האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הוגוורטס לאורו של הרב זצ"ל

ומה אם הוגוורטס היתה עוד אחת מישיבות הקו?



כותב: כל השמות תפוסים
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 103
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, אורות התשובה - זאנר: קומדיה אנא אערף - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 12.12.2023 המלץ! המלץ! ID : 14507
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ומה אם הוגוורטס היתה ישיבה קוניקית? (יעני ישיבות הקו. ואו קוניק נראה מוזר כשכותבים את זה)

רולינג אם את מעוניינת בפאנפיק בואי נשב על איזה פסקה בעין איה נחזיר אותך בתשובה, ואז אולי תקבלי אחוזים. אל תפתחי ציפיות, נשמה. לא הרבה מסוגלים לעבור פסקה בעין איה.

טוב זה די קצר , תתמודדו מה? אפשר לחשוב שלא תעזו להתלונן, אתם כזה דור מעפן שלא מסוגל לקרוא יותר משני עמודים נכון? הייתם רואים שזה טיפה ארוך הייתם סוגרים . אז סתמו תפה. רציתם מנות קטנות של הנאה? הנה קיבלתם. לא. אני לא מעוניין בשיחה עם מייקל ריצ'רדס. מי זה מייקל ריצ'רדס?


 

 

הארי ורון גלגלו במהירות את התפילין כשרעשי 'ששש' נשמעו בכל רחבי הבית מדרש.

הראשיבה הרב אלבוס דפק על הבימה "רבויסי , היום שיעור כללי אחרי האוכל, כולם להיות פה בעשר!"

הארי ורון מיהרו לגלגל את התפילין "אלוהים, אני מקווה שזה לא יהיה ארוך" הארי אמר לו בתוך בליל הקולות בבית המדרש.

"נו באמת, הארי, אתה יודע שלא נצא מזה בשעתיים הקרובות" רון אמר לו ביובש.

"אתם באים?" הרמיוני לפתע הופיעה לידם אחרי שיצאה מהעזרת נשים.

והם מיהרו לקיים מצוות פת במלח תאכל ומים במשורה תשתה.


 

כולם נעמדו כשהראשיבה נכנס פנימה וסימן להם להתישב במהירות.

הוא שתק לרגע ודממה שררה באולם.

"רציתי לדבר אתכם היום" הוא אמר בלחישה כשעיניו מצומצות "על תופעה חדשה ב'עוילם'.

לאחרונה התגלגל לידי פה בישיבה הקדושה שלנו אחד מהספרים של אוכלי המוות."

לפתע האולם נהיה שקט ומתוח יותר ויותר.

"ואני יודע שזה נראה מאוד פתוח ונחמד" הוא לפתע הרים את מבטו אל הקהל "אבל רבויסי, הדבר מצריך זהירות רבה" הוא אמר בלחישה חדה.

"עברתי לא פעם ולא פעמיים על ספריו של הרב דוקטור טום רידל" הרב אמר כשקולו עולה לאט "ומורי רבותי!" קולו עלה לצעקה "הוא לא מבין לא דבר ולא חצי דבר מכל תורתו של הרב זצ"ל!"

משהו בעיניו, אש קודש נדלקה לפתע "הבית מדרש הזה הוא בית מדרש נגוע! הם מעוותים כל פסקה ופסקה של הרב!"

הוא עצם את עיניו ואחז בידו בצורה למדנית מפולפלת וקולו חזר לדיבור רגיל ונוקשה, מעט מוטרד "הם פשוט – זה פשוט ההיפך הגמור מכל מה שרבינו הרב צבי יהודה היה חוזר ואומר כל השנים!" הוא אמר במעט עצב.

עיניו שוב התרוממו אל התלמידים "ואלו מושגים פשוטים, מורי ורבותי, אהבת ישראל, אחדות האומה היותר יותר יותר יותר... " --לאחר חצי שעה -- "... יותר מאוחדת!"

"וזה לא בא בבום. זה קורה לאט לאט" הוא הפנה אליהם מבט חודר "אל תתעו, זה יכול לקרות גם לכם. מה אתם חושבים? הרב ד"ר רידל לא למד בישיבה קדושה בשנות בחרותו?"

ואז הוא הביט מעלה "כל מה שנותר לנו, הוא להיאחז בגדולי הקסם" הוא עצם את עיניו וצעק בדבקות "ר' מרלין , הרב גריפינדור, כל גדולי האומה! להסתכל אחורה אל הדורות שקדמו לנו ולראות שאיננו סוטים ימין ושמאל מציווים הקדוש"

"אז עלתה פה לאחרונה הצעה להוסיף כלי נגינה ותזמורת בשיעור לחשים" הוא אמר וקולו ירד ללחישה מצמררת "אנשים אומרים שזה אולי 'יעזור להתכוון'. שומעים פה דיבור (במלעיל) ש'מה כבר יקרה אם קצת נתחדש' ואפילו 'יש הרבה רבנים קוסמים שמתירים את זה'"

הוא דפק על הבימה "ולא היא!".

ובמתודה דרמטית זו הוא יצא בהליכה מהירה מהבית מדרש תוך שהוא צועק "להתחיל ללמוד, ממשיכים ברמב"ם על הלכות כישוף"

תגובות

גאוני. · 15.12.2023 · פורסם על ידי :Inevitable
לא כמו הגאון זצ"ל, אבל לא נורא.
דירגתי 5 והמלצתי!

גאונייי · 16.12.2023 · פורסם על ידי :BlueberryMuffin
אהבתי ממש

יפההה · 16.12.2023 · פורסם על ידי :נווה 123
חחחח ענקקק
היית יכול להוסיף :הספרים היותר גרועים של אוכלי המוות של תרבות המערב...

ממש טוב · 17.12.2023 · פורסם על ידי :אלישיב ברג
מת על הפאנפיק הזה

נהדר · 18.12.2023 · פורסם על ידי :כינוי בעברית
זה מדהים

יואעוווואו · 18.12.2023 · פורסם על ידי :עזה בובי
אמאלהה זה ענקק אחד הטוביםםם

דייים bro · 21.12.2023 · פורסם על ידי :פלאפי הציקלופ
יפה ממש תעשה המשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007