"לילי, מדוע לא הראית לי את התליון? ולמה לא אמרת לי כלום על כל זה?" שאלה אמה.

"את יודעת... הרכילויות של הוגוורטס מתפשטות במהירות, ואני שונא להיות 'הרכילות הטרייה של היום'," ענה ג'יימס. "ולגבי השרשרת, התליון התקלקל לה, אז לילי הביאה לי אותו לתיקון בתחנה שבה ירדנו מהוגוורטס אקספרס. אבל אל דאגה, היום באתי להחזיר לה את השרשרת." הוא אמר והוציא מכיסו שרשרת כסף עדינה שעליה רשומות המילים I love you . רעד עבר בידה של לילי כאשר ג'יימס העביר לה את התליון. ג'יימס ראה שזה מרגש אותה וחייך אליה חיוך מדהים שאמר הכל.

הארוחה נגמרה וג'יימס ולילי עלו לחדרה של לילי. ג'יימס נשם נשימה עמוקה, ושאל אותה את השאלה הכל-כך מוכרת. "לילי, את רוצה לצאת איתי?"

"ג'יימס? אני חושבת שאני רוצה לחכות עם זה קצת. רק לפני שבוע שנאתי אותך עד עמקי נשמתי, לא טוב לי המעבר החד הזה." ג'יימס נראה פגוע. "אבל אל תיקח את זה ישר כלא! עוד יש סיכוי, אני אחזיר לך תשובה בתחילת הלימודים."

 

היה רק דבר אחד שלילי לא ידעה. שכשהלימודים יתחילו, יהיו הרבה מאוד דברים שיימנעו מהם להיות יחד.

~~~~~~~~~

.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 555 682 275


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007