האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


גמד ענק - המשחק של וולדי

פאנפיק זה הוא המשך לפאנפיק 'גמד - ענק' שלי, מי שלא קרא אותו שילך לקרוא מיד! זה על אותו העיקרון, גמד ענק רק בסגנון אוכלי מוות...



כותב: גריינג'ר לנצח123
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 790
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אמממ..... - זאנר: אה....... - שיפ: הממממ..... - פורסם ב: 24.03.2024 - עודכן: 24.04.2024 המלץ! המלץ! ID : 14683
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

"סנייפ! תפסיק מיד או שאהרוג אותך!" שרביטה של אלקטו קארו היה צמוד לצאוורו של סנייפ, לאחר שהטיל עלייה  את הכישוף 'קרצף'. 

 

"ומה יקרה אם הוא יפסיק?" אמיקוס קארו אמר מאחוריה, אלקטו הסתובבה בהפתעה, סנייפ ניצל את הרגע ולקח לה את השרביט מידה.

 

"הי!" צעקה אלקטו כששלושה שרביטים היו מכוונים אל צווארה, אחד מהם היה שרביטה שלה. "נכנעתי... אבל לכו תדעו עם מה תצטרכו להתמודד בסוף השבוע" אמרה אלקטו כשהשרביטים ירדו מצאוורה.

 

"אני פותח מתנות עכשיו!" קרקרוף הכריז על נוכחותו והתקרב אלייהם, "מתנה" תיקן סנייפ.

 

"קיבלתי קופסא שחורה... עלייה סמל ירוק של האות האפל... למטה כתוב 'יוצר: הסיוט הכי גדול שלך'... לא נראה כזה נורא, כדאי לי לפתוח עכשיו?" שאל קרקרוף והסתכל על סנייפ, ואז על אלקטו, ואז על אמיקוס, שהחזיר לו מבכט מרושע והנהן.

 

"פותחים!" הכריז קרקרוף והתחיל לפתוח את הקופסא, סנייפ והאחים קארו לקחו שלושה צעדים אחורה והסתכלו על קרקרוף.

 

"מה זה?" הוא שאל בזמן שהוציא שיקוי לא סגור בצבע כחול כהה, "לשתות את זה?" הוא שאל והצמיד את השיקוי אל שפתיו, "מה אתה? מטומטם?" אלקטו צרחה עליו לפני שהתחיל לשתות.

 

קרקרוף הסתכל עלייה במבט מופתע "זה לא ברצפת בצבעי מאכל?" אלקטו נאנחה "אני מוקפת במטומטמים, לא, זה לא ברצפת בצבעים..." אלקטו כנראה שינתה את דעתה בנוגע לחייו של קרקרוף כי היא חייכה אליו חיוך נעים ואמרה "נפל פתק, הוא התעופף אבל הצלחתי לקרוא אותו, הוא אמר לך לשתות את השיקוי בסוף השבוע, למזל" היא חייכה אליו עוד פעם (חיוך מרושע למדי, יש לציין... לא שהוא שם לב) והלכה אל אמיקוס וסנייפ.

 

"את פשוט גאונה..." מילמל אמיקוס אל תוך אוזנה כשהם הסתכלו על קרקרוף, ש'בחן' את השיקוי שקיבל.

 

"הי! יש שם תחתית כפולה, אתם רואים?" סנייפ שאל, התאומים הנהנו אבל לא ידעו מה לעשות, האם להגיד לקרקרוף ושהוא יזכה בפרס? או לפתוח לבדם, אך יכול להיות שאין שם פרס וזו מלכודת...

 

"בחצות אנחנו מתעוררים ובודקים מה יש שם, טוב?" שאל אמיקוס, אלקטו באה פתחה את פיה לענות לו אך הוא הרים את ידו אל שפתיה בתנועת שתיקה "לא אכפת לי"

 

"אם כך, מתעוררים בחצות" אלקטו אמרה ושלחה מבט אל סנייפ, שהביט בהם במבט חשדן "לא מעירים אותו"

 

וכך התעוררה מזימה זדונית להשתלט על כדור הארץ. בזמן שאתם, קוראים וקוראות יקרים, נהנים מפרי דימיוני, אלקטו ואמיקוס קארו מתכננים איך להפוך את עולמכם בשניה...

 

מוהאהאהאהאאאאא (מי שלא הבין, זה צחוק מרושע)

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חחחחח · 27.03.2024 · פורסם על ידי :Grover Underwood

-כותרת זה ביזבוז זמן- · 27.03.2024 · פורסם על ידי :rjl
So good

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007