האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


טיילור סוויפט מכשפה

טיילור סוויפט בראיון בלעדי מוכיחה את העובדה שהיא מכשפה ולמדה בילדותה בהוגוורטס!



כותב: lvliya7
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 78
4 כוכבים (4) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 30.03.2024 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14693
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג

 

מראיינת: היי טיילור, מה שלומך?

טיילור סוויפט: אני בסדר, תודה ששאלת.

מראיינת: אז אני רוצה לספר לך שהגענו לכאן בגלל השמועה שהתפרסמה לאחרונה ברשתות, והעולם דורש לדעת את האמת.

טיילור סוויפט: שוב סיפרו עליי משהו? זה לא כמו עם הפעם הקודמת על זה שהתחלתי לצאת עם סופרמן ושהוא באמת קיים, נכון?

*שתיהן צוחקות*

מראיינת: לא, זה לא אותו הדבר. זוכרת את ההופעה ההיא של ג'סטין ביבר שבה הוא גילה לעולם שהוא קוסם, ושהוא אחיין של דמבלדור?

טיילור סוויפט: זה מה שאני חושבת עליו, נכון? את מתכוונת לשאול אותי האם אני מכשפה?

מראיינת: ממש קוראת מחשבות! זה בדיוק מה שבאתי לשאול אותך. מה דעתך על השמועה שמתרוצצת? זה נכון?

טיילור סוויפט: האמת היא שזה נכון! ממש קסם שהצלחתי לשמור על זה בסוד כל כך הרבה שנים. אפילו למדתי בהוגוורטס כשהייתי ילדה.

מראיינת: כולי אוזן!

טיילור סוויפט: טוב. המכתב הזמנה להוגוורטס הגיע אליי בתאריך המיועד, ואני הייתי המומה כי הורים שלי הם מוגלגים.

מראיינת: זה בטח היה מעניין... תמשיכי.

טיילור סוויפט: כשבוע לפני הנסיעה הלכתי איתם אל סמטת דיאגון וקניתי ספרים, גלימות ושרביט העשוי מעץ אגוז ושערה של חד קרן.

מראיינת: מתאים לך!

טיילור סוויפט: ההגעה לרכבת הייתה קצת מסובכת, כי לא היה לי מושג איך להגיע לרציף, אבל בסוף נעזרתי במשפחה חמודה והתחברתי לילדה שלהם, שייתה בדיוק בגילי וגם לה הכל היה חדש.

מראיינת: איך קראו לה? נהייתם חברות בסוף?

טיילור סוויפט: קראו לילדה לינה רוקווד, שהיא צאצאית של אוכל המוות רוקווד. היא התגלתה כילדה לא נחמדה במיוחד אז במקומה הכרתי ילדה אחרת בשם סוזן בונד, ונהינו חברות עד סוף שנותינו בהוגוורטס.

מראיינת: נשמעת נחמדה. איך הצלחת בלימודים?

טיילור סוויפט: קצת מביך להגיד, אבל הייתי ממש גרועה... השיעור האהוב עליי היה טיפול בחיות הפלא, בגלל שהאגריד הזקן לימד אותו. בכל שאר המקצועות הממוצע שלי היה על מספיק טוב ומטה...

מראיינת: הכל בסדר, זה וקרה לכולם. יש לך חוויות מיוחדות מהשהות בהוגוורטס?

טיילור סוויפט: כן, ברור. היה לי חבר מהשנה הרביעית, קראו לו בן פורטר, ורוב הזכרונות שלי ממנו. היינו מתגנבים המון למטבח וגונבים עוגיות, היינו משחקים ביחד קווידיץ' למרות שאף אחד מאיתנו לא שיחק לבית שלו... הוא היה בגריפינדור.

מראיינת: איך שכחתי לשאול! לאיזה בית מויינת?

טיילור סוויפט: שאלה מצויינת! כשהגיע תורי להתמיין מצנפת המיון התלבטה כ''כ הרבה זמן שהמורים כבר חשבו שאני מוגלגית שהצליחה איך שהוא לפרוץ לטירה, אבל בסוף מויינתי להפלפאף.

מראיינת: ממש נחמד. הבנת את הבדיחה? לא משנה... שאלה אחרונה- חזרת הבייתה בחופשות החגים?

טיילור סוויפט: בשנתיים הראשונות כן, כי התגעגעתי להורים שלי, אבל בשנים הבאות כל כך קינאתי בחברים שלי שנשארו וסיפרו על הארוחות ועל המסיבות שהם עשו נשארתי איתם לבלות.

מראיינת: טוב, נראה לי שסיימנו. היה מאוד מעניין לדבר איתך! תודה ולהתראות!

טיילור סוויפט: להתראות!

תגובות

היי! · 03.04.2024 · פורסם על ידי :רילוולינגלנצח1
זה לגמרי פאנפיק לסוויפטים!

חיחיחיחיחי · 03.04.2024 · פורסם על ידי :lvliya7 (כותב הפאנפיק)
זאת המטרההההההה
האמת היא שאין לי כ''כ מושג מה האופי של טיילור סוויפט אז חירבשתי משהו, מקווה שיצא בסדר...
שמחה שאהבת!

יאאאאאאאאאאאא · 04.04.2024 · פורסם על ידי :גריינג'ר לנצח123
תעשי את זה לעוד מפורסמים!
המשךךךךךךךךך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007