האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


דראקו מאוהב

פתאום דראקו מתנהג מוזר, הוא נועץ מבטים בהרמיוני, ולבסוף מציע לה חברות, למה זה קרה? הרי לא מתאים לדראקו!



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 66
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה/רומנטיקה - שיפ: דראקו&הרמיוני - פורסם ב: 07.08.2023 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14092
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לרולינג, ואני יודעת שיש פאנפיקים דומים לזה בקצת אבל אני מקווה ששלי יהיה הכי טוב, וכמובן שתהנו! אז תגובות בונות! 


הרמיוני פתחה את דלת שיעור השיקויים, זה היה השיעור שעכשיו. "הקדמת, גרינג'ר, 10 נקודות מגריפינדור." הרמיוני נאנחה. היא חיכתה 5 דקות עד שכולם הגיעו. טוב, כולם חוץ מרון והארי. איפה הם יכולים להיות? תהתה הרמיוני. כעבור 10 דקות, הם הגיעו והורידו 20 נקודות מגריפינדור על האיחור. הרמיוני שמה לב שדראקו נועץ בה מבטים. מה? הרמיוני ניסתה לעשות מבט כזה. דראקו החזיר לה מבט של: מחר. בחמש לפנות בוקר. בסיפריה.זאת לא מתיחה. אבל הרמיוני חשבה לגמרי שזאת מתיחה. ברור שהוא ינסה לומר: זאת לא מתיחה” אם זאת מתיחה. " 5 נקודות מגריפינדור על זה שאת נועצת מבטים בדארקו, גריינג'ר." פרופסור סנייפ כנראה עיצבו את דראקו, כי הוא נראה מעוצבן. "אבל פרופסור, גם אני נעצתי בה מבטים, למעשה, אני התחלתי." דראקו הסתכל במבט מתחנן אל פרופסור סנייפ סנייפ נאנח: "5 נקודות לגריפינדור." 

 

כשיצאו משיעור שיקויים הרמיוני מצאה את עצמה נותנת לדראקו חיוך קטן. "בסיפריה, זאת באמת לא מתיחה, הרמיוני." זאת היתה הפעם הראשונה שקרא לה הרמיוני. תמיד קרא לה 'בוצדמית' או 'גריינג'ר' מעולם לא הרמיוני. שדראקו הלך, רון שאל את הרמיוני:" מה קורה בינך לבין דראקו?" והארי הנהן. "כן, הוא מתנהג ממש מוזר." "אני באמת לא יודעת." החליטה הרמיוני לא לספר להם על הפגישה בסיפריה שאמורה להיות מחר. 

 

למחרת הרמיוני קמה בארבע וחצי לפנות בוקר, אכלה ארוחת בוקר במהירות. מזל שקמתי מוקדם והארי ורון לא קמו. חשבה." היי הרמיוני, למה את אוכלת מהר?" נשמע קולו המוכר של רון." רון? "רון ממש הפתיע אותה."את והטון המופתע שלך." אמר. "את לא היחידה שקמה לפעמים מוקדם." הוסיף. "טוב אני חייבת ללכת ל-" "סיפרייה." השלים אותה רון. מזל שדראקו בחר מקום שאני הולכת אליו בדרך כלל, אחרת לא יחשדו בי. חשבה. היא הלכה לספריה ולמרבה ההפתעה, דראקו היה שם." חשבת שזו מתיחה." אמר דראקו." לא. "שיקרה הרמיוני. " טוב אז רציתי לשאול. " דראקו התעלם מהמבטים הנועצים של כל מי שהיה בספריה. "את רוצה להיות חברה שלי?" 

 

תגובות

איזה רומנתי! · 13.10.2023 · פורסם על ידי :בלטקריס בלה לסטרייג
המשךךךך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007